Monday, June 13, 2011

.owh bookmark kiut lagi.

salam. cik nana kembali memulakan bisnes kecil-kecilan sempena cuti semester. mari-mari tambah tabungan ;)

cik nana bukan spesis suka cari duit tapi cik nana juga bukan spesis yang suka habiskan duit encik ayah dan puan ibu. so cik nana sedang mula bergiat menceburi bidang bisnes-bisnes ni bersama adek cik nana selaku penjual di sekolah. tenkiu very-very much lah adek. dan ini adalah kesinambungan bisnes kecil-kecilan yang lepas.

so kali ni cik nana design bookmark baru untuk peminat-peminat setia kat skolah adek cik nana tu. uwahh macam retis u ada peminat segala. haha. haruslah ada warna pink sebab cik nana kan suke pink kalau tak cik nana tak semangat nak buat. haha.

















sebab apa bookmark? sebab budak skolah kan banyak buku teks yang nak dibaca. haruslah 1 buku 1 bookmark. haha




sekian,

.owh bookmark kiut lagi.

salam. cik nana kembali memulakan bisnes kecil-kecilan sempena cuti semester. mari-mari tambah tabungan ;)

cik nana bukan spesis suka cari duit tapi cik nana juga bukan spesis yang suka habiskan duit encik ayah dan puan ibu. so cik nana sedang mula bergiat menceburi bidang bisnes-bisnes ni bersama adek cik nana selaku penjual di sekolah. tenkiu very-very much lah adek. dan ini adalah kesinambungan bisnes kecil-kecilan yang lepas.

so kali ni cik nana design bookmark baru untuk peminat-peminat setia kat skolah adek cik nana tu. uwahh macam retis u ada peminat segala. haha. haruslah ada warna pink sebab cik nana kan suke pink kalau tak cik nana tak semangat nak buat. haha.

















sebab apa bookmark? sebab budak skolah kan banyak buku teks yang nak dibaca. haruslah 1 buku 1 bookmark. haha




sekian,