Thursday, June 28, 2012

.konvo konvo konvo.

As salam..


ewah-ewah, haruslah ada gambar pembuka bicara
edit-edit pakai software baruuu tuuu. ;)


yes, i baru tamat pengajian. tapi masih terperuk lagi kt utm terchentaa.
nak habiskan saki baki sewa kolej kate nye. hik
yang konvo takkkk kannn lah cik nana iye tak..
yang konvo-konvo ni adek cik nana, si mimie tuu..
eh tahun ni 2 orang lah cik zai dengan cik wati konvo yep.
hihi Alhamdulillah.


yes, this budak dengan this budak yg konvo
si mimie dgn sepupu beliau, si jiha
konvo ape?baru tingkatan 2 dah konvo bagai.



yes, konvo darjah khas, sekolah agama kerajaan johor.
ktorang anak-anak johor adalah wajib sekolah agama
dari darjah 1 sampai 6
kalau lulus darjah 6 terus sambung ke darjah khas
lepas abes darjah khas, fresh2 ilmu agama adalah penuh di dada
muamalat, munakahat, tasauf, hadith,jinayat
dan + subjek asas macam tauhid, ibadat, arab...
habis darjah khas ni kalau minat boleh teruskan
ke sek.men agama.
ataupun dengan sijil darjah khas boleh mintak keje dgn
pejabat agama @ institusi agama johor lepas spm nanti ;)



adalah dengan tak sukacita cik nana jadi wakil penjaga
sebab dlm dewan kena salah sorang penjaga je masuk
sebab ibu n ayah kena jaga si kecik kang meraung-raung beliau bosan
fine, fine mengantuk okay.
pelajar ada 500+ nak tunggu sampai giliran si mimie
mau pengsan ngantukkkk.



ramai okay, ramai.
mau tak nye 1 daerah. -.-'


okay, ini dia budak yang konvo tuu.
congrats adek.
sesuka hati suruh adek posing dan cik nana snap laju-laju
sebelum photographer sampai.
kalau photoG yang amik kena bayar rm 28 untuk gambar ni
cik nana edit, print kat kedai
eh tak sampai rm 5 kot saiz a4..
wuuuu jimattt.



ini si kecik yang stress sebab kena bangun awal pagi
tak puas lagi tido dah kena bangun. haha



budak konvo ngn ibuuu ngn c nina yg sibuk slongkar beg cari makanan.



hmm, si pepel ni kakak budak konvo,
bawal plain RM 7
blouse freee
kain RM 8
dressup secara jimat cermat. haha



dua orang pepel ni si ibu dan si anak



eh cop-cop-cop
btw ni pic cik nana mase konvo darjah khas dulu taun 2004..
kemain tau takmau kalah dengan adek. hihi






okbai.






No comments:

.konvo konvo konvo.

As salam..


ewah-ewah, haruslah ada gambar pembuka bicara
edit-edit pakai software baruuu tuuu. ;)


yes, i baru tamat pengajian. tapi masih terperuk lagi kt utm terchentaa.
nak habiskan saki baki sewa kolej kate nye. hik
yang konvo takkkk kannn lah cik nana iye tak..
yang konvo-konvo ni adek cik nana, si mimie tuu..
eh tahun ni 2 orang lah cik zai dengan cik wati konvo yep.
hihi Alhamdulillah.


yes, this budak dengan this budak yg konvo
si mimie dgn sepupu beliau, si jiha
konvo ape?baru tingkatan 2 dah konvo bagai.



yes, konvo darjah khas, sekolah agama kerajaan johor.
ktorang anak-anak johor adalah wajib sekolah agama
dari darjah 1 sampai 6
kalau lulus darjah 6 terus sambung ke darjah khas
lepas abes darjah khas, fresh2 ilmu agama adalah penuh di dada
muamalat, munakahat, tasauf, hadith,jinayat
dan + subjek asas macam tauhid, ibadat, arab...
habis darjah khas ni kalau minat boleh teruskan
ke sek.men agama.
ataupun dengan sijil darjah khas boleh mintak keje dgn
pejabat agama @ institusi agama johor lepas spm nanti ;)



adalah dengan tak sukacita cik nana jadi wakil penjaga
sebab dlm dewan kena salah sorang penjaga je masuk
sebab ibu n ayah kena jaga si kecik kang meraung-raung beliau bosan
fine, fine mengantuk okay.
pelajar ada 500+ nak tunggu sampai giliran si mimie
mau pengsan ngantukkkk.



ramai okay, ramai.
mau tak nye 1 daerah. -.-'


okay, ini dia budak yang konvo tuu.
congrats adek.
sesuka hati suruh adek posing dan cik nana snap laju-laju
sebelum photographer sampai.
kalau photoG yang amik kena bayar rm 28 untuk gambar ni
cik nana edit, print kat kedai
eh tak sampai rm 5 kot saiz a4..
wuuuu jimattt.



ini si kecik yang stress sebab kena bangun awal pagi
tak puas lagi tido dah kena bangun. haha



budak konvo ngn ibuuu ngn c nina yg sibuk slongkar beg cari makanan.



hmm, si pepel ni kakak budak konvo,
bawal plain RM 7
blouse freee
kain RM 8
dressup secara jimat cermat. haha



dua orang pepel ni si ibu dan si anak



eh cop-cop-cop
btw ni pic cik nana mase konvo darjah khas dulu taun 2004..
kemain tau takmau kalah dengan adek. hihi






okbai.






No comments: