Monday, September 24, 2012

hai LEGOLAND !


As salam..

 
Eh besar gedabak nyee gambar kite kat Legoland ni awakkkk. heee
Tunggu ye nanti kite updet ye awak awak dan awakk semua. hihi :)



*Letih kira lego kat Legoland tadi. hikhik*




24 comments:

Sanji Ngatmi said...

jelly nyer .. "

mesti tak cukup satu entri je update .. sampai Legoland #2 , #3 . #4 ...

Momo said...

amboiih..bukan nak ajak aku..=_=

TiranaAduka said...

salam cik nana
Pekabar?
Salam kenal dari tirana aduka

nur anis said...

waa..dah jejak kaki ke sana lah...

combi said...

haha..awlnya dye pegi :))

Aishah Jahirah said...

wah pegi legoland tu....mesti meriah...tiket xmahal ke?hehee

Everything's Everythings said...

Bila la nak merasa legoland ni..

comeliness_zaty said...

wahh..sudah pegi ka? mesti syiokk kan. theheh

cweet pinky said...

salam singgah, cp bw kt sini, wah, mahal ke nk masuk legold 2?

si ngokngek said...

perghh..ye lar kita kat sini tgk gambor awak ja..nak pergi jauh sgt..haha

miss Fyqa said...

bestnya dpt pegi legoland.. :) jeles k. haha

zila manaf said...

sonoknyeeee tp mcm xbest eh yeke

Fiza Suhaimi said...

hati ni memendam rasa je laa nak pegi legoland.. hehehe ^__^ kamu comelll sangat sis ;)

fifie said...

Waaaa ini dah bukan se-ronok tapi dah dua tiga ronok. nak joinnnnn

emy zulaiha said...

Arghh jelessnye!! Cepatnye nana jejak kaki kat sane.hehe nnt nak jugak pegi...tapi xtaulah bile ;)

Khalilah MNor said...

Best2~! :)
Tp slalu ckp dgn sorang tu yg saya dah tue. Pdhl 25 tu tkdela tue sgt. Huh!

Wawa Tasliman said...

best tak?? plan nak pergi jugak nanti..

me said...

In LDR now. I'm studying in Penang while He's working in Jubail (Saudi Arabia). almost 6 months now but we're still happy and will always be...insyaAllah...
doakan ya! (^_^)

Detective Fiqa said...

wahhh legoland. kite tak mmpu nak g sane =="

ainraus said...

wowowowowowwo! tolong update secepat mungkin pleasee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dhiashahida said...

teringin juga mahu berjimba di sana...:0

syakey said...

takyahh g lg skrg, tgh sesak. kta tggu aman dan damaiiii sikit lps tu boleh la ronggeng pusing dlm tu :D

piko ija said...

xleh jadi nie..blnje aku wey..hahaha

♥ wawawawa ♥ said...

eee update la...teringin sgt nak p taw x! huhu

hai LEGOLAND !


As salam..

 
Eh besar gedabak nyee gambar kite kat Legoland ni awakkkk. heee
Tunggu ye nanti kite updet ye awak awak dan awakk semua. hihi :)



*Letih kira lego kat Legoland tadi. hikhik*




24 comments:

Sanji Ngatmi said...

jelly nyer .. "

mesti tak cukup satu entri je update .. sampai Legoland #2 , #3 . #4 ...

Momo said...

amboiih..bukan nak ajak aku..=_=

TiranaAduka said...

salam cik nana
Pekabar?
Salam kenal dari tirana aduka

nur anis said...

waa..dah jejak kaki ke sana lah...

combi said...

haha..awlnya dye pegi :))

Aishah Jahirah said...

wah pegi legoland tu....mesti meriah...tiket xmahal ke?hehee

Everything's Everythings said...

Bila la nak merasa legoland ni..

comeliness_zaty said...

wahh..sudah pegi ka? mesti syiokk kan. theheh

cweet pinky said...

salam singgah, cp bw kt sini, wah, mahal ke nk masuk legold 2?

si ngokngek said...

perghh..ye lar kita kat sini tgk gambor awak ja..nak pergi jauh sgt..haha

miss Fyqa said...

bestnya dpt pegi legoland.. :) jeles k. haha

zila manaf said...

sonoknyeeee tp mcm xbest eh yeke

Fiza Suhaimi said...

hati ni memendam rasa je laa nak pegi legoland.. hehehe ^__^ kamu comelll sangat sis ;)

fifie said...

Waaaa ini dah bukan se-ronok tapi dah dua tiga ronok. nak joinnnnn

emy zulaiha said...

Arghh jelessnye!! Cepatnye nana jejak kaki kat sane.hehe nnt nak jugak pegi...tapi xtaulah bile ;)

Khalilah MNor said...

Best2~! :)
Tp slalu ckp dgn sorang tu yg saya dah tue. Pdhl 25 tu tkdela tue sgt. Huh!

Wawa Tasliman said...

best tak?? plan nak pergi jugak nanti..

me said...

In LDR now. I'm studying in Penang while He's working in Jubail (Saudi Arabia). almost 6 months now but we're still happy and will always be...insyaAllah...
doakan ya! (^_^)

Detective Fiqa said...

wahhh legoland. kite tak mmpu nak g sane =="

ainraus said...

wowowowowowwo! tolong update secepat mungkin pleasee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dhiashahida said...

teringin juga mahu berjimba di sana...:0

syakey said...

takyahh g lg skrg, tgh sesak. kta tggu aman dan damaiiii sikit lps tu boleh la ronggeng pusing dlm tu :D

piko ija said...

xleh jadi nie..blnje aku wey..hahaha

♥ wawawawa ♥ said...

eee update la...teringin sgt nak p taw x! huhu