Monday, August 27, 2012

.nana junior | 2 years.


As'salam.

Sempena hepi birthday si kecik genap 2 tahun
pada 8.08.2012 yang lepas
dengan sukacita nye cik nana nak mentepek-tepek 
gambar si kecik di usia 2 tahun nya.
cik nana 3 beradik ye kawan-kawan 
adik ke-2 sekarang 14 tahun
dan si kecik yang ni 2 tahun
walaupun jarak umur jauhhhh, 23tahun-14tahun-2tahun
tapi tu tak membataskan perhubungan kami adek-beradek.
gadoh tetap gadoh..eh, hihi
eh tapi nak tahu ramai yang cakap si kecik ni ikut muka cik nana..
dah genap 2 tahun ni si kecik makin menjadi-jadi keletah nya.
tengok lah bergambar, kemainnnnn tau. huuu
rase geram nak gigit-gigit je budak ni tahu ? -___-

 

















* eh tu piala baru si mimie adek ke-2 cik nana dapat tadi. johan pertandingan memasak kat sekolah. dasat jugak budak tu. huuu*







11 comments:

fifie said...

Haah muka memang ibarat diphotocopy cik nana je. Mata tu taknak besar lagi ye dik oiii. hehehe.

cik nana said...

fifie: ibarat sangat kan fie. tu la..kalau mata tu lagi besar, kang k.fie takut plak. haha

Cik Suheela said...

comelnya...

wow adik kamu menang pntdingan memasak...kelassss gitteww...blh jd chef nati hee ;)

Zeera Lana said...

omel gilaaaaa
bestnya kalau ada adik kecik or anak buah !
:)

cik nana said...

cik suheela : kann. tu lah mcm tak percaye. hihi


zeera : mmg best..kerenah budak kecik ni comel jee. geram..

Cik Anis said...

alahai comelnye ! cik anis follow sini :)

Lyaa Suriany said...

omak aih
comel nya adik nana ni
rase nk cubit cubit pipi tu..

fa said...

COMElll...
hehehe... :)

Qaseh Dania said...

hepi belated bufday si comei!..hehee..betullah, muka cam nana..hehe

nadzirah sofia said...

comel macam nana ^__^

cik hani said...

Seriiusss cute laa adek u..

.nana junior | 2 years.


As'salam.

Sempena hepi birthday si kecik genap 2 tahun
pada 8.08.2012 yang lepas
dengan sukacita nye cik nana nak mentepek-tepek 
gambar si kecik di usia 2 tahun nya.
cik nana 3 beradik ye kawan-kawan 
adik ke-2 sekarang 14 tahun
dan si kecik yang ni 2 tahun
walaupun jarak umur jauhhhh, 23tahun-14tahun-2tahun
tapi tu tak membataskan perhubungan kami adek-beradek.
gadoh tetap gadoh..eh, hihi
eh tapi nak tahu ramai yang cakap si kecik ni ikut muka cik nana..
dah genap 2 tahun ni si kecik makin menjadi-jadi keletah nya.
tengok lah bergambar, kemainnnnn tau. huuu
rase geram nak gigit-gigit je budak ni tahu ? -___-

 

















* eh tu piala baru si mimie adek ke-2 cik nana dapat tadi. johan pertandingan memasak kat sekolah. dasat jugak budak tu. huuu*







11 comments:

fifie said...

Haah muka memang ibarat diphotocopy cik nana je. Mata tu taknak besar lagi ye dik oiii. hehehe.

cik nana said...

fifie: ibarat sangat kan fie. tu la..kalau mata tu lagi besar, kang k.fie takut plak. haha

Cik Suheela said...

comelnya...

wow adik kamu menang pntdingan memasak...kelassss gitteww...blh jd chef nati hee ;)

Zeera Lana said...

omel gilaaaaa
bestnya kalau ada adik kecik or anak buah !
:)

cik nana said...

cik suheela : kann. tu lah mcm tak percaye. hihi


zeera : mmg best..kerenah budak kecik ni comel jee. geram..

Cik Anis said...

alahai comelnye ! cik anis follow sini :)

Lyaa Suriany said...

omak aih
comel nya adik nana ni
rase nk cubit cubit pipi tu..

fa said...

COMElll...
hehehe... :)

Qaseh Dania said...

hepi belated bufday si comei!..hehee..betullah, muka cam nana..hehe

nadzirah sofia said...

comel macam nana ^__^

cik hani said...

Seriiusss cute laa adek u..