Thursday, April 21, 2011

.MUDAHnye mereka mencari PENGGANTI.

salam..tajuk entry agak melankolik-melankolik-melankolik..perasaan cik nana tak stabil barangkali :'(

memang dah jadi lumrah hidup ke bile "patah tumbuh hilang berganti"?camne kalau baru je patah cepat je tumbuh tunas baru?baru je hilang cepat je ada ganti..wah dunia-dunia-dunia..mudahnye mereka yang hidup dalam dunia tu..bercintan-bercintun macam nak rak bertahun-tahun-tahun-tahun,bile putus wah tak lame tu mudah je dah tangkap leleh baru..semudah petik jari je terbuai dengan cinta baru dan semudah itu je kembali melankolik-melankolik-melankolik dengan cinta baru..serius cik nana tak paham dengan hati perempuan yang macam tu..pliss pliss pliss explain to me.. -_-'

macamane lah agaknye kalau mereka-mereka tu dihempas badai macam yang terjadi kat cik nana?cecite, cecite..kompom-kompom lah tu dijadikan alasan-alasan-alasan yang sangat munasabah kot nak 'patah' pastu cecepat 'tumbuh'..cepat je nak bercinta baru dengan orang yang baru..euwww~cik nana tak pandai nak miang-miang ubi keledek..serius!

so incik beliau *lah tetibe incik beliau dah kenape kau nana?* tetibe teringat kat incik beliau cik nana yang berada nun jauh di atas kapal sane, nun jauh di lautan pasifik sane..sila jalankan tanggungjawab anda seperti mana saye menjalankan tanggungjawab saye di sini..
takdir tuhan yang menentukan segala-galanya..insyallah..

nah, amik lah LOVE dari cik nana ni bagi mereka yang sedang 'asyikkkk' bercintan-cintun guling-guling manje tuh..euwww ;p

2 comments:

NaNaKyu said...

gne baja lebey kot..hehehehe

cik nana said...

ye kot..baja organik..kekeke

.MUDAHnye mereka mencari PENGGANTI.

salam..tajuk entry agak melankolik-melankolik-melankolik..perasaan cik nana tak stabil barangkali :'(

memang dah jadi lumrah hidup ke bile "patah tumbuh hilang berganti"?camne kalau baru je patah cepat je tumbuh tunas baru?baru je hilang cepat je ada ganti..wah dunia-dunia-dunia..mudahnye mereka yang hidup dalam dunia tu..bercintan-bercintun macam nak rak bertahun-tahun-tahun-tahun,bile putus wah tak lame tu mudah je dah tangkap leleh baru..semudah petik jari je terbuai dengan cinta baru dan semudah itu je kembali melankolik-melankolik-melankolik dengan cinta baru..serius cik nana tak paham dengan hati perempuan yang macam tu..pliss pliss pliss explain to me.. -_-'

macamane lah agaknye kalau mereka-mereka tu dihempas badai macam yang terjadi kat cik nana?cecite, cecite..kompom-kompom lah tu dijadikan alasan-alasan-alasan yang sangat munasabah kot nak 'patah' pastu cecepat 'tumbuh'..cepat je nak bercinta baru dengan orang yang baru..euwww~cik nana tak pandai nak miang-miang ubi keledek..serius!

so incik beliau *lah tetibe incik beliau dah kenape kau nana?* tetibe teringat kat incik beliau cik nana yang berada nun jauh di atas kapal sane, nun jauh di lautan pasifik sane..sila jalankan tanggungjawab anda seperti mana saye menjalankan tanggungjawab saye di sini..
takdir tuhan yang menentukan segala-galanya..insyallah..

nah, amik lah LOVE dari cik nana ni bagi mereka yang sedang 'asyikkkk' bercintan-cintun guling-guling manje tuh..euwww ;p

2 comments:

NaNaKyu said...

gne baja lebey kot..hehehehe

cik nana said...

ye kot..baja organik..kekeke