Wednesday, September 21, 2011

.Biru-Biru Hari Raya.

As salam. cik nana memang sangat bersederhana menyambut hari raya tahun ni. sederhana tapi sakan u olss !


tema family cik nana tahun ni adalah BIRU. yeah biru-biru awan di langit, biru-biru air di laut. cik nana ni 3 bradek je jadi senang beli kain berela-ela pastu gedebak-gedebuk jahit dapat sorang sepasang pastu kau beraye lah sakan-sakan dengan baju sepasang je tu. HAHA. JIMAT okeh !


BIRU-BIRU itu sederhana tapi SAKAN okeh !


baju jahit sendiri, shawl pun D.I.Y okeh! pegi kedai kain beli kain satin, gedebak-gedebuk potong, ha kau siap SATIN SHAWL. 2 pasang u olss ! takpayah lah beli-beli online segala ! JIMAT kau !


SATIN SHAWL adek cik nana ni, cik nana buat sendiri OKEH !


SEPIT BIRU RENDA-RENDA adek cik nana ni pun buat sendiri okeh !


kasut raya pulak, cari lah kedai clearence stok. elok-elok sepasang RM 79.90. tup tap tup tap 2 pasang RM 60 u olss ! dapat kasut cik nana dengan adek cik nana sekali. JIMAT bukan?




bekas isi kerepek pulak, pergi kedai RM 1.30 borong setengah dozen, balik rumah buat kretip-kretip buat bunga ke hape. pastu tepek kat balang yang murah tu. nampak ekslusif u olss ! JIMAT !




nak nampak raye tu meriah tak perlu MAHAL-MAHAL. yang MURAH pun kalau kau pandai mecing sane mecing sini cantek. dah JIMAT ! otometik tak kawan dengan setan sebab tak membazir.


so korang, insyallah raye tahun depan berSEDERHANA lah macam cik nana yek. raye SEDERHANA dapat duit raye berkepok-kepok ! berbaloi kau !





so, belum terlambat cik nana nak ucap
Selamat Hari Raya
Maap Zahir Batin.







Align Center

No comments:

.Biru-Biru Hari Raya.

As salam. cik nana memang sangat bersederhana menyambut hari raya tahun ni. sederhana tapi sakan u olss !


tema family cik nana tahun ni adalah BIRU. yeah biru-biru awan di langit, biru-biru air di laut. cik nana ni 3 bradek je jadi senang beli kain berela-ela pastu gedebak-gedebuk jahit dapat sorang sepasang pastu kau beraye lah sakan-sakan dengan baju sepasang je tu. HAHA. JIMAT okeh !


BIRU-BIRU itu sederhana tapi SAKAN okeh !


baju jahit sendiri, shawl pun D.I.Y okeh! pegi kedai kain beli kain satin, gedebak-gedebuk potong, ha kau siap SATIN SHAWL. 2 pasang u olss ! takpayah lah beli-beli online segala ! JIMAT kau !


SATIN SHAWL adek cik nana ni, cik nana buat sendiri OKEH !


SEPIT BIRU RENDA-RENDA adek cik nana ni pun buat sendiri okeh !


kasut raya pulak, cari lah kedai clearence stok. elok-elok sepasang RM 79.90. tup tap tup tap 2 pasang RM 60 u olss ! dapat kasut cik nana dengan adek cik nana sekali. JIMAT bukan?




bekas isi kerepek pulak, pergi kedai RM 1.30 borong setengah dozen, balik rumah buat kretip-kretip buat bunga ke hape. pastu tepek kat balang yang murah tu. nampak ekslusif u olss ! JIMAT !




nak nampak raye tu meriah tak perlu MAHAL-MAHAL. yang MURAH pun kalau kau pandai mecing sane mecing sini cantek. dah JIMAT ! otometik tak kawan dengan setan sebab tak membazir.


so korang, insyallah raye tahun depan berSEDERHANA lah macam cik nana yek. raye SEDERHANA dapat duit raye berkepok-kepok ! berbaloi kau !





so, belum terlambat cik nana nak ucap
Selamat Hari Raya
Maap Zahir Batin.







Align Center

No comments: