Wednesday, March 2, 2011

.cik nana terharu.

salam..bukak je belog arini rase terharu yg amat sgt..rase nk menitiskan air mate pun ada..hak3

seperti yg sedia maklum la kan, belog cik nana ni tak brape nak aktif..lembap jek..followers pun bape ketul sangat kalau nak banding dengan belog2 orang lain..cik nana lebih suke follow belog2 orang yg glemer2,belog orang yg cantek2..belog orang yg bleh bg inspirasi untuk cik nana berpesyen! haha tak kisah pun follower cik nana cket.. ;p

TAPI nape cik nana terharu?sebab blogger2 IKON yg cik nana follow, singgah tgk belog cik nana..yuhuuu suke nye..ohoii cik nana bermimpi ke?tidakkk..

4 belog ikon yang cik nana follow


dan ini 3 daripada blogger2 ikon yang cik nana follow singgah belog cik nana..owh cume Fatin Liyana yg cumel tu je tak singgah belog cik nana lg..hahah..

1)nurul cakapcakap
nurulcakapcakap.blogspot.com

2)oh farah
sifarahmislina.blogspot.com

3)hentakbelipat&petisuara
petisuaraku.blogspot.com

okeh pesyen dorang ni mmg sangat up to date utk gadis2 yang berHIJAB..meh cik nana review cket pesyen2 dorang ni..

nurul cakapcakap


oh farah


peti suara

see? cantek kan dorang ni..
sangat terharu bile orang2 cantek ni singgah belog cik nana
yeayyy! so lepas ni cik nana nak maju dalam bepesyen
macam dorang ni! wink3~
dan maju berblogging juge..ngeee~

No comments:

.cik nana terharu.

salam..bukak je belog arini rase terharu yg amat sgt..rase nk menitiskan air mate pun ada..hak3

seperti yg sedia maklum la kan, belog cik nana ni tak brape nak aktif..lembap jek..followers pun bape ketul sangat kalau nak banding dengan belog2 orang lain..cik nana lebih suke follow belog2 orang yg glemer2,belog orang yg cantek2..belog orang yg bleh bg inspirasi untuk cik nana berpesyen! haha tak kisah pun follower cik nana cket.. ;p

TAPI nape cik nana terharu?sebab blogger2 IKON yg cik nana follow, singgah tgk belog cik nana..yuhuuu suke nye..ohoii cik nana bermimpi ke?tidakkk..

4 belog ikon yang cik nana follow


dan ini 3 daripada blogger2 ikon yang cik nana follow singgah belog cik nana..owh cume Fatin Liyana yg cumel tu je tak singgah belog cik nana lg..hahah..

1)nurul cakapcakap
nurulcakapcakap.blogspot.com

2)oh farah
sifarahmislina.blogspot.com

3)hentakbelipat&petisuara
petisuaraku.blogspot.com

okeh pesyen dorang ni mmg sangat up to date utk gadis2 yang berHIJAB..meh cik nana review cket pesyen2 dorang ni..

nurul cakapcakap


oh farah


peti suara

see? cantek kan dorang ni..
sangat terharu bile orang2 cantek ni singgah belog cik nana
yeayyy! so lepas ni cik nana nak maju dalam bepesyen
macam dorang ni! wink3~
dan maju berblogging juge..ngeee~

No comments: