Tuesday, November 20, 2012

.Rezeki.


Assalamualaikum..

Last updet entry Deepavali seminggu yang lepas. Duk sedap melayan maruku sambil tengok tv terus lupa nak updet entry. Seminggu lebih aku cuti Deepavali. Ekekeke. Dalam minggu ni aku memang agak pasif on9. Bukak fb kejap tengok-tengok ape kejadian kawan-kawan aku, bukak emel kejap cek-cek kot lah masuk tawaran keje jadi doktor ke.Eh tetiba. Haha lepastu bukak blog kalau ada comment, publish. Lepastu laju-laju log out semua, tutup laptop. Jimat bil api rumah aku bulan ni. Hehe.

Dan sempena masuk nye tahun baru islam ni aku dalam usaha melakukan sesuatu yang tak mungkin aku khabarkan disini buat masa ni. Ecewahhhh gituu. Cuti Awal Muharam haritu keluar dating dengan girlfren cari ilham sape lagi kalau bukan cik Aien. Kitorang rancang tak lama terus capai kata sepakat, okay kita kena start jugak kalau tak, tak tahu macam mana. Aku percaya rezeki Tuhan ada kat mana-mana dan InsyaAllah rezeki tu ada kalau kita cuba dan usaha. Ape yang kitorang sedang usahakan ini atas nama persahabatan yang terjalin sejak kecik lagi. Eh ada kaitan tak ? Hehehe..




So sekarang aku memang agak sibuk nak on9 pun macam tak sempat dah sebab tu seminggu ni sepi tanpa sebarang entry baru. Hee. Harini Alhamdulillah dah buat photoshoot dari tengahari sampai petang. Aku lah photograper, akulah yang setting backdrop semua, aku lah aku lah aku lah. Tapi yang penting bukan aku model ye kawan-kawan semua. Eheh. Share partner aku kat Putrajaya nun uruskan hal-hal yang lain. Ape-ape hal projek kena teruskan jugak walaupun kitorang jauh. InsyaAllah kalau takde aral melintang, semua dipermudahkan nanti aku share kat sini. :)




* Harini dapat offer keje tapi terpaksa ditolak atas sebab-sebab yang tak berapa nak tertentu. InsyaAllah rezeki lain pasti ada :)




30 comments:

Cik Ain said...

wahh omeyyyy la hehe

Encik H said...

errrr...macam model...hahaha

Chic Na said...

InshaAllah nana. rezeki ada kat mana2 je. yg penting kita usaha. nana freelance photographer ke?

wahida idris said...

cik nana nak bukak blogshop ke? ehehe. lololo, omeynye die. heee

aku HaniAsyira said...

ada bisnes ke ni?? moga2 ada rezeki untuk awak dan sy juga.. =)

fifie said...

Tahu tahu, mesti nana nak bukak on9 shop kan. Wehuuuuuu

Fendy said...

gadis merah jambu lg...

✿A I N A A✿ said...

jgn lupa share nanti tau sis.. comel btw, ena memang suka tgok gambar2 yg org snap... =3

cik nana said...


cik ain : heeeee tenkiuuuu ;)



encik H : Ahhhhh ape tu ape tu. tak paham. hahaha ;p



cikna : betul tu cikna kite sokongg ! heee. eh takla, tangkap gambar memain jeee. hiks



wahida : kikiki hmmm hmmm hmmm tgh cari jawapan ni. hahaha.



hani : hikhik ondaway ;) semoga kita sesama dilimpahkan rezeki. aminnnnnn



fifie : kikiki tunggu ye fie, tungguuuuuuuuuu. ;)



fendy : haruslahhhhhhhhhh ;p



ainaa : insyaAllah semoga dipermudahkan semua..haa tunggu ye ena ;)

Indah Mulya said...

pewiittt! hehe..nk tgk sket gamba2 yg nana amek..mesti cantek2 neh..moga dpt keje yg best2 soon! hehe

shu said...

kalo buka blogshop sila war-warkan..kak shu kaki shopping onl9..heee..

gua tertidur said...

comelnye gadis merah jambu ni :)

Jna marcello said...

nape air tu sama tggi dgn Nana?
hahahha gurau jeeeeCUTE awk ni kecik comel jeeeeeeeeeeeeeeee ;D

♥ wawawawa ♥ said...

comey gmbr phtoshoot hehe

P U C A T said...

dap air tu :)

Lyaa Suriany said...

Kalau nana cuti lama
lya lg lamaaa
mls update skrg ni
hehe

ayut said...

nice....betul..rezeki ada di mana2x..crilah.pasti ada..nana photographer?mcm mnarik...agk2x nk amek job tak?hahahaha :p

Alaimett said...

cute hehe....mesti sedap ice lemon tea tu kaaannn....anyway...salam kenal....:D

MizzTina said...

wahhh, bz dgn apa tu ye?

NIA SI DRUMSTICK said...

lamenye cuti nana..lame nia tggu nk coment sini tau..sedap tol maruku tu ek..hehehe
xpe nana..kite pon sm tgh mencari keje ni..huhu

cik nana said...


indah : kekeke nanti ye indah. hikhik. tu lah doakan semoga da rezeki lebih baik nanti ;) tengs indah ;)



k.shu : itu memang wajibbbbulghunnah. hehe. tunggu yeee ;)



gua : gadis merah jambu yang comel ini sudah berpunya. ada kaitan tak? hahaha



jna : wakaka. sama tinggi ngn air lah jawabnye. hahaha. eh sape yg lagi tinggi sbenanye? hahaha



wawa : hiks gambar zaman dulu2 mmg comel. sekarang dah tak. outttt. haaa



pucat : sedapppppp ;)



lyaa : hehe tulah kalau dah stop lama tak updet terussss malas.



ayut : kannn rezeki mmg ada kat mana2. photographer tak bertauliah boleh la. hahaha. job amek gmbr kawen ayut ke? ngee



alaimett : hee mekasihhhh. sedapppp sangat sejuk2 kat tekak. tengs, slm kenal jugak ;)



k.tina : hihi ada la sikit bz nye tu kak. ehehe ;)



nia : alaaaa nia sooo sori. hihi bz tu y x updet. perasan jugak nia jenguk2 blog kite. mekasihhhhh. takpe nia ad rezeki nanti insyallah ad nanti dtg ;)

aien Ayin said...

eh eh dpt keje ap yg kene tolak tu?? takpe2, in sha ALLAH ad lagi yg banyk2. keje dgn bos lagiiiii handsome maybe? nyiahaha! berusahaaa bestiee! :)

ct kektus said...

apa lah tu kan yg di sorok.

TiranaAduka said...

erm..cik nana cik nana'

Shasha Yacob said...

hamboii bz bebenor dia. :D

cik nana said...


aien : berharap mendapat keje berboskan wanita yg cantekkk. hahaha. ahh takmao, bos hensem fake ! kahkahkah. yeayyy harusssss !


ct : ade la ade la. ekeke ;p



TA : ermm TA, TA ;P



shasha : hamboih hamboihhhh. hiks ;p

comeliness_zaty said...

okey okey. tak sabar lak nak tau. mst ade kaitan ngn shopping on9 kan? hehe..

Bidadari Besi said...

Cnadid? Comell sangattt!! :D

kiera'sakura said...

wahhhh nak menega on9 ek?

Sanji Ngatmi said...

damainya kehidupan... hihi

.Rezeki.


Assalamualaikum..

Last updet entry Deepavali seminggu yang lepas. Duk sedap melayan maruku sambil tengok tv terus lupa nak updet entry. Seminggu lebih aku cuti Deepavali. Ekekeke. Dalam minggu ni aku memang agak pasif on9. Bukak fb kejap tengok-tengok ape kejadian kawan-kawan aku, bukak emel kejap cek-cek kot lah masuk tawaran keje jadi doktor ke.Eh tetiba. Haha lepastu bukak blog kalau ada comment, publish. Lepastu laju-laju log out semua, tutup laptop. Jimat bil api rumah aku bulan ni. Hehe.

Dan sempena masuk nye tahun baru islam ni aku dalam usaha melakukan sesuatu yang tak mungkin aku khabarkan disini buat masa ni. Ecewahhhh gituu. Cuti Awal Muharam haritu keluar dating dengan girlfren cari ilham sape lagi kalau bukan cik Aien. Kitorang rancang tak lama terus capai kata sepakat, okay kita kena start jugak kalau tak, tak tahu macam mana. Aku percaya rezeki Tuhan ada kat mana-mana dan InsyaAllah rezeki tu ada kalau kita cuba dan usaha. Ape yang kitorang sedang usahakan ini atas nama persahabatan yang terjalin sejak kecik lagi. Eh ada kaitan tak ? Hehehe..




So sekarang aku memang agak sibuk nak on9 pun macam tak sempat dah sebab tu seminggu ni sepi tanpa sebarang entry baru. Hee. Harini Alhamdulillah dah buat photoshoot dari tengahari sampai petang. Aku lah photograper, akulah yang setting backdrop semua, aku lah aku lah aku lah. Tapi yang penting bukan aku model ye kawan-kawan semua. Eheh. Share partner aku kat Putrajaya nun uruskan hal-hal yang lain. Ape-ape hal projek kena teruskan jugak walaupun kitorang jauh. InsyaAllah kalau takde aral melintang, semua dipermudahkan nanti aku share kat sini. :)




* Harini dapat offer keje tapi terpaksa ditolak atas sebab-sebab yang tak berapa nak tertentu. InsyaAllah rezeki lain pasti ada :)




30 comments:

Cik Ain said...

wahh omeyyyy la hehe

Encik H said...

errrr...macam model...hahaha

Chic Na said...

InshaAllah nana. rezeki ada kat mana2 je. yg penting kita usaha. nana freelance photographer ke?

wahida idris said...

cik nana nak bukak blogshop ke? ehehe. lololo, omeynye die. heee

aku HaniAsyira said...

ada bisnes ke ni?? moga2 ada rezeki untuk awak dan sy juga.. =)

fifie said...

Tahu tahu, mesti nana nak bukak on9 shop kan. Wehuuuuuu

Fendy said...

gadis merah jambu lg...

✿A I N A A✿ said...

jgn lupa share nanti tau sis.. comel btw, ena memang suka tgok gambar2 yg org snap... =3

cik nana said...


cik ain : heeeee tenkiuuuu ;)



encik H : Ahhhhh ape tu ape tu. tak paham. hahaha ;p



cikna : betul tu cikna kite sokongg ! heee. eh takla, tangkap gambar memain jeee. hiks



wahida : kikiki hmmm hmmm hmmm tgh cari jawapan ni. hahaha.



hani : hikhik ondaway ;) semoga kita sesama dilimpahkan rezeki. aminnnnnn



fifie : kikiki tunggu ye fie, tungguuuuuuuuuu. ;)



fendy : haruslahhhhhhhhhh ;p



ainaa : insyaAllah semoga dipermudahkan semua..haa tunggu ye ena ;)

Indah Mulya said...

pewiittt! hehe..nk tgk sket gamba2 yg nana amek..mesti cantek2 neh..moga dpt keje yg best2 soon! hehe

shu said...

kalo buka blogshop sila war-warkan..kak shu kaki shopping onl9..heee..

gua tertidur said...

comelnye gadis merah jambu ni :)

Jna marcello said...

nape air tu sama tggi dgn Nana?
hahahha gurau jeeeeCUTE awk ni kecik comel jeeeeeeeeeeeeeeee ;D

♥ wawawawa ♥ said...

comey gmbr phtoshoot hehe

P U C A T said...

dap air tu :)

Lyaa Suriany said...

Kalau nana cuti lama
lya lg lamaaa
mls update skrg ni
hehe

ayut said...

nice....betul..rezeki ada di mana2x..crilah.pasti ada..nana photographer?mcm mnarik...agk2x nk amek job tak?hahahaha :p

Alaimett said...

cute hehe....mesti sedap ice lemon tea tu kaaannn....anyway...salam kenal....:D

MizzTina said...

wahhh, bz dgn apa tu ye?

NIA SI DRUMSTICK said...

lamenye cuti nana..lame nia tggu nk coment sini tau..sedap tol maruku tu ek..hehehe
xpe nana..kite pon sm tgh mencari keje ni..huhu

cik nana said...


indah : kekeke nanti ye indah. hikhik. tu lah doakan semoga da rezeki lebih baik nanti ;) tengs indah ;)



k.shu : itu memang wajibbbbulghunnah. hehe. tunggu yeee ;)



gua : gadis merah jambu yang comel ini sudah berpunya. ada kaitan tak? hahaha



jna : wakaka. sama tinggi ngn air lah jawabnye. hahaha. eh sape yg lagi tinggi sbenanye? hahaha



wawa : hiks gambar zaman dulu2 mmg comel. sekarang dah tak. outttt. haaa



pucat : sedapppppp ;)



lyaa : hehe tulah kalau dah stop lama tak updet terussss malas.



ayut : kannn rezeki mmg ada kat mana2. photographer tak bertauliah boleh la. hahaha. job amek gmbr kawen ayut ke? ngee



alaimett : hee mekasihhhh. sedapppp sangat sejuk2 kat tekak. tengs, slm kenal jugak ;)



k.tina : hihi ada la sikit bz nye tu kak. ehehe ;)



nia : alaaaa nia sooo sori. hihi bz tu y x updet. perasan jugak nia jenguk2 blog kite. mekasihhhhh. takpe nia ad rezeki nanti insyallah ad nanti dtg ;)

aien Ayin said...

eh eh dpt keje ap yg kene tolak tu?? takpe2, in sha ALLAH ad lagi yg banyk2. keje dgn bos lagiiiii handsome maybe? nyiahaha! berusahaaa bestiee! :)

ct kektus said...

apa lah tu kan yg di sorok.

TiranaAduka said...

erm..cik nana cik nana'

Shasha Yacob said...

hamboii bz bebenor dia. :D

cik nana said...


aien : berharap mendapat keje berboskan wanita yg cantekkk. hahaha. ahh takmao, bos hensem fake ! kahkahkah. yeayyy harusssss !


ct : ade la ade la. ekeke ;p



TA : ermm TA, TA ;P



shasha : hamboih hamboihhhh. hiks ;p

comeliness_zaty said...

okey okey. tak sabar lak nak tau. mst ade kaitan ngn shopping on9 kan? hehe..

Bidadari Besi said...

Cnadid? Comell sangattt!! :D

kiera'sakura said...

wahhhh nak menega on9 ek?

Sanji Ngatmi said...

damainya kehidupan... hihi