Wednesday, January 26, 2011

.selamat hari lahir API.

salam..nak taip entry ni cepat2 sebab da lambat wish kat blog..

24 January 1988-24 January 2011
Selamat Hari Lahir ke 23
Mohd Halifa bin Awang Perang@Othman
*Api.Alip*

si baju oren inilah besday BOY..besday boy dan mamat si boboy..hehe cumel!


kek HB!sedap!


dan yang paling bes HB si api nih, cik nana dan syam dapat tiup lilin jugak..ni la bes nye HB dekat2..leh celebret sekali gus..


syam*15hb*, cik nana*19hb*, api*24hb*

Tengs utk kawan2 studio yang sangat baik hati..
Tak jemu2 nyanyi lagu HB utk ktorang
Tak jemu2 makan kek same2
Tak jemu2 main tepung same2
Ada kawan macam korang
Hidup ni tak akan jemu!
so kawan2 yang baik hati
INGAT! kawan sampai MATI.

No comments:

.selamat hari lahir API.

salam..nak taip entry ni cepat2 sebab da lambat wish kat blog..

24 January 1988-24 January 2011
Selamat Hari Lahir ke 23
Mohd Halifa bin Awang Perang@Othman
*Api.Alip*

si baju oren inilah besday BOY..besday boy dan mamat si boboy..hehe cumel!


kek HB!sedap!


dan yang paling bes HB si api nih, cik nana dan syam dapat tiup lilin jugak..ni la bes nye HB dekat2..leh celebret sekali gus..


syam*15hb*, cik nana*19hb*, api*24hb*

Tengs utk kawan2 studio yang sangat baik hati..
Tak jemu2 nyanyi lagu HB utk ktorang
Tak jemu2 makan kek same2
Tak jemu2 main tepung same2
Ada kawan macam korang
Hidup ni tak akan jemu!
so kawan2 yang baik hati
INGAT! kawan sampai MATI.

No comments: