Tuesday, July 31, 2012

.Selamat Hari Lahir Pencuri Hati.



As salam,


31 Julai 2012.
12.01 am alarm berbunyi,
Bismillahirahmanirahim,
Dear incik beliau yang jauh nunnn di atas kapal di lautan luas sana
Selamat Hari Lahir sayang.

hari ni 'kita' 4 tahun, 7 bulan, 3 minggu dan 2 hari. 
Selama usia 'kita' ni cuma tahun lepas je 'kita' berkesempatan menatap 31 Julai bersama-sama

Tahun ni takde seprise-seprise birthday macam tahun lepas
Tahun ni takde kek coklat air tangan *ciknana* yang sedap macam tahun lepas
Tahun ni takde potong-potong kek macam tahun lepas
Tahun ni takde mengade-ngade taknak tiup lilin macam tahun lepas
Tahun ni takde amik-amik gambar buat tangan ‘peace’ dengan kek macam tahun lepas

Sebab tahun ni,
Jasad kita jauh terpisah
Awak di lautan biru sana, dan saya di sini. 
Ya di sini di daratan tempat kita dipertemukan
Semoga awak berada dalam lindungan-Nya
Kesihatan terjaga, makan minum terjaga
Balik nanti sihat-sihat sahaja
Rindu, Sedih, Rindu  bergelodak dalam jiwa.
Sila la akhiri penantian ku ini nanti. ;'(


 

 *kad raya, kad birthday, surat-menyurat dari incik beliau yang jauh di mata tapi dekat dihati*








8 comments:

MizzTina said...

wuuuu

shoe_lai_lee said...

alolo..jgn sedih ye nana..kt serupa wlau k.shu n dia di daratan sma2..huhu

cik nana said...

mizz tina : wuuuuu ;'(


kak shu : hikhik xdela sdih sgt pun. dah biasa ;) hik

ainraus said...

ain paham perasan tu. :'(
meh kita nangis sama2.

tapi kannn. afiq tak penah pos apa2 utk ain. uwaaaaaaa!

jann sinuja said...

happy besday hencik beliau rumate saye..hahahaha

cik nana said...

ain : jum2 nangis. wuuwuu. ain, apelagi nanti hint2 la kat afiq suh pos ape2 utk ain ;)


jann : tq rumet saye. muahaha ;p

LubLy said...

romantik seyhh

wanhamiza said...

cweetnyer :)

.Selamat Hari Lahir Pencuri Hati.



As salam,


31 Julai 2012.
12.01 am alarm berbunyi,
Bismillahirahmanirahim,
Dear incik beliau yang jauh nunnn di atas kapal di lautan luas sana
Selamat Hari Lahir sayang.

hari ni 'kita' 4 tahun, 7 bulan, 3 minggu dan 2 hari. 
Selama usia 'kita' ni cuma tahun lepas je 'kita' berkesempatan menatap 31 Julai bersama-sama

Tahun ni takde seprise-seprise birthday macam tahun lepas
Tahun ni takde kek coklat air tangan *ciknana* yang sedap macam tahun lepas
Tahun ni takde potong-potong kek macam tahun lepas
Tahun ni takde mengade-ngade taknak tiup lilin macam tahun lepas
Tahun ni takde amik-amik gambar buat tangan ‘peace’ dengan kek macam tahun lepas

Sebab tahun ni,
Jasad kita jauh terpisah
Awak di lautan biru sana, dan saya di sini. 
Ya di sini di daratan tempat kita dipertemukan
Semoga awak berada dalam lindungan-Nya
Kesihatan terjaga, makan minum terjaga
Balik nanti sihat-sihat sahaja
Rindu, Sedih, Rindu  bergelodak dalam jiwa.
Sila la akhiri penantian ku ini nanti. ;'(


 

 *kad raya, kad birthday, surat-menyurat dari incik beliau yang jauh di mata tapi dekat dihati*








8 comments:

MizzTina said...

wuuuu

shoe_lai_lee said...

alolo..jgn sedih ye nana..kt serupa wlau k.shu n dia di daratan sma2..huhu

cik nana said...

mizz tina : wuuuuu ;'(


kak shu : hikhik xdela sdih sgt pun. dah biasa ;) hik

ainraus said...

ain paham perasan tu. :'(
meh kita nangis sama2.

tapi kannn. afiq tak penah pos apa2 utk ain. uwaaaaaaa!

jann sinuja said...

happy besday hencik beliau rumate saye..hahahaha

cik nana said...

ain : jum2 nangis. wuuwuu. ain, apelagi nanti hint2 la kat afiq suh pos ape2 utk ain ;)


jann : tq rumet saye. muahaha ;p

LubLy said...

romantik seyhh

wanhamiza said...

cweetnyer :)