Tuesday, November 9, 2010

.okeh stop mogok.

okeh sudah 2 hari saye bajet saye ni mogok! hahah
so bile bajet macam mogok tu mule la saye betindak bongok!
sehari semalam saye tak telan sebiji nasi. owh giler!
apatah lagi menelan helaian megi..langsung tidak.
perot menjerit2 lapor tapi saye tetap dengan pendirian bongok saye
saye mesti mogok! hahah bengong!
sehari semalam juge saye hanye menelan butir2 coklat
gedik2 mintak encik adam belikan
nah amik kaw nana makan lah dengan tong2 nye skali..hahah


so act mogok dengan berbekalkan cadbury almond nuts
landing baek punye atas katil sehari semalam
sesambil menyantap bersame cik rumet
sampai cik rumet pon tak makan nasi semalam
tapi naseb baik cik rumet dah telan nasi lemak pagi tu
kalau tidak dengan cik rumet sekali mogok lapar!hahah
tau tak kebas dol duk atas katil jek..gagaga
mogok lah katekan
da macam org cacat jek telantar kat katil tu
tapi demi mogok segala bagai bongok2 kluar
setelah slow talk dengan encik adam
okeh baeklah saye stop mogok!
mulai hari ni saye akan kembali lapar seperti sediakala
dan saye sudah boleh utk tidak pura2 begelak ketawa
sehari semalam saye berpewatakan PALSU semata2! uwekkk


*silalah kembali menjadi gudgurl yg dengar kata tu cik nana oi!ngee~

No comments:

.okeh stop mogok.

okeh sudah 2 hari saye bajet saye ni mogok! hahah
so bile bajet macam mogok tu mule la saye betindak bongok!
sehari semalam saye tak telan sebiji nasi. owh giler!
apatah lagi menelan helaian megi..langsung tidak.
perot menjerit2 lapor tapi saye tetap dengan pendirian bongok saye
saye mesti mogok! hahah bengong!
sehari semalam juge saye hanye menelan butir2 coklat
gedik2 mintak encik adam belikan
nah amik kaw nana makan lah dengan tong2 nye skali..hahah


so act mogok dengan berbekalkan cadbury almond nuts
landing baek punye atas katil sehari semalam
sesambil menyantap bersame cik rumet
sampai cik rumet pon tak makan nasi semalam
tapi naseb baik cik rumet dah telan nasi lemak pagi tu
kalau tidak dengan cik rumet sekali mogok lapar!hahah
tau tak kebas dol duk atas katil jek..gagaga
mogok lah katekan
da macam org cacat jek telantar kat katil tu
tapi demi mogok segala bagai bongok2 kluar
setelah slow talk dengan encik adam
okeh baeklah saye stop mogok!
mulai hari ni saye akan kembali lapar seperti sediakala
dan saye sudah boleh utk tidak pura2 begelak ketawa
sehari semalam saye berpewatakan PALSU semata2! uwekkk


*silalah kembali menjadi gudgurl yg dengar kata tu cik nana oi!ngee~

No comments: