Tuesday, July 5, 2011

.hadiah dari BELGIUM.

As'salam.

kepulangan incik beliau ke tanah air
memang dinanti-nantikan oleh cik nana sekeluarga
eh sudah berangan untuk berkeluarga dengan incik beliau. hehe
disamping membawa berbuah-buah kerinduan
incik beliau juga membawa buah tangan untuk cik nana
akibat terlalu membayangkan cik nana comel-comel sahaja
incik beliau membeli T-shirt yang sangat comel untuk cik nana
dah lah comel, warna pink pulak tu.
dah terang tak payah bersuluh, memang sah-sah comel !
buah tangan comel warna pink dari BELGIUM.
cik nana memang sangat suka sebut BELGIUM
cik nana juga selalu mengaku yang cik nana dibesarkan di BELGIUM.
haha tapi itu cuma berangan-rangan sahaja
tak sangka pulak akhirnya dapat juga
buah tangan dari BELGIUM ! ;)








dan bawah ini adalah foto di
Brugge, Belgium
original dari incik beliau. ;)






kat kedai ni kot incik beliau belikan buah tangan untuk cik nana. hehe



#incik beliau, bila nak bawak cik nana pergi Belgium pulak ?
haha soalan mintak penampor !



okey, bye!





11 comments:

wahida idris said...

bestnye dapat hadiah :)

jann sinuja said...

belgium2...tempah tumpah darah nenda aku..kah3

nasyitahahmadzaini said...

wah!pink kaler!:)

cik nana said...

wahida idris : hehe mmg best!


jann sinuja : nenda aku jugak ! kahkahkah


nasyitahahmadzaini : aah, pink2 u ! ;)

cik nana said...

wahida idris : hehe mmg best!


jann sinuja : nenda aku jugak ! kahkahkah


nasyitahahmadzaini : aah, pink2 u ! ;)

msredcheesecake said...

Cik nana,
Ala...org yg pakai kecik comey jer mestila nampak kiut...

Dengan nada jeles...hheee...Best dapat hadiah...

Nak tepek muka mseed kat sini...

cik nana said...

mseed : hehe sape2 pakai pun mesti nampak kiut gak lah. kikiki ;p

siti kektus said...

incik beliau, bila bawak cik nana, jangan lupa cik siti ni ye,
tolong angkut sekali,

hehe ;)

cik nana said...

cik siti : boleh pe salah nye. tp zaman bila la cik nana dpt di bwk nye. hahaha

aTy _faRed~ said...

waahhh..beshnyer dapat hadiah dari luar negare...:)

cik nana said...

aTy_faRed : kekeke mmg bes pun ^^,

.hadiah dari BELGIUM.

As'salam.

kepulangan incik beliau ke tanah air
memang dinanti-nantikan oleh cik nana sekeluarga
eh sudah berangan untuk berkeluarga dengan incik beliau. hehe
disamping membawa berbuah-buah kerinduan
incik beliau juga membawa buah tangan untuk cik nana
akibat terlalu membayangkan cik nana comel-comel sahaja
incik beliau membeli T-shirt yang sangat comel untuk cik nana
dah lah comel, warna pink pulak tu.
dah terang tak payah bersuluh, memang sah-sah comel !
buah tangan comel warna pink dari BELGIUM.
cik nana memang sangat suka sebut BELGIUM
cik nana juga selalu mengaku yang cik nana dibesarkan di BELGIUM.
haha tapi itu cuma berangan-rangan sahaja
tak sangka pulak akhirnya dapat juga
buah tangan dari BELGIUM ! ;)








dan bawah ini adalah foto di
Brugge, Belgium
original dari incik beliau. ;)






kat kedai ni kot incik beliau belikan buah tangan untuk cik nana. hehe



#incik beliau, bila nak bawak cik nana pergi Belgium pulak ?
haha soalan mintak penampor !



okey, bye!





11 comments:

wahida idris said...

bestnye dapat hadiah :)

jann sinuja said...

belgium2...tempah tumpah darah nenda aku..kah3

nasyitahahmadzaini said...

wah!pink kaler!:)

cik nana said...

wahida idris : hehe mmg best!


jann sinuja : nenda aku jugak ! kahkahkah


nasyitahahmadzaini : aah, pink2 u ! ;)

cik nana said...

wahida idris : hehe mmg best!


jann sinuja : nenda aku jugak ! kahkahkah


nasyitahahmadzaini : aah, pink2 u ! ;)

msredcheesecake said...

Cik nana,
Ala...org yg pakai kecik comey jer mestila nampak kiut...

Dengan nada jeles...hheee...Best dapat hadiah...

Nak tepek muka mseed kat sini...

cik nana said...

mseed : hehe sape2 pakai pun mesti nampak kiut gak lah. kikiki ;p

siti kektus said...

incik beliau, bila bawak cik nana, jangan lupa cik siti ni ye,
tolong angkut sekali,

hehe ;)

cik nana said...

cik siti : boleh pe salah nye. tp zaman bila la cik nana dpt di bwk nye. hahaha

aTy _faRed~ said...

waahhh..beshnyer dapat hadiah dari luar negare...:)

cik nana said...

aTy_faRed : kekeke mmg bes pun ^^,