Wednesday, June 22, 2011

.nak tahu ape tu ''hoka-hoka bento''?

salam. cik nana tibe-tibe teringat kat kekasih hati cik nana orang jepung tu. hoka-hoka bento. okeh, tipu ;p


tahu tak ape tu hoka-hoka bento? hoka-hoka bento ni bukan sejenis mainan mahupun robot-robot buatan jepung tu. jauh sekali pelakon kacak jepung macam Won Bin tu. eh, Won Bin bukan pelakon korea ke?hehehe



tahu kan kartun-kartun jepang yang fofuler macam doraemon, kiteretsu, atashinchi. ehh silap jangan ingat hoka-hoka bento ni spesis macam kiteretsu tu semua. salah yer murid-murid semua, salah.


dah tu ape kejadah nye hoka-hoka bento ni?haha rileks-rileks. Hoka-hoka bento ni sebenarnye... ha cer teka, cer teka. paaangg sekali baru kau tahu nana oi. HAHA. okay okay. hoka-hoka bento ni dan sebenarnye ialah :

Japannese fast food di Indonesia




hoka-hoka bento ni kalau kat malaysia ala-ala KFC, Mekdi, Marrybrown camtu lah lebih kurang nye. tapi makanan nye antik lagi unik. erkkk! kalau jalan-jalan kat mall kat indon, signboard hoka-hoka bento ni dah terpampang kat luar mall. ala-ala kat pawagam gitu. ha fofuler tak fofuler hoka-hoka bento ni.





hoka-hoka bento ni ada macam-macam menu. tapi cuma menu kat atas ni je yang cik nana pernah makan. haha sekali je kot makan ni seumur hidup. tak kena lah dengan tekak perempuan melayu terakhir cik nana ni. wakaka.


teringat makan hoka-hoka bento mase baru turun flight kat Jakarta. tour guide dah siap-siap belikan untuk kiteorang yang tengah kebulur kelaparan. makan pakai chopstick uu! haha kosmet cik nana mesti dah senyum-senyum kambing teringat hoka-hoka bento ni. kan, kan? ;p



#eh tetibe cik nana teringat abang benzo dalam kiteretsu. HAHA otak kanak-kanak betul!
#eh comel la kan name hoka-hoka bento ni? buat name meoww pun comel. haha


ok, bye!


2 comments:

jann sinuja said...

kah3..lawak gile muke aku telan hoka-hoka bento neh dulu..hoka-hoka bento~~~lalala boley wat lagu ah nana!!!

cik nana said...

:jann rumetku : haha tapi abes kot kau makan. dasar kelaparan semua kau cekik. haha. lalala hoka hoka. wakaka

.nak tahu ape tu ''hoka-hoka bento''?

salam. cik nana tibe-tibe teringat kat kekasih hati cik nana orang jepung tu. hoka-hoka bento. okeh, tipu ;p


tahu tak ape tu hoka-hoka bento? hoka-hoka bento ni bukan sejenis mainan mahupun robot-robot buatan jepung tu. jauh sekali pelakon kacak jepung macam Won Bin tu. eh, Won Bin bukan pelakon korea ke?hehehe



tahu kan kartun-kartun jepang yang fofuler macam doraemon, kiteretsu, atashinchi. ehh silap jangan ingat hoka-hoka bento ni spesis macam kiteretsu tu semua. salah yer murid-murid semua, salah.


dah tu ape kejadah nye hoka-hoka bento ni?haha rileks-rileks. Hoka-hoka bento ni sebenarnye... ha cer teka, cer teka. paaangg sekali baru kau tahu nana oi. HAHA. okay okay. hoka-hoka bento ni dan sebenarnye ialah :

Japannese fast food di Indonesia




hoka-hoka bento ni kalau kat malaysia ala-ala KFC, Mekdi, Marrybrown camtu lah lebih kurang nye. tapi makanan nye antik lagi unik. erkkk! kalau jalan-jalan kat mall kat indon, signboard hoka-hoka bento ni dah terpampang kat luar mall. ala-ala kat pawagam gitu. ha fofuler tak fofuler hoka-hoka bento ni.





hoka-hoka bento ni ada macam-macam menu. tapi cuma menu kat atas ni je yang cik nana pernah makan. haha sekali je kot makan ni seumur hidup. tak kena lah dengan tekak perempuan melayu terakhir cik nana ni. wakaka.


teringat makan hoka-hoka bento mase baru turun flight kat Jakarta. tour guide dah siap-siap belikan untuk kiteorang yang tengah kebulur kelaparan. makan pakai chopstick uu! haha kosmet cik nana mesti dah senyum-senyum kambing teringat hoka-hoka bento ni. kan, kan? ;p



#eh tetibe cik nana teringat abang benzo dalam kiteretsu. HAHA otak kanak-kanak betul!
#eh comel la kan name hoka-hoka bento ni? buat name meoww pun comel. haha


ok, bye!


2 comments:

jann sinuja said...

kah3..lawak gile muke aku telan hoka-hoka bento neh dulu..hoka-hoka bento~~~lalala boley wat lagu ah nana!!!

cik nana said...

:jann rumetku : haha tapi abes kot kau makan. dasar kelaparan semua kau cekik. haha. lalala hoka hoka. wakaka