Tuesday, June 12, 2012

.weekend membeli belah.

As'salam,


Hari minggu, hujung minggu adalah waktu yang sgt lah sesuai utk pegi membeli belah
eh tak kira lah hujung minggu tu adalah hujung bulan
janji hari minggu, eh sesuai sgt lah pegi membeli belah. lahai pengsan -.-'
lagi pula membeli belah kat tempat yg ohsem
boleh pengsan bangun, pengsan bangun semula ok -.-
dan lagi pula pegi membeli belah dgn ibu, ayah dan adik-adik
amik baju, sorok belakang, sampai kaunter campak laju-laju dan lariiii. haha
trick ni boleh tapi jgn amalkan selalu. tak bahek =.=
nak membeli belah boleh tapi sila seluk poket sendiri dan sila bayar sendiri.
eh prinsip i ni, prinsipppp.



baju-baju super ohsem, somel-somel mcm ni takkan nak tengokkkk jeee. hihi




si budak nih pun kelabu mate suka sgt letewww.


lagi pula budak ni. memang gelojoh kalau nampak baju.
ini cantek, itu cantek, eh semua lah cantek -.-'


cer try ukur baju di badan sendiri.hikhik >.<
okay cool, boleh sorok terus kt blkg. hehe



eh budak kecik ni tak penah kesah pun erti membeli belah
main mende alah ni lagi bagus. pon pon.


kan?kan?










2 budak ni memang spoting abes.
tunggu kakak beliau-beliau ni pilih baju..hihi



last-last dapat jugek 2 helai baju. hihi
mekasih ibuuu.





okbai.






6 comments:

siti kektus said...

shopping time berduit banyak mmg syo. tapi kalau dah akhir2 sem ni, poket pon dah naik kering dah. :D

Syazlina Khairuddin said...

Baju2 mcm nie utk teenagers sesuai la..klu sy yg dh dewasa nie kurg sesuai kot sbb comel sgt =)

nadzirah sofia said...

haha..pandai eh sorok baju...time nak bayar letak senyap2 :P

Askrie Hishamuddin said...

I love shopping too! Jemput join Giveaway Contest blog Askrie Hishamuddin. Tarikh tutup penyertaan 7 july 2012

man said...

comelnya budak 2..heheheh

cik nana said...

siti : hihi tp ni da akhir sem, bedal jek. haha


syazlina : hihi klu nk try test ape slh nye ;)


nadzirah : ngee mestiiii.


askrie : me too.


man : mmg comel ;p

.weekend membeli belah.

As'salam,


Hari minggu, hujung minggu adalah waktu yang sgt lah sesuai utk pegi membeli belah
eh tak kira lah hujung minggu tu adalah hujung bulan
janji hari minggu, eh sesuai sgt lah pegi membeli belah. lahai pengsan -.-'
lagi pula membeli belah kat tempat yg ohsem
boleh pengsan bangun, pengsan bangun semula ok -.-
dan lagi pula pegi membeli belah dgn ibu, ayah dan adik-adik
amik baju, sorok belakang, sampai kaunter campak laju-laju dan lariiii. haha
trick ni boleh tapi jgn amalkan selalu. tak bahek =.=
nak membeli belah boleh tapi sila seluk poket sendiri dan sila bayar sendiri.
eh prinsip i ni, prinsipppp.



baju-baju super ohsem, somel-somel mcm ni takkan nak tengokkkk jeee. hihi




si budak nih pun kelabu mate suka sgt letewww.


lagi pula budak ni. memang gelojoh kalau nampak baju.
ini cantek, itu cantek, eh semua lah cantek -.-'


cer try ukur baju di badan sendiri.hikhik >.<
okay cool, boleh sorok terus kt blkg. hehe



eh budak kecik ni tak penah kesah pun erti membeli belah
main mende alah ni lagi bagus. pon pon.


kan?kan?










2 budak ni memang spoting abes.
tunggu kakak beliau-beliau ni pilih baju..hihi



last-last dapat jugek 2 helai baju. hihi
mekasih ibuuu.





okbai.






6 comments:

siti kektus said...

shopping time berduit banyak mmg syo. tapi kalau dah akhir2 sem ni, poket pon dah naik kering dah. :D

Syazlina Khairuddin said...

Baju2 mcm nie utk teenagers sesuai la..klu sy yg dh dewasa nie kurg sesuai kot sbb comel sgt =)

nadzirah sofia said...

haha..pandai eh sorok baju...time nak bayar letak senyap2 :P

Askrie Hishamuddin said...

I love shopping too! Jemput join Giveaway Contest blog Askrie Hishamuddin. Tarikh tutup penyertaan 7 july 2012

man said...

comelnya budak 2..heheheh

cik nana said...

siti : hihi tp ni da akhir sem, bedal jek. haha


syazlina : hihi klu nk try test ape slh nye ;)


nadzirah : ngee mestiiii.


askrie : me too.


man : mmg comel ;p