Wednesday, April 20, 2011

.timbang berat badan.

salam..cik nana nak mula dengan ringkas..kalau gajah tu ringan makne nye gajah tu kurus, kalau gajah tu berat,makne nye gajah tu gemok..setuju?

okeh, itu hak gajah lah kan..cik nana bukan nk cakap pasal berat badan gajah, TAPI berat badan blog..kalau nak tau blog yg ramai followers tu lah blog yg berat..haha TIPU-TIPU, cik nana saje dengki..

cik nana dah timbang berat blog cik nana..dan ini adalah keputusan test tersebut ;p


meh la korang cube ramai2..tak payah masuk syiling 5posen pun ;) okeh, sila timbang berat blog anda di sini.

dah cube??ha mudah kan? so kalau berat, makne nye blog tu banyak kolestrol..kalau ringan, tu kurang zat jawab nye..hahaha..xpe blog berat jangan risau, lepas ni bleh bawak blog pegi joging ok?

okeh, bye!

No comments:

.timbang berat badan.

salam..cik nana nak mula dengan ringkas..kalau gajah tu ringan makne nye gajah tu kurus, kalau gajah tu berat,makne nye gajah tu gemok..setuju?

okeh, itu hak gajah lah kan..cik nana bukan nk cakap pasal berat badan gajah, TAPI berat badan blog..kalau nak tau blog yg ramai followers tu lah blog yg berat..haha TIPU-TIPU, cik nana saje dengki..

cik nana dah timbang berat blog cik nana..dan ini adalah keputusan test tersebut ;p


meh la korang cube ramai2..tak payah masuk syiling 5posen pun ;) okeh, sila timbang berat blog anda di sini.

dah cube??ha mudah kan? so kalau berat, makne nye blog tu banyak kolestrol..kalau ringan, tu kurang zat jawab nye..hahaha..xpe blog berat jangan risau, lepas ni bleh bawak blog pegi joging ok?

okeh, bye!

No comments: