Monday, April 4, 2011

.koleksi reben.

salam..entry ni bkn entry jual beli..harap maklum ;)

cik nana nak tunjuk koleksi reben2 cik nana menjak reben dijadikan aksesori kat shawl..awal-awal dulu memang sgt eksited dgn reben2 nih..pantang nampak reben comel je, cik nana mesti beli..kadang2 reben tak comel pun cik nana sapu jugak! haha..perasaan ingin mengumpul sangat lah membuak-buak macam kumpul setem, sampai satu tahap cik nana macam dah muak pulak..hahah *sekarang kan da musim pakai shawl ala2 hana tajima..hana tajima mane pakai reben ;p*


















kemungkinan besar reben2 ni akan diturunkan kpd generasi adek2 cik nana
alahai betuahnye adek2 haku ;p

No comments:

.koleksi reben.

salam..entry ni bkn entry jual beli..harap maklum ;)

cik nana nak tunjuk koleksi reben2 cik nana menjak reben dijadikan aksesori kat shawl..awal-awal dulu memang sgt eksited dgn reben2 nih..pantang nampak reben comel je, cik nana mesti beli..kadang2 reben tak comel pun cik nana sapu jugak! haha..perasaan ingin mengumpul sangat lah membuak-buak macam kumpul setem, sampai satu tahap cik nana macam dah muak pulak..hahah *sekarang kan da musim pakai shawl ala2 hana tajima..hana tajima mane pakai reben ;p*


















kemungkinan besar reben2 ni akan diturunkan kpd generasi adek2 cik nana
alahai betuahnye adek2 haku ;p

No comments: