Tuesday, December 11, 2012

.coming soon.


Assalamualaikum..


Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang



Ini adalah kesinambungan dari entry ini
Doakan agar ia dipermudahkan
In Sha Allah akan menemui anda tidak lama lagi :)





24 comments:

Chic Na said...

ok. tak sabar. cepat sket ye nana. hihi.. ;)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wah ape ni? teruja nk tahu =)

zaty said...

can't wait!! ;D

Indah Mulya said...

all the best utk projek awk nana :)

fifie said...

Dah agak dah. Hehe. Tahniah. Jadi fie boleh ah dapat murah kan sebab tekaan betul. hahaha

syakey said...

blogshop ke hape ni? wee all the best!

cik nana said...


Cikna : bersabarlah wahai cikna. hikhik



peeja : terujaa ? hihi sabar ye sikit masa je lagi.. :)



zaty : hehehe tungguuuu ! ^^



indah : terimas indah :)



fifie : hahaha sabar lah fie tengok lah benda ape yg nak release ni nanti. ekekeke ;p



shakey : ehem ehem ;)thank you awk ! :)

misz aisya said...

alahhh maen cak2 pulak. huhu. ok2 kite tunggu. :)

✿A I N A A✿ said...

woot!! apakah apakah?? buat ena ternanti2 untuk mengetahui apa yang akan terjadi.. mesti pasal blogshop ye?? hehehe

PILOT LOVER said...

ape lah agaknyer ye.. hurmm suprise... :)

shasha yacob said...

xasabar xsabar xsabar. xoxo dee publish. hhihi

ezasunflower said...

wah... projek aper tu???

nur anis said...

wahh..bila tu..teruja ni nak tengok...

shu said...

cpt2!hehe

ayut said...

nice.....moga dipermudahkan.mulakan dgn bismillah..in shaa Allah mampu.. :)

boni kacak said...

apakah cerita seterusnya tu ye??hehehe

kyo_9 said...

lately perasan gak ramai tulis In Shaa Allah tu.. nape ek?

is there something I didn't know?

Syazwan Che Deraman said...

kalo betullah nak bukak blogshop ke apa apa ke.

standard orang bukak kedai.
dia bagi dulu 100 barang free.
hehe

cik nana said...


aisya : ehehehe tunggu jgn tak tunggu :)



ainaa : haaa apekah ena apekahhhh? hahaha sabar yeee :)



naz : hikhik sepriseeee ! ngee



shasha : sabar lah sabar lah sabar lahhhh. hee



eza : hee ada lah sikit projek kecil kecilan.. :)



anis : hihi sikit masa lagiiii..



k.shu : sabarrrrr. spesel utk k.shu nanti ni. ekekeke



ayut : aminnn moga dipermudahkan. thanks ayut :)



kyo : hmmm hmm cane yek nak explain. ekceli, in Malay or in Bahasa ejaan tu tak kesah. yg penting bahasa Arab/jawi nye betul..maksud berubah kalau ejaan arab nye salah..clear ?



wan : 100 free ? ahhh pengsannnnn -_-' hahaha

amirini said...

Assalamualaikum...

Good luck with your new coming business...

NIA SI DRUMSTICK said...

kerja ka fie??ke bukak bisnes ni..mane 1??eheh..

Jna marcello said...

All the besttttttttttt Na ;)

gdsbnga said...

kak nana nak buat blogshopp ? :O
whooaaa .
all the best nana :>

Orkid Edyliyne said...

wah.... ^^

.coming soon.


Assalamualaikum..


Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang



Ini adalah kesinambungan dari entry ini
Doakan agar ia dipermudahkan
In Sha Allah akan menemui anda tidak lama lagi :)





24 comments:

Chic Na said...

ok. tak sabar. cepat sket ye nana. hihi.. ;)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wah ape ni? teruja nk tahu =)

zaty said...

can't wait!! ;D

Indah Mulya said...

all the best utk projek awk nana :)

fifie said...

Dah agak dah. Hehe. Tahniah. Jadi fie boleh ah dapat murah kan sebab tekaan betul. hahaha

syakey said...

blogshop ke hape ni? wee all the best!

cik nana said...


Cikna : bersabarlah wahai cikna. hikhik



peeja : terujaa ? hihi sabar ye sikit masa je lagi.. :)



zaty : hehehe tungguuuu ! ^^



indah : terimas indah :)



fifie : hahaha sabar lah fie tengok lah benda ape yg nak release ni nanti. ekekeke ;p



shakey : ehem ehem ;)thank you awk ! :)

misz aisya said...

alahhh maen cak2 pulak. huhu. ok2 kite tunggu. :)

✿A I N A A✿ said...

woot!! apakah apakah?? buat ena ternanti2 untuk mengetahui apa yang akan terjadi.. mesti pasal blogshop ye?? hehehe

PILOT LOVER said...

ape lah agaknyer ye.. hurmm suprise... :)

shasha yacob said...

xasabar xsabar xsabar. xoxo dee publish. hhihi

ezasunflower said...

wah... projek aper tu???

nur anis said...

wahh..bila tu..teruja ni nak tengok...

shu said...

cpt2!hehe

ayut said...

nice.....moga dipermudahkan.mulakan dgn bismillah..in shaa Allah mampu.. :)

boni kacak said...

apakah cerita seterusnya tu ye??hehehe

kyo_9 said...

lately perasan gak ramai tulis In Shaa Allah tu.. nape ek?

is there something I didn't know?

Syazwan Che Deraman said...

kalo betullah nak bukak blogshop ke apa apa ke.

standard orang bukak kedai.
dia bagi dulu 100 barang free.
hehe

cik nana said...


aisya : ehehehe tunggu jgn tak tunggu :)



ainaa : haaa apekah ena apekahhhh? hahaha sabar yeee :)



naz : hikhik sepriseeee ! ngee



shasha : sabar lah sabar lah sabar lahhhh. hee



eza : hee ada lah sikit projek kecil kecilan.. :)



anis : hihi sikit masa lagiiii..



k.shu : sabarrrrr. spesel utk k.shu nanti ni. ekekeke



ayut : aminnn moga dipermudahkan. thanks ayut :)



kyo : hmmm hmm cane yek nak explain. ekceli, in Malay or in Bahasa ejaan tu tak kesah. yg penting bahasa Arab/jawi nye betul..maksud berubah kalau ejaan arab nye salah..clear ?



wan : 100 free ? ahhh pengsannnnn -_-' hahaha

amirini said...

Assalamualaikum...

Good luck with your new coming business...

NIA SI DRUMSTICK said...

kerja ka fie??ke bukak bisnes ni..mane 1??eheh..

Jna marcello said...

All the besttttttttttt Na ;)

gdsbnga said...

kak nana nak buat blogshopp ? :O
whooaaa .
all the best nana :>

Orkid Edyliyne said...

wah.... ^^