Monday, June 20, 2011

.Selamat Hari Ayah.

salam. belum terlambat untuk cik nana mengucapkan 'Selamat Hari Ayah' untuk encik ayah cik nana ;)

hai ayah saye!
Encik Mohd Zaini
yang kacak lagi bergaya
yang sporting lagi sporting
yang suke bawak cik nana naik motosikal
keliling-keliling taman
dari cik nana kanak-kanak sampai dah dewasa ni.
korang hado?haha.
ni lah superHERO cik nana!
say hye to ayah cik nana. ngehehe~


ayah memang suke berposing kacak
macam Aaron Aziz
eh tak Aaron Aziz yang macam ayah saye. ;p
eh ke ayah saye Aaron Aziz
eh Aaron Aziz ayah saye?eh HAHA
dah cukup!


eh ayah dan Nora Elena lah!
memang ibu saye lagi cantik dari Nora Elena. ;p
ayah dan ibu bila bergambar dalam keadaan serius
serius tak jadi! haha


yaa inilah ayah dan ibu saye
ayah kalau time nak bergambar mesti melawak.
HAHA serius suke!

untuk ibu yang gojes, Selamat Hari Ibu
untuk ayah yang kacak, Selamat Hari Ayah
sayang ayah ibu ketat ketat lah ;)

11 comments:

wahida idris said...

selamat hari bapa kpd ayah awak :)

azu said...

hah..muda lg parents ye..awet muda kot...emm mmg sweet!

cik nana said...

@wahidaidris:tengkiu ;)
@azu:hehe muda jugak la kot. btw tengs ;)

jann sinuja said...

hai ayah cik nana!!
hahaha

cik nana said...

@jannsinuja: hai rumet ank saye! haha

Lai Qma said...

happy father day :)
kmu iras ibu kmu l0rr..cute

cik nana said...

laiQma : tenkiu ;) ala2 iras nora elena kan? haha

arryani said...

bestnya msih ada ayah.. ;D

cik nana said...

arryani : syukur alhamdulillah ;)

Kathy Tuah said...

comey je ayah & ibu nana ^_^

cik nana said...

kathy Tuah : hehe mekasih ;)

.Selamat Hari Ayah.

salam. belum terlambat untuk cik nana mengucapkan 'Selamat Hari Ayah' untuk encik ayah cik nana ;)

hai ayah saye!
Encik Mohd Zaini
yang kacak lagi bergaya
yang sporting lagi sporting
yang suke bawak cik nana naik motosikal
keliling-keliling taman
dari cik nana kanak-kanak sampai dah dewasa ni.
korang hado?haha.
ni lah superHERO cik nana!
say hye to ayah cik nana. ngehehe~


ayah memang suke berposing kacak
macam Aaron Aziz
eh tak Aaron Aziz yang macam ayah saye. ;p
eh ke ayah saye Aaron Aziz
eh Aaron Aziz ayah saye?eh HAHA
dah cukup!


eh ayah dan Nora Elena lah!
memang ibu saye lagi cantik dari Nora Elena. ;p
ayah dan ibu bila bergambar dalam keadaan serius
serius tak jadi! haha


yaa inilah ayah dan ibu saye
ayah kalau time nak bergambar mesti melawak.
HAHA serius suke!

untuk ibu yang gojes, Selamat Hari Ibu
untuk ayah yang kacak, Selamat Hari Ayah
sayang ayah ibu ketat ketat lah ;)

11 comments:

wahida idris said...

selamat hari bapa kpd ayah awak :)

azu said...

hah..muda lg parents ye..awet muda kot...emm mmg sweet!

cik nana said...

@wahidaidris:tengkiu ;)
@azu:hehe muda jugak la kot. btw tengs ;)

jann sinuja said...

hai ayah cik nana!!
hahaha

cik nana said...

@jannsinuja: hai rumet ank saye! haha

Lai Qma said...

happy father day :)
kmu iras ibu kmu l0rr..cute

cik nana said...

laiQma : tenkiu ;) ala2 iras nora elena kan? haha

arryani said...

bestnya msih ada ayah.. ;D

cik nana said...

arryani : syukur alhamdulillah ;)

Kathy Tuah said...

comey je ayah & ibu nana ^_^

cik nana said...

kathy Tuah : hehe mekasih ;)