Thursday, September 27, 2012

.Puteri Hang Li Po di Melaka.


As salam..

ini entry bergambar jee tulisan sikit dan di publish secara laju-lajuuu. huu
gambar sekeping dua sebagai kenang-kenangan ke Melaka haritu dengan incik beliau.
terasa diri seakan Puteri Hang Li Po bila kena panas mekap cair. eh takde kaitan. ;p













aku memang tengah takde keje ni.
dapat jalan-jalan sambil bergambar-gambar isi masa lapang memang kegemaran aku. :D



*sila jangan kecik hati dengan tajuk entry ni.hikhik*



25 comments:

piko ija said...

sdp nye tgk ci nana...manis je..haha

Everything's Everythings said...

Hari tu pergi Bandar Melaka waktu malam tak dpt la nk bergmbar sakan mcm ni.. bestnya
tak naik ke beca tu sekali?

dhiashahida said...

gambar yg last tu mmg cntik..background dia...putri hang liponye pun ayu gtu..:)

Mohammad Syukri Badaruddin said...

Cam model Tahun Melawat Melaka...
Takkan A Famosa ja...?

piko ija said...

weh...jom dating...haha

Sanji Ngatmi said...

puteri hang li po main dinding ..

haha TROLL

cik nana said...


piko : ko hengat aku kuih kasui ? hahaha ;p


EE: Rugi tak bergambar sakan mcm ni tau. haha. tak naik becaaa. aku jogging je satu bandar. hahaha


dhia : hikhik puteri hang lipoh sangattt..


piko : ko nak kena saman dgn incik beliau aku ? hahaha


sanji : dinding sejarah okay zaman british punya. hahaha ;p

frisda azzarina said...

Helloo!:) mampir yaa
Bawahan yang bagus:)
Xo, frisdazzarina.blogspot.com

fandyz said...

Ai..okay.. tapi tak merah jambu laa ni gadis purple.. :)

Wawa Tasliman said...

bestnya pergi holiday.. :)

✿Lady Ainaa✿ said...

comeynyaaaa sis.... cantiknya permandangan kat melaka... huhu... org cina yg pkai spek mata hitam tu, dah macam oppa gangnam dah.. XD

ku-cit said...

putri hang li po tak pakai mekap kan..ehehee

comeliness_zaty said...

bestnye tgk orang jalan2 ni..heheh..but juz wondering.nana pakai kaen or seluar jenis besar eh? macam in pulak dgn baju tu hiiks

emy zulaiha said...

amboy syoknye tgk nana asyik jenjalan je. eh! cik beliau nye xtunjuk pon..haha mesti jadi potographer kan.haha :p

nadzirah sofia said...

hai puteri hang li po..haha

fifie said...

Nana tu skirt ke palazzo? Comel je.

Pykaa Pdott said...

sis comeyh sangat :)

cik nana said...


frisda : makasih yaa. ;)


fandyz : takkannn tiap masa nak merah jambuuu jeee. hik


k.wawa : bestt ! heee


ainaa : jln2 mesti bes ena. haah la baru perasan mcm oppa gangnam tu. haha nth2 oppa gangnam kot. hehe


ku cit : mane ko tau puteri hang li po tak pakai mekap ? aku ni pakai. haha


zaty : best la ti pegi jln2 mane nye xbes klu dapat jenjalan ye tak. hihi..kita pakai skirt la syg. hihi berbutang kat line tgh sbb tu nampak mcm seluar. ;)


emy : syokkk sangat. haaa pandai pun incik beliau jd photographer la. hee


nadzirah : haha hai ! XD


fifie : skirt la fie. nampak mcm pallazo ke? hik. tu skirt serba salah, kembang tak kembang kuncup tak kuncup. hehe


pykaa : alaaaa blushing ni blushing ni. haha perasan. hik

Dezee said...

Pergi masa rombongan sekolah masa darjah 6..dah lama dah..

TiranaAduka said...

ada la iras-iras sikit ehekz..gurau je

cik nana said...


Dezee : walaupun dah lama tapi Afamosa tetap maintainn. hik


tirana : tau dahhh. eh hihi ;p

♥ wawawawa ♥ said...

nice skirt tu! hehehe

mana gmbr incik awk? hehe

laskar pelangi said...

chantek je dia^^

Jna marcello said...

pandai dye berposing! CANTIK!

Masz Sidek said...

cantik betul tuan blog.... :)

.Puteri Hang Li Po di Melaka.


As salam..

ini entry bergambar jee tulisan sikit dan di publish secara laju-lajuuu. huu
gambar sekeping dua sebagai kenang-kenangan ke Melaka haritu dengan incik beliau.
terasa diri seakan Puteri Hang Li Po bila kena panas mekap cair. eh takde kaitan. ;p













aku memang tengah takde keje ni.
dapat jalan-jalan sambil bergambar-gambar isi masa lapang memang kegemaran aku. :D



*sila jangan kecik hati dengan tajuk entry ni.hikhik*



25 comments:

piko ija said...

sdp nye tgk ci nana...manis je..haha

Everything's Everythings said...

Hari tu pergi Bandar Melaka waktu malam tak dpt la nk bergmbar sakan mcm ni.. bestnya
tak naik ke beca tu sekali?

dhiashahida said...

gambar yg last tu mmg cntik..background dia...putri hang liponye pun ayu gtu..:)

Mohammad Syukri Badaruddin said...

Cam model Tahun Melawat Melaka...
Takkan A Famosa ja...?

piko ija said...

weh...jom dating...haha

Sanji Ngatmi said...

puteri hang li po main dinding ..

haha TROLL

cik nana said...


piko : ko hengat aku kuih kasui ? hahaha ;p


EE: Rugi tak bergambar sakan mcm ni tau. haha. tak naik becaaa. aku jogging je satu bandar. hahaha


dhia : hikhik puteri hang lipoh sangattt..


piko : ko nak kena saman dgn incik beliau aku ? hahaha


sanji : dinding sejarah okay zaman british punya. hahaha ;p

frisda azzarina said...

Helloo!:) mampir yaa
Bawahan yang bagus:)
Xo, frisdazzarina.blogspot.com

fandyz said...

Ai..okay.. tapi tak merah jambu laa ni gadis purple.. :)

Wawa Tasliman said...

bestnya pergi holiday.. :)

✿Lady Ainaa✿ said...

comeynyaaaa sis.... cantiknya permandangan kat melaka... huhu... org cina yg pkai spek mata hitam tu, dah macam oppa gangnam dah.. XD

ku-cit said...

putri hang li po tak pakai mekap kan..ehehee

comeliness_zaty said...

bestnye tgk orang jalan2 ni..heheh..but juz wondering.nana pakai kaen or seluar jenis besar eh? macam in pulak dgn baju tu hiiks

emy zulaiha said...

amboy syoknye tgk nana asyik jenjalan je. eh! cik beliau nye xtunjuk pon..haha mesti jadi potographer kan.haha :p

nadzirah sofia said...

hai puteri hang li po..haha

fifie said...

Nana tu skirt ke palazzo? Comel je.

Pykaa Pdott said...

sis comeyh sangat :)

cik nana said...


frisda : makasih yaa. ;)


fandyz : takkannn tiap masa nak merah jambuuu jeee. hik


k.wawa : bestt ! heee


ainaa : jln2 mesti bes ena. haah la baru perasan mcm oppa gangnam tu. haha nth2 oppa gangnam kot. hehe


ku cit : mane ko tau puteri hang li po tak pakai mekap ? aku ni pakai. haha


zaty : best la ti pegi jln2 mane nye xbes klu dapat jenjalan ye tak. hihi..kita pakai skirt la syg. hihi berbutang kat line tgh sbb tu nampak mcm seluar. ;)


emy : syokkk sangat. haaa pandai pun incik beliau jd photographer la. hee


nadzirah : haha hai ! XD


fifie : skirt la fie. nampak mcm pallazo ke? hik. tu skirt serba salah, kembang tak kembang kuncup tak kuncup. hehe


pykaa : alaaaa blushing ni blushing ni. haha perasan. hik

Dezee said...

Pergi masa rombongan sekolah masa darjah 6..dah lama dah..

TiranaAduka said...

ada la iras-iras sikit ehekz..gurau je

cik nana said...


Dezee : walaupun dah lama tapi Afamosa tetap maintainn. hik


tirana : tau dahhh. eh hihi ;p

♥ wawawawa ♥ said...

nice skirt tu! hehehe

mana gmbr incik awk? hehe

laskar pelangi said...

chantek je dia^^

Jna marcello said...

pandai dye berposing! CANTIK!

Masz Sidek said...

cantik betul tuan blog.... :)