Wednesday, August 15, 2012

.raye bersama suami.


As salam

Insyaallah 4 hari lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri.
ohh bahagia nye raye tahun ni dapat sambut dengan suami tersayang. hewhew.
pakai baju raye sedondon, pergi masjid solat sunat raye same-same
pegi beraye same-same
makan ketupat, rendang dodol same-same. 
pagi raye dapat salam cium tangan suami bermaaf-maafan.
" abg, dihari yang mulia ni syg susun sepuluh jari mintak maaf, bla bla bla"
oh my, so suwitt nyeeeeee.


hye semuaaa ! 
tajuk dengan pendahuluan tu cik nana propa jeee.
jangan nak ehem-ehem sangat yee.
celah mane nye aku nak beraye dengan suami.
laki aku tu beraye kat kapal je tengah laut tu ha. eh, hihi
eh bukan-bukan, maksud cik nana incik beliau lah, bakal suami. ehh, hehehe ;p


entry ni ditujukan buat mereka-mereka yang baru bergelar suami isteri
dan raye dis year, raye pertama mereka sebagai suami isteri.
eh takpayah nak mereka-mereka sangat
sebenarnye nak tujukan kat kawan-kawan cik nana
yang wahh syoknye raye tahun ni dengan suami ye. hamboii jeles tau i. huk-huk

wedding Annur, Disember 2011
classmate, geng sekolah menengah
khabar nye sedang menunggu kelahiran cahayamata sulung.
wahhh seronok nyeee.
lepas raye ni bertiga lah ye ;)


majlis pernikahan Ekin, Februari 2012
cik nana selaku pengapit pengantin nikah, mengapit si bespren stok sekolah rendah.


majlis persandingan Ekin, Februari 2012
mengapit si bespren mase bersanding pulak
Alhamdulillah bakal ibu.
tahun ni tak cukup lah korum beraye macam tahun-tahun lepas. huk
nasib baik cik aien single lagi. hee
 

   
wedding Azie, Mei 2012
cik nana selaku pengapit mengapit cousin serapat-rapat yang mungkin.
satu-satu nye cousin yang sebaye belah ayah.
tahun ni dah ada cik abg ehem-ehem.
taknak beraye dengan aku dah ;'(
btw, congrats cousin dah preggy ;)



wedding Kak Wani, Julai 2012
Classmate, studiomate di UTM.
wah kawin je terus dapat puasa sama-sama suami ye kak wani princess.
seronoknyee dorang tahun ni beraye dengan suami.
walaupun semua gambar pengantin dengan aku jee. haha motip sangat kannn.
fuhhh-fuhhh aura pengantin cepatlah sampai kat i..
 ehem-ehem tahun depan i pulak nak beraye dengan suami boleh ? ngeee~




*incik beliau, faster pleaseee*






16 comments:

MizzTina said...

amboi..xsbr nk tawen ye..

Rara Nasiha said...

yang awak ni bila lagi ni? yang ayat propa tu la boleh jadi betul-betul :)

Suzie said...

amin :P

Errah said...

besstnye dia jadi pengapit jer..tp sesuai la.cantik..cpt2 kahwin ek..hehe

man said...

kena cepat lah kawin..silalah dtg ke blog sy http://ajax85.blogspot.com

comeliness_zaty said...

wahh..selalu jd pengapit cik nana kite nie..tak lame lagi giliran anda pula untuk diapit.. hihih

cik nana said...

mizz tina : mmg tak sabar sgt nak kawen ni. hee~


rara nasiha : hmm tak tau lagi. insyallah semoga ayat propa menjadi kenyataan. aminnnn. ;)


suzie : aminnn


errah : jadi pengapit mmg best tapi jd pengantin lagi best tau. hee


man : insyaallah ada jodoh nanti. mmg nak cepat2 lah ni. hee


zaty : tu la tak sabar nak jadi pengantin, kena apit pulak. hihi

cik.belog said...

auww.. xpasal2 lisa pon nak berangan raya dengan suami jugak ! msti best kan. hihihi. xsabar ! :)

sha_azmi said...

amboii dye jadik pngapit je..ehem2,dh boleh dh tu mntak org jadi pngapit diri plak..

cik nana said...

cik.belog : jom lisa kite verangan2. hihi. tapi verangan jela dulu yg boleh. hik.


sha_azmi : kalau boleh skrg nak mintak orang jd pengapit. hehe

fifie said...

Nana agak-agak bila turn kita eh? haha. nanti kalau dah nak buat majlis tu jangan lupa ye nama fifie nie. Haha.

cik nana said...

fifie : tak boleh nak agak lah fie. haha. tapi kalau ikut hati nak esok je. haha.ok tunggu kad i sampai. hee ;)

teha said...

sabo2.. hahaha !

Cik Kay Jue said...

hish... best pula!

cik nana said...

teha : tengah bersabo lah ni. hihi


CKJ : hihi mmg best kann. ;)

aien Ayin said...

kannn...nasib i single lagi. hakhak!

.raye bersama suami.


As salam

Insyaallah 4 hari lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri.
ohh bahagia nye raye tahun ni dapat sambut dengan suami tersayang. hewhew.
pakai baju raye sedondon, pergi masjid solat sunat raye same-same
pegi beraye same-same
makan ketupat, rendang dodol same-same. 
pagi raye dapat salam cium tangan suami bermaaf-maafan.
" abg, dihari yang mulia ni syg susun sepuluh jari mintak maaf, bla bla bla"
oh my, so suwitt nyeeeeee.


hye semuaaa ! 
tajuk dengan pendahuluan tu cik nana propa jeee.
jangan nak ehem-ehem sangat yee.
celah mane nye aku nak beraye dengan suami.
laki aku tu beraye kat kapal je tengah laut tu ha. eh, hihi
eh bukan-bukan, maksud cik nana incik beliau lah, bakal suami. ehh, hehehe ;p


entry ni ditujukan buat mereka-mereka yang baru bergelar suami isteri
dan raye dis year, raye pertama mereka sebagai suami isteri.
eh takpayah nak mereka-mereka sangat
sebenarnye nak tujukan kat kawan-kawan cik nana
yang wahh syoknye raye tahun ni dengan suami ye. hamboii jeles tau i. huk-huk

wedding Annur, Disember 2011
classmate, geng sekolah menengah
khabar nye sedang menunggu kelahiran cahayamata sulung.
wahhh seronok nyeee.
lepas raye ni bertiga lah ye ;)


majlis pernikahan Ekin, Februari 2012
cik nana selaku pengapit pengantin nikah, mengapit si bespren stok sekolah rendah.


majlis persandingan Ekin, Februari 2012
mengapit si bespren mase bersanding pulak
Alhamdulillah bakal ibu.
tahun ni tak cukup lah korum beraye macam tahun-tahun lepas. huk
nasib baik cik aien single lagi. hee
 

   
wedding Azie, Mei 2012
cik nana selaku pengapit mengapit cousin serapat-rapat yang mungkin.
satu-satu nye cousin yang sebaye belah ayah.
tahun ni dah ada cik abg ehem-ehem.
taknak beraye dengan aku dah ;'(
btw, congrats cousin dah preggy ;)



wedding Kak Wani, Julai 2012
Classmate, studiomate di UTM.
wah kawin je terus dapat puasa sama-sama suami ye kak wani princess.
seronoknyee dorang tahun ni beraye dengan suami.
walaupun semua gambar pengantin dengan aku jee. haha motip sangat kannn.
fuhhh-fuhhh aura pengantin cepatlah sampai kat i..
 ehem-ehem tahun depan i pulak nak beraye dengan suami boleh ? ngeee~




*incik beliau, faster pleaseee*






16 comments:

MizzTina said...

amboi..xsbr nk tawen ye..

Rara Nasiha said...

yang awak ni bila lagi ni? yang ayat propa tu la boleh jadi betul-betul :)

Suzie said...

amin :P

Errah said...

besstnye dia jadi pengapit jer..tp sesuai la.cantik..cpt2 kahwin ek..hehe

man said...

kena cepat lah kawin..silalah dtg ke blog sy http://ajax85.blogspot.com

comeliness_zaty said...

wahh..selalu jd pengapit cik nana kite nie..tak lame lagi giliran anda pula untuk diapit.. hihih

cik nana said...

mizz tina : mmg tak sabar sgt nak kawen ni. hee~


rara nasiha : hmm tak tau lagi. insyallah semoga ayat propa menjadi kenyataan. aminnnn. ;)


suzie : aminnn


errah : jadi pengapit mmg best tapi jd pengantin lagi best tau. hee


man : insyaallah ada jodoh nanti. mmg nak cepat2 lah ni. hee


zaty : tu la tak sabar nak jadi pengantin, kena apit pulak. hihi

cik.belog said...

auww.. xpasal2 lisa pon nak berangan raya dengan suami jugak ! msti best kan. hihihi. xsabar ! :)

sha_azmi said...

amboii dye jadik pngapit je..ehem2,dh boleh dh tu mntak org jadi pngapit diri plak..

cik nana said...

cik.belog : jom lisa kite verangan2. hihi. tapi verangan jela dulu yg boleh. hik.


sha_azmi : kalau boleh skrg nak mintak orang jd pengapit. hehe

fifie said...

Nana agak-agak bila turn kita eh? haha. nanti kalau dah nak buat majlis tu jangan lupa ye nama fifie nie. Haha.

cik nana said...

fifie : tak boleh nak agak lah fie. haha. tapi kalau ikut hati nak esok je. haha.ok tunggu kad i sampai. hee ;)

teha said...

sabo2.. hahaha !

Cik Kay Jue said...

hish... best pula!

cik nana said...

teha : tengah bersabo lah ni. hihi


CKJ : hihi mmg best kann. ;)

aien Ayin said...

kannn...nasib i single lagi. hakhak!