Sunday, March 6, 2011

.kesian kau cik nana tak kenal NAJWALATIF.

salam..tajuk entry nak panjang boleh?hahah

okeh semalam 5hb mac cik nana dan cik rumet pegi 'FENOMENA ART FEST' kt UTM nih..pergi sekadar nak tengok barang artistik ape yg dijual kat fest tu..tak lah menarik sangat kot.

nak dijadikan cerita ada sorang budak ni datang name NAJWA LATIF tapi cik nana tak sempat tengok dia nyanyi..cik nana nampak la ramai orang kerumun beliau ni untuk begambar..cik nana dan cik rumet hanya pandang pelik dari jauh je sebab kami tak kenal..beliau lalu tak sampai 3 meter dari cik nana tapi cik nana biarkan saje beliau berlalu pergi..dengan muke pelik dan tertanye2 cik nana balik ke studio dan cube mengenal pasti identiti si NAJWA LATIF ni.

okeh. dah jumpe..NAJWA LATIF ni pemes rupe nye..kt youtube belambak video beliau nyanyi..ada blog juge.

okeh ni NAJWA LATIF mase perfom kat FENOMENA ART FEST, utm
budak skola lagi umo 16 tahun.
suara sedap.
okeh kalau awal2 cik nana da kenal
mesti semalam cik nana da begambar dengan beliau +_+
tengok lah blog beliau


*kesian kau cik nana tak kenal najwalatif* wuwuu~
hari ni banyak video beliau yang cik nana usha.

No comments:

.kesian kau cik nana tak kenal NAJWALATIF.

salam..tajuk entry nak panjang boleh?hahah

okeh semalam 5hb mac cik nana dan cik rumet pegi 'FENOMENA ART FEST' kt UTM nih..pergi sekadar nak tengok barang artistik ape yg dijual kat fest tu..tak lah menarik sangat kot.

nak dijadikan cerita ada sorang budak ni datang name NAJWA LATIF tapi cik nana tak sempat tengok dia nyanyi..cik nana nampak la ramai orang kerumun beliau ni untuk begambar..cik nana dan cik rumet hanya pandang pelik dari jauh je sebab kami tak kenal..beliau lalu tak sampai 3 meter dari cik nana tapi cik nana biarkan saje beliau berlalu pergi..dengan muke pelik dan tertanye2 cik nana balik ke studio dan cube mengenal pasti identiti si NAJWA LATIF ni.

okeh. dah jumpe..NAJWA LATIF ni pemes rupe nye..kt youtube belambak video beliau nyanyi..ada blog juge.

okeh ni NAJWA LATIF mase perfom kat FENOMENA ART FEST, utm
budak skola lagi umo 16 tahun.
suara sedap.
okeh kalau awal2 cik nana da kenal
mesti semalam cik nana da begambar dengan beliau +_+
tengok lah blog beliau


*kesian kau cik nana tak kenal najwalatif* wuwuu~
hari ni banyak video beliau yang cik nana usha.

No comments: