Tuesday, September 27, 2011

.hepi GRADUATION DAY syg !

As'salam. ini adalah entry penuh ketahniahan dan penuh rase bangga n kasih sayang melimpah ruah-ruah nyee !


sekarang ni tengah mood konvo sane konvo sini
jubah maroon, jubah hijau, macam-macam warna jubah ada
dalam diam-diam jubah PINK pun hado !
so buat cik kesayangan cik nana,
cik aien bersama jubah pinky beliau yang cun tu
hepi GRADUATION day syg !
semoga menjadi nutritionist terhebat abad ini !
syg u dari zaman kanak-kanak ribena sampai nenek-nenek ribena !
kelass ko jah ! XD





*masihkah ada peluang utk cik nana merasai keharuman jubah pink itu sebelum ia dihantar pulang ??goshh.

2 comments:

cik aien a.k.a D.A said...

my dear...keterharuannnn mmbce n3 spesel u. tq tq tq!
haha memula complaint kenapa jubah konvo i pink? wehhhhh pink? haha at d end i rse jubahhhhh i lah yg paling cantek, suwit, cumel, gojes, cute, sgt kegadisan g2! mne nk crik jubah pink weh? kitorg je ad, spesel tau. haha i trus declareeee bestfren dgn pink for d whole day!

thanx once again. hug n kisses for u!

~harap konvo u, i bolelah dtg sbb dekat kn...wink2 hopefully. looking forward for ur turn babe~

cik nana said...

wutwut.. i ckp cun je lebih2 plak ckp cantek, suwit, cumel segala pesal ? haha..

i konvo nt venue dkt je kan. opkos la u HARUS dtg !

.hepi GRADUATION DAY syg !

As'salam. ini adalah entry penuh ketahniahan dan penuh rase bangga n kasih sayang melimpah ruah-ruah nyee !


sekarang ni tengah mood konvo sane konvo sini
jubah maroon, jubah hijau, macam-macam warna jubah ada
dalam diam-diam jubah PINK pun hado !
so buat cik kesayangan cik nana,
cik aien bersama jubah pinky beliau yang cun tu
hepi GRADUATION day syg !
semoga menjadi nutritionist terhebat abad ini !
syg u dari zaman kanak-kanak ribena sampai nenek-nenek ribena !
kelass ko jah ! XD





*masihkah ada peluang utk cik nana merasai keharuman jubah pink itu sebelum ia dihantar pulang ??goshh.

2 comments:

cik aien a.k.a D.A said...

my dear...keterharuannnn mmbce n3 spesel u. tq tq tq!
haha memula complaint kenapa jubah konvo i pink? wehhhhh pink? haha at d end i rse jubahhhhh i lah yg paling cantek, suwit, cumel, gojes, cute, sgt kegadisan g2! mne nk crik jubah pink weh? kitorg je ad, spesel tau. haha i trus declareeee bestfren dgn pink for d whole day!

thanx once again. hug n kisses for u!

~harap konvo u, i bolelah dtg sbb dekat kn...wink2 hopefully. looking forward for ur turn babe~

cik nana said...

wutwut.. i ckp cun je lebih2 plak ckp cantek, suwit, cumel segala pesal ? haha..

i konvo nt venue dkt je kan. opkos la u HARUS dtg !