Wednesday, June 1, 2011

.rumah untuk anak RUSA nani *part I*.

salam. nasib baik kau anak rusa nani bukan anak rusa cik nana. hmm..

cik nana ditugaskan untuk mendesign rumah anak-anak rusa nani kat UTM ni. tempoh diberikan seminggu stat isnin lepas sampai isnin akan datang ni. tapi tiba tiba mintak tadi. boleh tak? kelam kabut cik nana berlari lari pegi taman rusa tanya sekor sekor anak rusa nani ni ape yang dorang nak untuk rumah baru dorang nanti. nasib baik anak-anak rusa ni tak menjawab, kalau jawab pengsan bangun pengsan bangun pengsan semula cik nana. selalu tu design untuk komuniti manusia manusia boleh jugak kau tanye dia jawab. tapi ni komuniti haiwan haiwan, ada giler kalau dia pun menjawab macam manusia jugak. okay, stress T.T




.


ini bukan gambaran sebenar
tapi serius anak rusa nani yang cik nana intibiu tu comel camni.
cik nana ingat nak buatkan playground yang comel-comel
untuk dorang ni
boleh? hmmm..



sekian,

No comments:

.rumah untuk anak RUSA nani *part I*.

salam. nasib baik kau anak rusa nani bukan anak rusa cik nana. hmm..

cik nana ditugaskan untuk mendesign rumah anak-anak rusa nani kat UTM ni. tempoh diberikan seminggu stat isnin lepas sampai isnin akan datang ni. tapi tiba tiba mintak tadi. boleh tak? kelam kabut cik nana berlari lari pegi taman rusa tanya sekor sekor anak rusa nani ni ape yang dorang nak untuk rumah baru dorang nanti. nasib baik anak-anak rusa ni tak menjawab, kalau jawab pengsan bangun pengsan bangun pengsan semula cik nana. selalu tu design untuk komuniti manusia manusia boleh jugak kau tanye dia jawab. tapi ni komuniti haiwan haiwan, ada giler kalau dia pun menjawab macam manusia jugak. okay, stress T.T




.


ini bukan gambaran sebenar
tapi serius anak rusa nani yang cik nana intibiu tu comel camni.
cik nana ingat nak buatkan playground yang comel-comel
untuk dorang ni
boleh? hmmm..



sekian,

No comments: