Saturday, October 30, 2010

.syukur tuhan.

Ya Tuhan..Saye sangatlah bersyukur saat nih..
tatau nak expres camne perasaan nih.
Owhh gler2 hepi macam mau guling2 kat bukit depan MSI tuh
guling2 sampai B11 dengan gulingan yg dapat mengelak kete..hahaha
mak oii gler hepi kan saye?
so sila la paham betapa hepi nye saye tika ini..
paham tak?paham tak?paham ke tak??
cik lappy saye da pulang ke pangkuan saye??
ha paham tak maksud saye?
maksud saye, saye tengah hepi lah ni..hahaha
owhh seminggu cik lappy menjalani fisioterapi
akhirnye sehat juge beliau..
banyak nye benda2 tertunggak nak buat
okeh saye nak check list saye:

1. : nak transfer n edit gambar time presentation master plan
2. : da edit mestilah nk upload gambar2 tu masuk fb
da ad suara2 bertanye kat saye "illyphoto,bile nak upload gambar aritu?''
haha gedik betul soalan tu tapi tu permintaan dan saye haruslah tunaikan.
3 : nak pindahkan drawing ke dalam lappy saye
4 : nak online pakai lappy saye..uwaaa asik online pakai lappy orang je..huh saye malu tau cume saye je wat2 muke tak malu.. =p
5 : nak ciapkan final project studio. welkk mati lah!

kawan2 3SBL jom kite menuju kepade kehancuran studio URBAN sem nih..wah tak saba mau abes sem nih..studio sem ini memang sangat FISH!

*hoyehh2 dulu pastu baru continue design detail area..=)

1 comment:

chiyuma'@da_capturismgurlz said...

oe2..huhu..btape epynye die..huhu

.syukur tuhan.

Ya Tuhan..Saye sangatlah bersyukur saat nih..
tatau nak expres camne perasaan nih.
Owhh gler2 hepi macam mau guling2 kat bukit depan MSI tuh
guling2 sampai B11 dengan gulingan yg dapat mengelak kete..hahaha
mak oii gler hepi kan saye?
so sila la paham betapa hepi nye saye tika ini..
paham tak?paham tak?paham ke tak??
cik lappy saye da pulang ke pangkuan saye??
ha paham tak maksud saye?
maksud saye, saye tengah hepi lah ni..hahaha
owhh seminggu cik lappy menjalani fisioterapi
akhirnye sehat juge beliau..
banyak nye benda2 tertunggak nak buat
okeh saye nak check list saye:

1. : nak transfer n edit gambar time presentation master plan
2. : da edit mestilah nk upload gambar2 tu masuk fb
da ad suara2 bertanye kat saye "illyphoto,bile nak upload gambar aritu?''
haha gedik betul soalan tu tapi tu permintaan dan saye haruslah tunaikan.
3 : nak pindahkan drawing ke dalam lappy saye
4 : nak online pakai lappy saye..uwaaa asik online pakai lappy orang je..huh saye malu tau cume saye je wat2 muke tak malu.. =p
5 : nak ciapkan final project studio. welkk mati lah!

kawan2 3SBL jom kite menuju kepade kehancuran studio URBAN sem nih..wah tak saba mau abes sem nih..studio sem ini memang sangat FISH!

*hoyehh2 dulu pastu baru continue design detail area..=)

1 comment:

chiyuma'@da_capturismgurlz said...

oe2..huhu..btape epynye die..huhu