Wednesday, June 29, 2011

# wordless wednesday | iyliaa syuhada*hijab*

As' salam..











okey, bye!





17 comments:

fa said...

alala.. tomeinyeee!! ^^

uzAy said...

amboi . cumelnyee dy . nk cubit pipi bole ? hehe :P

MIRA :) said...

heee comel !

pija mija said...

gebunya pipi dia nana. geram tengok ! ^_^

merahitujambu said...

alahai..comelnyaaa

cik nana said...

yang comel itu adek saye ^^,

man said...

aksinya manarik perhatian...

Lee-Yan-Naa said...

kiut!!!budak2 paling geram mesti tang pipi tu...

tiefazatie said...

alolo..sgt comel!

cik zureen said...

nana, mata dia cantik gile.. penuh.. tak payah nak pakai lens

sue. said...

mashaAllah...comelnya budak ni.....

cik nana said...

man : hehe

L.Y.N : pipi tgh mentol2 memang sedap picit. kikiki

tiefazatie : ;)

cik zureen : tulah pasal. anak mata xnk macam besa pulak.hihi

sue : hehe ;)

cik zureen said...

nana, mesti ko macam nak korek mata dia, boh kat mata bulat ko tu kan? hehe

cik nana said...

haha yela mata aku ni harap bijik mata je bulat besa tapi ank mata x sehebat adek aku ni. arghh tercabar ! haha

ain nina said...

tomeinya!!!!!!

hug and kisses to dak cute ni yer... :)

Sizzling Suzai said...

ala ala ala all..ni bru lah TOMEInyerrrrrrrrrrrrrrr!! =D

Sizzling Suzai said...

ala ala ala all..ni bru lah TOMEInyerrrrrrrrrrrrrrr!! =D

# wordless wednesday | iyliaa syuhada*hijab*

As' salam..











okey, bye!





17 comments:

fa said...

alala.. tomeinyeee!! ^^

uzAy said...

amboi . cumelnyee dy . nk cubit pipi bole ? hehe :P

MIRA :) said...

heee comel !

pija mija said...

gebunya pipi dia nana. geram tengok ! ^_^

merahitujambu said...

alahai..comelnyaaa

cik nana said...

yang comel itu adek saye ^^,

man said...

aksinya manarik perhatian...

Lee-Yan-Naa said...

kiut!!!budak2 paling geram mesti tang pipi tu...

tiefazatie said...

alolo..sgt comel!

cik zureen said...

nana, mata dia cantik gile.. penuh.. tak payah nak pakai lens

sue. said...

mashaAllah...comelnya budak ni.....

cik nana said...

man : hehe

L.Y.N : pipi tgh mentol2 memang sedap picit. kikiki

tiefazatie : ;)

cik zureen : tulah pasal. anak mata xnk macam besa pulak.hihi

sue : hehe ;)

cik zureen said...

nana, mesti ko macam nak korek mata dia, boh kat mata bulat ko tu kan? hehe

cik nana said...

haha yela mata aku ni harap bijik mata je bulat besa tapi ank mata x sehebat adek aku ni. arghh tercabar ! haha

ain nina said...

tomeinya!!!!!!

hug and kisses to dak cute ni yer... :)

Sizzling Suzai said...

ala ala ala all..ni bru lah TOMEInyerrrrrrrrrrrrrrr!! =D

Sizzling Suzai said...

ala ala ala all..ni bru lah TOMEInyerrrrrrrrrrrrrrr!! =D