Friday, September 14, 2012

.titew tak merajuk lagi dah.

As salam,

eh korang, korang, blog titew dah okay tau. hihi
yeayy layout, template bila titew tengok semua okay dah. yihuu.
titew sukeww sangat. hee~
titew baru nak merajuk takmo updet entry
updet tak, blogwalking tak, semua-semua lah tak
tapi tak jadi sebab korang rinduu kat titew kann? kann?
muahaha mata juling-juling mintak lempang laju-laju. haha
tak payah nak titew titew sangat lahhh. haaa


titew sekarang kat Jerman. hikhik
kbye ! ;)



 *feeling omey-omey bahasakan diri 'titew' ni. hewhew*
*eh, mekasih incik beliauu ;)




20 comments:

MizzTina said...

titew?? hehehe..gedik n comel

shu said...

amboi2..srnokny dia dating..nk join skali blh..

farahazyanti said...

awak omey lah,
titew shuke, hee ^^

cik nana said...

mizz tina : hewhew. titew titew titew. hehe


kak shu : cane leh tau titew dating ni. hihi


farah : awak pun omeyyy. titew shukeew. heee~

shu said...

k.shu pasang camera kt keta dia..ayokkk!

dhiashahida said...

owh titew titew..anje gtu..;)

piko ija said...

hehe..kt jerman ke??bwk balik ole2 kt itew..haha

cik nana said...

k.shu : nanti nak g selongkar lah kat kete dia ada kmera tak. hikhik


dhia : titew tak anje lah. hihi


piko :ole2 malaysia boleh ke? hehe..

Everything's Everythings said...

owh bagus lah.. igtkan kalau tak elok lagi titew boleh la tlg repairkan
hak2 bajet reti =.=

Lyaa Suriany said...

hehe
jgn la majuk awakkkkkk. blog ni saje nk manja manja ngn awak je.

haz said...

slmt dh ok blik kan =) titew tumpg gembiree. hewhewhew

♥ wawawawa ♥ said...

pls pls jgn titew2! haha..

war jerman yer? hehehehehehe

comeliness_zaty said...

titew titew..ala, nade-nade lah awak ni. ahakz

Nurrul said...

baguslah semuanya dah kembali pulih :")

Sanji Ngatmi said...

nade nade nee .. lempang nak ??

hehe gurau

cik nana said...

EE : lain kali bolehlah tlg repairkan ye dak ? hee


lyaa : alaaa titew tak majuk lagi laaa awk. hihi


haz : alhamdulillah. titew pun syukew sangat. ehek


wawa : sekali skala je nak titew2. hihi. ;)


zaty : titew nade2 sikit2 jelah. hihi


nurrul : alhamdulillah ;)


sanji : taknak taknak ;p


aniswany said...

untung la ada kt jerman..hikhik

duniafana said...

titew cam kawaii ke?

miss Fyqa said...

ohh, nak manje2 ye titew.. hehe

cik nana said...

anis : hee konon2 jek. hikhik


duniafana : kawaii cam titew. eh, hihi


fyqa : eh takde lah. saje je nak titew2. hee

.titew tak merajuk lagi dah.

As salam,

eh korang, korang, blog titew dah okay tau. hihi
yeayy layout, template bila titew tengok semua okay dah. yihuu.
titew sukeww sangat. hee~
titew baru nak merajuk takmo updet entry
updet tak, blogwalking tak, semua-semua lah tak
tapi tak jadi sebab korang rinduu kat titew kann? kann?
muahaha mata juling-juling mintak lempang laju-laju. haha
tak payah nak titew titew sangat lahhh. haaa


titew sekarang kat Jerman. hikhik
kbye ! ;)



 *feeling omey-omey bahasakan diri 'titew' ni. hewhew*
*eh, mekasih incik beliauu ;)




20 comments:

MizzTina said...

titew?? hehehe..gedik n comel

shu said...

amboi2..srnokny dia dating..nk join skali blh..

farahazyanti said...

awak omey lah,
titew shuke, hee ^^

cik nana said...

mizz tina : hewhew. titew titew titew. hehe


kak shu : cane leh tau titew dating ni. hihi


farah : awak pun omeyyy. titew shukeew. heee~

shu said...

k.shu pasang camera kt keta dia..ayokkk!

dhiashahida said...

owh titew titew..anje gtu..;)

piko ija said...

hehe..kt jerman ke??bwk balik ole2 kt itew..haha

cik nana said...

k.shu : nanti nak g selongkar lah kat kete dia ada kmera tak. hikhik


dhia : titew tak anje lah. hihi


piko :ole2 malaysia boleh ke? hehe..

Everything's Everythings said...

owh bagus lah.. igtkan kalau tak elok lagi titew boleh la tlg repairkan
hak2 bajet reti =.=

Lyaa Suriany said...

hehe
jgn la majuk awakkkkkk. blog ni saje nk manja manja ngn awak je.

haz said...

slmt dh ok blik kan =) titew tumpg gembiree. hewhewhew

♥ wawawawa ♥ said...

pls pls jgn titew2! haha..

war jerman yer? hehehehehehe

comeliness_zaty said...

titew titew..ala, nade-nade lah awak ni. ahakz

Nurrul said...

baguslah semuanya dah kembali pulih :")

Sanji Ngatmi said...

nade nade nee .. lempang nak ??

hehe gurau

cik nana said...

EE : lain kali bolehlah tlg repairkan ye dak ? hee


lyaa : alaaa titew tak majuk lagi laaa awk. hihi


haz : alhamdulillah. titew pun syukew sangat. ehek


wawa : sekali skala je nak titew2. hihi. ;)


zaty : titew nade2 sikit2 jelah. hihi


nurrul : alhamdulillah ;)


sanji : taknak taknak ;p


aniswany said...

untung la ada kt jerman..hikhik

duniafana said...

titew cam kawaii ke?

miss Fyqa said...

ohh, nak manje2 ye titew.. hehe

cik nana said...

anis : hee konon2 jek. hikhik


duniafana : kawaii cam titew. eh, hihi


fyqa : eh takde lah. saje je nak titew2. hee