Tuesday, December 13, 2011

. december,super duper busy !

As salam.

Hai jangan tanye kenape blog ni
dah jarang-jarang sekali di updet
okay, tolong jangan tanye.
sentap mak nak, sentap.



ha kau tengok,
mau tak sentap.
nak habis 31hb
segala macam mak nenek kena buat
FINAL year memang camni eh ?
apsal rumet aku tiap-tiap hari
tengok muvee je keje nye ?
* bengang ni bengang * -.-''



alangkah indahnye kalau jadi macam si kecik ni
tiap-tiap hari boleh main-main dalam kotak
hai untungglaaaaa.






* kalender dari company incik beliau :D



2 comments:

AmierahAmani said...

wah , date full , sabar yaa akak .

Syira Rara said...

hai..saya baru je follow blog awak..n klai sudi jemguk2la blog sy dan follow yea..blh share cerita(^_^)

. december,super duper busy !

As salam.

Hai jangan tanye kenape blog ni
dah jarang-jarang sekali di updet
okay, tolong jangan tanye.
sentap mak nak, sentap.



ha kau tengok,
mau tak sentap.
nak habis 31hb
segala macam mak nenek kena buat
FINAL year memang camni eh ?
apsal rumet aku tiap-tiap hari
tengok muvee je keje nye ?
* bengang ni bengang * -.-''



alangkah indahnye kalau jadi macam si kecik ni
tiap-tiap hari boleh main-main dalam kotak
hai untungglaaaaa.






* kalender dari company incik beliau :D



2 comments:

AmierahAmani said...

wah , date full , sabar yaa akak .

Syira Rara said...

hai..saya baru je follow blog awak..n klai sudi jemguk2la blog sy dan follow yea..blh share cerita(^_^)