Thursday, June 23, 2011

.aku terima perpisahan ini.

salam. hati berdebar-debar, hati tak keruan, gundah gulana separuh sedar! T.T' sedih? sedang berfikir sama ada perlu sedih atau tidak.


bertemu dan berpisah adalah ketentuan Tuhan. setiap yang bertemu pasti akan berpisah. percayalah setiap dugaan pasti ada hikmah nye. cik nana sedang cuba tabah untuk tidak melatah dengan perpisahan ini. walaupun cik nana spesis yang agak melatah seperti ini, opocot!, oh mak kau, oh hasan! oh husin!. tapi untuk dugaan seperti ini cik nana tak sewenang-wenangnye untuk melatah.


ok, baiklah. cik nana highlight kembali tajuk entry ini 'aku terima perpisahan ini' ada sesiapa mahu bersimpati terhadap cik nana? ada? ada? terima kasih ye kawan-kawan, tak perlulah.


dan tadi berakhirnya perhubungan cik nana dengan incik beliau melalui E-MAIL!. okeh putus berhubung melalui E-MAIL. berpisah E-MAIL sahaja okeh! lepas ni takde lagi taipan emel-emel yang panjang untuk incik beliau. FULLSTOP!.


hal ini disebabkan incik beliau nak tutup akaun sebab incik beliau takbleh emel lagi pakai server kapal sebab incik beliau dah taknak duduk kapal lagi sebab incik beliau dah nak CUTI! yeayyyy! incik beliau akan menjejak kan kaki ke daratan malaysia setelah 5 bulan lebih incik beliau berlayar-layar dengan kapal.


so, takde lagi emel-emel harian seperti ini lagi, dan yang pasti cik nana akan merindui untuk memenuhkan folder ' incik beliau ' itu. dan yang pasti juga cik nana akan selalu merindui untuk menaip emel panjang-panjang yang selalu dicemburui oleh cik rumet. HAHA



ouchh! very suspender la menanti kepulangan incik beliau.



pakcik kapten kapal, bawak kapal laju-laju cket boleh?
tak sabar dah nak jumpe incik beliau. wuu wuuu~



p/s: harap jangan salah paham, berpisah emel je puunnnnn! hehe


ok, bye!




10 comments:

Azeanthy Paiman said...

sabar la yer...x jmpa dlm email pun,blh jmpa face to face kn.hehe..

cik nana said...

azeyanthy paiman : dah lame tak face to face tulah. rinduu! hehe ;)

sumaiyah mokhtar said...

wahahaha tabahnyeeee sabar yeee :)

cik nana said...

sumaiyah mokhtar : hehe sedaya upaya menabahkan diri. hehe mekasih ;)

cik aien a.k.a D.A said...

oii tajuk xnak saspen kan! i baru nk tujukan lagu fav ai perpisahan ini kat u td...kahkahkahkah muax!

cik nana said...

cik aien : ngiahahaha. i pun suspen u know? hahaha. rileks2, sume nye bejalan lancar. ;p

Kathy Tuah said...

bestnya dpt jumpa yg tsayang ^^,

cik nana said...

kathy tuah : tak sabar. dah 5 bulan tak jumpa. wuuuwuuu T.T

jann sinuja said...

mmg aku jeles ponn..haha~~~

cik nana said...

cik rumet : haha aku tauuuuu. wuuuwuuuu ;p

.aku terima perpisahan ini.

salam. hati berdebar-debar, hati tak keruan, gundah gulana separuh sedar! T.T' sedih? sedang berfikir sama ada perlu sedih atau tidak.


bertemu dan berpisah adalah ketentuan Tuhan. setiap yang bertemu pasti akan berpisah. percayalah setiap dugaan pasti ada hikmah nye. cik nana sedang cuba tabah untuk tidak melatah dengan perpisahan ini. walaupun cik nana spesis yang agak melatah seperti ini, opocot!, oh mak kau, oh hasan! oh husin!. tapi untuk dugaan seperti ini cik nana tak sewenang-wenangnye untuk melatah.


ok, baiklah. cik nana highlight kembali tajuk entry ini 'aku terima perpisahan ini' ada sesiapa mahu bersimpati terhadap cik nana? ada? ada? terima kasih ye kawan-kawan, tak perlulah.


dan tadi berakhirnya perhubungan cik nana dengan incik beliau melalui E-MAIL!. okeh putus berhubung melalui E-MAIL. berpisah E-MAIL sahaja okeh! lepas ni takde lagi taipan emel-emel yang panjang untuk incik beliau. FULLSTOP!.


hal ini disebabkan incik beliau nak tutup akaun sebab incik beliau takbleh emel lagi pakai server kapal sebab incik beliau dah taknak duduk kapal lagi sebab incik beliau dah nak CUTI! yeayyyy! incik beliau akan menjejak kan kaki ke daratan malaysia setelah 5 bulan lebih incik beliau berlayar-layar dengan kapal.


so, takde lagi emel-emel harian seperti ini lagi, dan yang pasti cik nana akan merindui untuk memenuhkan folder ' incik beliau ' itu. dan yang pasti juga cik nana akan selalu merindui untuk menaip emel panjang-panjang yang selalu dicemburui oleh cik rumet. HAHA



ouchh! very suspender la menanti kepulangan incik beliau.



pakcik kapten kapal, bawak kapal laju-laju cket boleh?
tak sabar dah nak jumpe incik beliau. wuu wuuu~



p/s: harap jangan salah paham, berpisah emel je puunnnnn! hehe


ok, bye!




10 comments:

Azeanthy Paiman said...

sabar la yer...x jmpa dlm email pun,blh jmpa face to face kn.hehe..

cik nana said...

azeyanthy paiman : dah lame tak face to face tulah. rinduu! hehe ;)

sumaiyah mokhtar said...

wahahaha tabahnyeeee sabar yeee :)

cik nana said...

sumaiyah mokhtar : hehe sedaya upaya menabahkan diri. hehe mekasih ;)

cik aien a.k.a D.A said...

oii tajuk xnak saspen kan! i baru nk tujukan lagu fav ai perpisahan ini kat u td...kahkahkahkah muax!

cik nana said...

cik aien : ngiahahaha. i pun suspen u know? hahaha. rileks2, sume nye bejalan lancar. ;p

Kathy Tuah said...

bestnya dpt jumpa yg tsayang ^^,

cik nana said...

kathy tuah : tak sabar. dah 5 bulan tak jumpa. wuuuwuuu T.T

jann sinuja said...

mmg aku jeles ponn..haha~~~

cik nana said...

cik rumet : haha aku tauuuuu. wuuuwuuuu ;p