Monday, February 6, 2012

.ekin's wedding #part 1#


As'salam,


5 Feb lepas berpren cik nana, Ekin telah melansungkan hari persandingan beliau
majlis yg penuh meriah diadakan kat SK Pengkalan Raja, Pekan Nanas
cik nana sebagai pengapit yang mengepit pengantin
haruslah kepochi ngn pengantin melebih-lebih org lain. haaa.
pengantin tengah mekup pun boleh kacau-kacau
pengantin siapp je mekup jee, apee lagiiii !
kerumunnn laaaaa. hahaha ;)


*eh, majlis pengantin buat kat sekolah, jadi mekup pun kat sekolah gak dlm bilik rawatan.mampu ? haha luass kot byk bilik.

cik pengapit memang 'kerdil'. -.-''


bile pengantin duduk barulah cik pengapit tak kerdil lagi ;)


pengantin ngn bespren cik nana jugak ni, si leha. kenal mase form 6 otometik terus kamceng. mane tak nye giler jugak mcm cik nana. haha. eh, cop nak jd pengapit dia jugak nanti. hehe.


ni pas bergambar ngn official photo-g pengantin. 4 di kiri pengantin tu cik nana tak kenal punnn. tang bergambar mesti lah mesraaaa. tak gitu ? hihi


pengantin tanye : nak bergambar nak senyum camne ek ? nampak gg camni ke ?


cik pengapit jawab : ha camni, lebih afdal tak nampak gg. euiii pengantin haruslah tersipu-sipu malu ;)


alololoooo cumil nye pengantinnnn ;)


pengantin tgh serius koling-koling encik suami tak dapat-dapat.


pengantin tgh amik mood nak posing-posing dpn kameramen ;)


ini dah takde keje. cik pengapit sibuk nak ukur panjang veil pengantin. haha ;p


budak 2 org ni memang spesis tak hirau org lain -.-''
org2 pun spesis tak hirau budak 2 org ni. haha







okay, ni antara gambar sebelum pengantin pegi bersanding kat pelamin.
nak tgk gambar bersanding atas pelamin
continue part 2 okay !




okbai !






5 comments:

zOeY zAu YaH said...

cantik..

aniswany said...

cantiknyaaaaaaa...

syaz@rozelt said...

pemilihan warna yg berani la..cantik!

lisa said...

comel si pengapitnye..;D

cik nana said...

zoey : ;)

kak anis : hehe ;) pengantin mmg cantikkk.

syaz :nanti wedding akk try la pakai wane strikingggg2. hehe

lisa : hihii maluuu ;)

.ekin's wedding #part 1#


As'salam,


5 Feb lepas berpren cik nana, Ekin telah melansungkan hari persandingan beliau
majlis yg penuh meriah diadakan kat SK Pengkalan Raja, Pekan Nanas
cik nana sebagai pengapit yang mengepit pengantin
haruslah kepochi ngn pengantin melebih-lebih org lain. haaa.
pengantin tengah mekup pun boleh kacau-kacau
pengantin siapp je mekup jee, apee lagiiii !
kerumunnn laaaaa. hahaha ;)


*eh, majlis pengantin buat kat sekolah, jadi mekup pun kat sekolah gak dlm bilik rawatan.mampu ? haha luass kot byk bilik.

cik pengapit memang 'kerdil'. -.-''


bile pengantin duduk barulah cik pengapit tak kerdil lagi ;)


pengantin ngn bespren cik nana jugak ni, si leha. kenal mase form 6 otometik terus kamceng. mane tak nye giler jugak mcm cik nana. haha. eh, cop nak jd pengapit dia jugak nanti. hehe.


ni pas bergambar ngn official photo-g pengantin. 4 di kiri pengantin tu cik nana tak kenal punnn. tang bergambar mesti lah mesraaaa. tak gitu ? hihi


pengantin tanye : nak bergambar nak senyum camne ek ? nampak gg camni ke ?


cik pengapit jawab : ha camni, lebih afdal tak nampak gg. euiii pengantin haruslah tersipu-sipu malu ;)


alololoooo cumil nye pengantinnnn ;)


pengantin tgh serius koling-koling encik suami tak dapat-dapat.


pengantin tgh amik mood nak posing-posing dpn kameramen ;)


ini dah takde keje. cik pengapit sibuk nak ukur panjang veil pengantin. haha ;p


budak 2 org ni memang spesis tak hirau org lain -.-''
org2 pun spesis tak hirau budak 2 org ni. haha







okay, ni antara gambar sebelum pengantin pegi bersanding kat pelamin.
nak tgk gambar bersanding atas pelamin
continue part 2 okay !




okbai !






5 comments:

zOeY zAu YaH said...

cantik..

aniswany said...

cantiknyaaaaaaa...

syaz@rozelt said...

pemilihan warna yg berani la..cantik!

lisa said...

comel si pengapitnye..;D

cik nana said...

zoey : ;)

kak anis : hehe ;) pengantin mmg cantikkk.

syaz :nanti wedding akk try la pakai wane strikingggg2. hehe

lisa : hihii maluuu ;)