Friday, December 14, 2012

.pergi membawa diri.


Assalamualaikum.


Ya aku mahu pergi membawa diri. Ini bukan sorotan dari entry fifie yang membuat aku terluka *I'm okay fie, I'm okay. Kehkehkeh :)* bukan juga atas kekalahan Harimau Malaya, bukan juga atas tingkah laku Referee Korea yang %&?>!$!#%?!!. Bukan juga atas airmata tangisan Fadhli Shas, bukan juga atas sebab muka Farizal kena sepak-sepak dengan player Thai yang takde attitude langsung tu. Ahh bola sepak, aku kecewa dengan pengurusan AFF dan secara rasminya kekalahan Malaysia malam tadi adalah kekalahan yang sangat bermaruah dan secara rasminya tanda aku bantah dan tak setuju dengan pengurusan AFF aku dah UNLIKE Page Aff Suzuki Cup kat FB. Itu bukan platform terbaik untuk bolasepak Asia. Ahhh semua tu bukan. Aku mahu pergi membawa hati yang lara tanpa sebab yang munasabah. Aku kecewaa. Jauh di lubuk hati aku tersisip duka yang aku sendiri tak percaya aku boleh tanggung semua ni. Arghh drama nye. Pftttt.

Kesebelasan utama di SNBJ. Dari kiri, NorShahrul Idlan, Aidil Zafuan, Bunyamin Omar, Fadhli Shas, Baddrol Bakhtiar, Amar Rohidan, Gary Steven Robbat, Mahalli Jasuli, Azammuddin Akil, Farizal Marlias, Safiq Rahim.  Aku bangga dengan kamu semua. Tak terkecuali Wan Zack. Ekeke kbye ! ;p

 
Impian aku yang dah lama terpendam untuk ke sini. Mohon kalian doakan jika tiada aral melintang, diizinkan Tuhan, InsyaAllah sikit masa lagi sampai lah aku ke sini nanti. Aminnn. Ticket pun dah booked :)





*semoga aku jumpa kedamaian yang aku cari*
*Mohon jangan ditangisi sangat drama aku ni ye sebab aku sendiri pun tak paham -_-'*



35 comments:

Icaa! said...

Akak nak gi mane ni? Bestnyer :) Bestnyer... Gi ngan family ke? Mahal tidak tiket?

CikZaniff said...

Cik Nana nak ke mana tu..
drama banyak eh..hihi

baby lydia said...

suke tgk mamat yg no.7 jersi biru..hencem :)

Ezy Chiaki said...

jgn lupe bwk buku merah..
kehkeh,,

nk ikot nk ikot!

✿A I N A A✿ said...

fuyooo?? NZ ke ni?? seronoknyaaa sis... bawa la ena sekali.. hehehe apepun, semoga rancangan sis berjalan dengan lancar.. hehehe

ayut said...

nana...kecelaruan apakah yg melanda ini..hahaha.xpnh like pon page tu..like page harimau malaya jer..hihihi...tmpt mne tu ek?mcm menarik....nk ikutttt

Syahira Adisa said...

dear, awak nak pergi mana ni? Hahaha. tahu takpe. Bengang gila tengok semalam thailand main! Hish! Btw pergi leklok ea. Take care of yourself. Semoga jumpa kedamaian yang dicari :D

gdsbnga said...

tak suka ah tgk padang diaaa . lepas tuu mmg nampak gila reff biass !

kak nana nak ke manaaa? hiks

misz aisya said...

alaaaa cik nana maen cak2 pulak.

ok, no matter what, be strong n happy k. :)

^^eKaTiKaH^^ said...

jauhnya mencari kedamaian..hehe..

Sanji Ngatmi said...

lamanya nak tunggu lagi ... huhu ... sedih gak kita kalah ...


btw, da lama jugak tak jadi blogger ... hahahah

cik nana said...


Icaa : akak nak pegi bawak diri.huhui. klu pegi mmg betul2 best lah. pegi bwk diri sorang2. ekeke. tiket tak mahal booked masa promotion.. ;)



zaniff : nak pegi bawak diri. uhuiiii. drama byk sangat nak pegi belakon ni. haha



lydia : no 7 tu dah basi dah syg oi. hikhik



ezy : buku merah memang sentiasa dlm handbeg ;)



aina : jeng jeng jeng..hihi jom la ena ikut jommmm peluang masih terbuka ni..aminn insyallah..tengs ena..



ayut : hmmm celaru mcm ikan cencaru dah ni. huhu.okay baik jgn like lah. wt skt hati je. haha..mmg menarik pun..jom la ayutt..



syahira : nak pegi bwk diri lah syg. ;) ahh thai semalam tu bukan main bola punn. arghhh apekah geramm..tenkiu awkkk..



bunga : tu kn padang tu bendang -_-! ref tu bias mmg nk kena sembelih tu. huk..akk nak pegi bwk diri lah syg ;)



aisya : auuuucakkkk ! haha. tenkiu so much !



eka : jauh2 baru damai. ehehe



sanji : 2 tahun je punnnn. takde rezekiiii. ;'( kau ke mana mc ye? ;p

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

memg penuh drama tu ,hihihi

syoknye g situ,heheh moge dipermudahkan ye,amin =)

Liyaa Mf said...

Semuga jumpa kedamaian yang dicari tu. Tetiba rasa nak pegi jugak :P

jann sinuja said...

fine la ade plan xbgtau =.=

chemay said...

okayyyy jangan disebut pasal muka farizal kena sepak tu.
sedih.
terguris lagi hati ni.
sobsss
T_T

uitt gi new zealand ka?
nak ekotttttt!

aku HaniAsyira said...

pergi new zealand ke?? wah2.. seronok lah dia... bawak hati yg lara kesana??

cik nana said...


peeja : drama kan. hikhik.insyallah. mekasihh :)



lyaa : ohh terima kasih. tetiba rasa, jom lah tetiba jugak booking flight. kehkeh



jann : ko duk umah jage baby ;p



chemay : sedihhhh kannnn. teringat2 owhhhh. diorang mmg cmtu x dpt bola pun muka pun jadik je dowg sepak. #$!&*@#?!!..jommmmmmm lahhhh :)



asyira : ape yg boleh dibawak mmg semuaaaa nak bawak. hehehe

Jna marcello said...

Naaaa x peduulikkk nak ikotttt

Orkid Edyliyne said...

wah seronoknye nak g jenjalan... ^^

shasha yacob said...

sabar sabra, aku pun xpuas hati dgn refff pffftttt tuh. eh nih dekat sabah kan. hihi

Ayie Abas said...

selamat pergi ke new zealand ya...dan selamat kembali ke tanah air :D

TiranaAduka said...

jangan lupa ole ole buat semua sahabt blogger dan pengunjung setia blog cik nana ni.
Mungkin mereka malu nak mintak.
Tirana aduka mewakili semua.
Hehehehe

fifie said...

NZ kan ? hehe. Sila bawa balik susu lembu yang fresh. Huahua. Alahh kesian dekat abang Farizal kita, asyik disepak je mukanya oleh player Thai yang &@?*&^% tu

Encik H said...

aku baru nak komen, tapi kucing jiran aku memakak pulak kat sebelah..terus hilang idea aku..

aaa..hai Orkid (sebab nampak nama dia kat atas ni)

cik nana said...


jna : jommmmmmmm lah Na !tapi awk naik firefly lahhh. haha



OE : pegi jenjalan takkan lah tak seronok. haha



shasha : nanti tunggu kat airport KK tau ! hahaha



ayie : aminnn mudah-mudahan termakbul. huahua ;p



TA : zzzzz. haha boleh la TA bawak balik lembu seko klu mampu. hahah



fifie : susu fresh cari je lembu kat cni picitttttt jelah. haha. kannnn abg farizal sgt. kesiannnnn. muka abg farizal dah seakan bola kot. hewhew



H : ahhhhhhhhhhh sudah lah ko H, takpernah nak tau komen ape kat entry aku. sudahh laah..haha ;p

ELeEa said...

wohooo..sakit ati juga tgk perlawanan tempoh hari =)
ejoy your vacation..
following you here =)

Chic Na said...

jauhnya nak membawa diri nana. nak ikottt.. huhu..

Mish Apple said...

Cantiknya tempat tu, namun kacak lagi Wan Zack. *tetiba.

NIA SI DRUMSTICK said...

eh..bukan australia ke tu..waseh men..beli ole2 ti ye nana..

Encik H said...

aku speechless la..xde idea nak komen..hahaha

cik nana said...


Eleea : lupakan jelah yg pahit tu. ehek. btw tengs ya :)



cikna : alang2 bia jauhhhhhhhhhhh terus. kehkeh



apple : haipp haippp takmo sebut wan zack. hahaha



Nia : bukan lah nia. hehehe. insyallah :)



H : takpayah nak speechless sangattttttttttt. aku tau ko mmg malas. hahaha

Encik H said...

errr...krohhh..krohhh

syakey said...

aaaaa memang teringin pegi kundasang jugak. wuwuwuw. bestnyaa view dekat sana!

ct kektus said...

tolong bawak balik lembu sekor ea nanti. hehee :D

.pergi membawa diri.


Assalamualaikum.


Ya aku mahu pergi membawa diri. Ini bukan sorotan dari entry fifie yang membuat aku terluka *I'm okay fie, I'm okay. Kehkehkeh :)* bukan juga atas kekalahan Harimau Malaya, bukan juga atas tingkah laku Referee Korea yang %&?>!$!#%?!!. Bukan juga atas airmata tangisan Fadhli Shas, bukan juga atas sebab muka Farizal kena sepak-sepak dengan player Thai yang takde attitude langsung tu. Ahh bola sepak, aku kecewa dengan pengurusan AFF dan secara rasminya kekalahan Malaysia malam tadi adalah kekalahan yang sangat bermaruah dan secara rasminya tanda aku bantah dan tak setuju dengan pengurusan AFF aku dah UNLIKE Page Aff Suzuki Cup kat FB. Itu bukan platform terbaik untuk bolasepak Asia. Ahhh semua tu bukan. Aku mahu pergi membawa hati yang lara tanpa sebab yang munasabah. Aku kecewaa. Jauh di lubuk hati aku tersisip duka yang aku sendiri tak percaya aku boleh tanggung semua ni. Arghh drama nye. Pftttt.

Kesebelasan utama di SNBJ. Dari kiri, NorShahrul Idlan, Aidil Zafuan, Bunyamin Omar, Fadhli Shas, Baddrol Bakhtiar, Amar Rohidan, Gary Steven Robbat, Mahalli Jasuli, Azammuddin Akil, Farizal Marlias, Safiq Rahim.  Aku bangga dengan kamu semua. Tak terkecuali Wan Zack. Ekeke kbye ! ;p

 
Impian aku yang dah lama terpendam untuk ke sini. Mohon kalian doakan jika tiada aral melintang, diizinkan Tuhan, InsyaAllah sikit masa lagi sampai lah aku ke sini nanti. Aminnn. Ticket pun dah booked :)





*semoga aku jumpa kedamaian yang aku cari*
*Mohon jangan ditangisi sangat drama aku ni ye sebab aku sendiri pun tak paham -_-'*



35 comments:

Icaa! said...

Akak nak gi mane ni? Bestnyer :) Bestnyer... Gi ngan family ke? Mahal tidak tiket?

CikZaniff said...

Cik Nana nak ke mana tu..
drama banyak eh..hihi

baby lydia said...

suke tgk mamat yg no.7 jersi biru..hencem :)

Ezy Chiaki said...

jgn lupe bwk buku merah..
kehkeh,,

nk ikot nk ikot!

✿A I N A A✿ said...

fuyooo?? NZ ke ni?? seronoknyaaa sis... bawa la ena sekali.. hehehe apepun, semoga rancangan sis berjalan dengan lancar.. hehehe

ayut said...

nana...kecelaruan apakah yg melanda ini..hahaha.xpnh like pon page tu..like page harimau malaya jer..hihihi...tmpt mne tu ek?mcm menarik....nk ikutttt

Syahira Adisa said...

dear, awak nak pergi mana ni? Hahaha. tahu takpe. Bengang gila tengok semalam thailand main! Hish! Btw pergi leklok ea. Take care of yourself. Semoga jumpa kedamaian yang dicari :D

gdsbnga said...

tak suka ah tgk padang diaaa . lepas tuu mmg nampak gila reff biass !

kak nana nak ke manaaa? hiks

misz aisya said...

alaaaa cik nana maen cak2 pulak.

ok, no matter what, be strong n happy k. :)

^^eKaTiKaH^^ said...

jauhnya mencari kedamaian..hehe..

Sanji Ngatmi said...

lamanya nak tunggu lagi ... huhu ... sedih gak kita kalah ...


btw, da lama jugak tak jadi blogger ... hahahah

cik nana said...


Icaa : akak nak pegi bawak diri.huhui. klu pegi mmg betul2 best lah. pegi bwk diri sorang2. ekeke. tiket tak mahal booked masa promotion.. ;)



zaniff : nak pegi bawak diri. uhuiiii. drama byk sangat nak pegi belakon ni. haha



lydia : no 7 tu dah basi dah syg oi. hikhik



ezy : buku merah memang sentiasa dlm handbeg ;)



aina : jeng jeng jeng..hihi jom la ena ikut jommmm peluang masih terbuka ni..aminn insyallah..tengs ena..



ayut : hmmm celaru mcm ikan cencaru dah ni. huhu.okay baik jgn like lah. wt skt hati je. haha..mmg menarik pun..jom la ayutt..



syahira : nak pegi bwk diri lah syg. ;) ahh thai semalam tu bukan main bola punn. arghhh apekah geramm..tenkiu awkkk..



bunga : tu kn padang tu bendang -_-! ref tu bias mmg nk kena sembelih tu. huk..akk nak pegi bwk diri lah syg ;)



aisya : auuuucakkkk ! haha. tenkiu so much !



eka : jauh2 baru damai. ehehe



sanji : 2 tahun je punnnn. takde rezekiiii. ;'( kau ke mana mc ye? ;p

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

memg penuh drama tu ,hihihi

syoknye g situ,heheh moge dipermudahkan ye,amin =)

Liyaa Mf said...

Semuga jumpa kedamaian yang dicari tu. Tetiba rasa nak pegi jugak :P

jann sinuja said...

fine la ade plan xbgtau =.=

chemay said...

okayyyy jangan disebut pasal muka farizal kena sepak tu.
sedih.
terguris lagi hati ni.
sobsss
T_T

uitt gi new zealand ka?
nak ekotttttt!

aku HaniAsyira said...

pergi new zealand ke?? wah2.. seronok lah dia... bawak hati yg lara kesana??

cik nana said...


peeja : drama kan. hikhik.insyallah. mekasihh :)



lyaa : ohh terima kasih. tetiba rasa, jom lah tetiba jugak booking flight. kehkeh



jann : ko duk umah jage baby ;p



chemay : sedihhhh kannnn. teringat2 owhhhh. diorang mmg cmtu x dpt bola pun muka pun jadik je dowg sepak. #$!&*@#?!!..jommmmmmm lahhhh :)



asyira : ape yg boleh dibawak mmg semuaaaa nak bawak. hehehe

Jna marcello said...

Naaaa x peduulikkk nak ikotttt

Orkid Edyliyne said...

wah seronoknye nak g jenjalan... ^^

shasha yacob said...

sabar sabra, aku pun xpuas hati dgn refff pffftttt tuh. eh nih dekat sabah kan. hihi

Ayie Abas said...

selamat pergi ke new zealand ya...dan selamat kembali ke tanah air :D

TiranaAduka said...

jangan lupa ole ole buat semua sahabt blogger dan pengunjung setia blog cik nana ni.
Mungkin mereka malu nak mintak.
Tirana aduka mewakili semua.
Hehehehe

fifie said...

NZ kan ? hehe. Sila bawa balik susu lembu yang fresh. Huahua. Alahh kesian dekat abang Farizal kita, asyik disepak je mukanya oleh player Thai yang &@?*&^% tu

Encik H said...

aku baru nak komen, tapi kucing jiran aku memakak pulak kat sebelah..terus hilang idea aku..

aaa..hai Orkid (sebab nampak nama dia kat atas ni)

cik nana said...


jna : jommmmmmmm lah Na !tapi awk naik firefly lahhh. haha



OE : pegi jenjalan takkan lah tak seronok. haha



shasha : nanti tunggu kat airport KK tau ! hahaha



ayie : aminnn mudah-mudahan termakbul. huahua ;p



TA : zzzzz. haha boleh la TA bawak balik lembu seko klu mampu. hahah



fifie : susu fresh cari je lembu kat cni picitttttt jelah. haha. kannnn abg farizal sgt. kesiannnnn. muka abg farizal dah seakan bola kot. hewhew



H : ahhhhhhhhhhh sudah lah ko H, takpernah nak tau komen ape kat entry aku. sudahh laah..haha ;p

ELeEa said...

wohooo..sakit ati juga tgk perlawanan tempoh hari =)
ejoy your vacation..
following you here =)

Chic Na said...

jauhnya nak membawa diri nana. nak ikottt.. huhu..

Mish Apple said...

Cantiknya tempat tu, namun kacak lagi Wan Zack. *tetiba.

NIA SI DRUMSTICK said...

eh..bukan australia ke tu..waseh men..beli ole2 ti ye nana..

Encik H said...

aku speechless la..xde idea nak komen..hahaha

cik nana said...


Eleea : lupakan jelah yg pahit tu. ehek. btw tengs ya :)



cikna : alang2 bia jauhhhhhhhhhhh terus. kehkeh



apple : haipp haippp takmo sebut wan zack. hahaha



Nia : bukan lah nia. hehehe. insyallah :)



H : takpayah nak speechless sangattttttttttt. aku tau ko mmg malas. hahaha

Encik H said...

errr...krohhh..krohhh

syakey said...

aaaaa memang teringin pegi kundasang jugak. wuwuwuw. bestnyaa view dekat sana!

ct kektus said...

tolong bawak balik lembu sekor ea nanti. hehee :D