Saturday, December 8, 2012

.Risau ohoiiii.


Assalamualaikum..

Haishh aku ni serba serbi tak kena. Nak buat ni rasa risau, nak buat tu rasa risau. Rase sama macam tunggu turn nak final presentation untuk final comprehensive Jun lepas. Berdebar-debar memang betul-betul kecut urat perut aku. Huhu kalau boleh memang taknak rasa macam tu dah. Tapi sekarang dah bape hari ni perasaan tu muncul balik. Arghh tak tenang betul aku. Dah banyak kali jugak dengar khabar angin ni tapi hati aku menafikan, mati-mati aku nafikan. Tapi tadi bila dah dengar lagi sekali, jumpa plak cerita yang ni, seriusss woooo memulas-mulas terus perut aku. Hukhuk



          Pemain sayap kanan Wan Zack Haikal akan disisihkan Rajagopal untuk dua perlawanan menentang Thailand pada 9 September dan 13 September dalam AFF Suzuki 2012. Jurulatih Harimau Malaya, Rajagopal mengesahkan selepas pemain itu menjalani imbasan pagi semalam akibat otot bahagian paha kanannya terkoyak sejak tiga hari lalu ketika menjalani latihan. Rajagopal berkata ketiadaan Wan Zack adalah satu tamparan hebat buat skuadnya dan kini mengharapkan seorang pemain sayap, S. Kunanlan yang cedera mampu kembali beraksi Ahad ini pada perlawanan separuh akhir pertama di Stadium Nasional Bukit Jalil. Pada mulanya kami sangka kecederaan Wan Zack tidak serius bagaimanapun selepas imbasan semalam jelas sekali bahawa otot paha kanannya terkoyak,” katanya ketika ditemui media selepas latihan semalam. Jelasnya, ketiadaan Wan Zack amat dirasai ketika pasukan kebangsaan berdepan masalah kecederaan pemain yang amat serius kerana seorang lagi pemain, Shakir Shaari juga dijangka tidak bermain kerana cedera buku lali.(sumber copy dari sini)



Okay, nampak dah ape yg aku risau ? Hahahadoidoi  ni serius tahu? Ades Wan Zack, Wan Zack. Eh sekarang kan tengah trend gadis-gadis *ewah ayat gadis-gadis* sedang menggilai si Wan Zack ni. Merata-rata dah nampak muka si Wan Zack. Eh yela mane tak merata aku pun sibuk usha jugak. Wakaka *ampun incik beliau* Eh eh aku minat skill dia okay. Aku memang suka skuad Harimau Muda. Yeahhh. Bak kata cik aien si Fandi Othman tu lagi ohsem. Yela fine fine. Ha baru kau tahu, selalu aku cerita resepi-resepi lah, cerita aku suka DIY-DIY lah, suka baca buku langsir lah yang so mak-mak tu, tapi disebalik cerita tu semua aku adalah peminat bola sepak Malaysia semenjak zaman sekolah lagi. Yaaaa zaman sekolah tahu? Ni bukan minat ikut-ikut ke, minat sebab trend ke, minat terpaksa sebab boipreng minat ke, sama sekali tak. incik beliau i tak minat bola pongg mungkin kekangan beliau selalu kat laut takde kat darat. Aku minat bola sejak zaman Akmal Rizal Ahmad Rakhli striker dulu, zaman-zaman Hairuddin Omar tengah naik, dan sejak zaman si kembar Aidil dan Zaquan main untuk AFC Youth Championship tak silap aku tahun 2004 dulu. Kalau cakap aku minat sejak zaman Allahyarham Mokhtar Dahari tipu pulak ye dop ? ;p  *Jangan tercari-cari Nana yang suka DIY-DIY tu kat entry ni. haha nan hadoooo..

Lepastu kalau nak cakap pasal bola sepak luar antarabangsa pulak, aku minat sebab penangan World Cup 2002 kalu tak silap masa Jepun Korea tuan rumah. Lepastu gigih follow EPL, UEFA, EURO, World Cup semula. Dulu minat betul kat si Owen gigih aku kumpul poster la surat khabar cina la, majalah-majalah sukan, siap berkenalan dengan sorang akak ni dia pun fan Owen siap pos-pos surat semua kat akak tu. Haha alahai rindu akak tu nama dia Dang Anum. Haritu chat dengan cik aien, flashback minat ktorang pasal bola dari zaman sekolah ni bila aku sebut je nama Owen, gila-gila kena gelak dgn Cik Aien. Owen dah outdated katanya. Hahahaha. 4 tahun aku di universiti memang aku jarang follow bola dah. 4 tahun dunia aku cuma studio studio, design design design sampai lah grad. Hukhuk. Kesian tahuu. Banyak player yang aku tak kenal. Sobs sobs.

Sekarang dah habis belajar memang aku berazam nak follow bola semula dgn gigih nye. Ditambah kat rumah ibu ayah adik aku memang hantu bola. Lagi-lagi sekarang tengah sibuk AFF Suzuki ni, kitorang 1 rumah memang tengah demam bola. Game haritu Malaysia vs Indonesia, tiap gol Malaysia kitorang bersorak macam nak pecah rumah siap ayah aku hidupkan mercun lagi bila Malaysia gol. Hahaha semangat okay, semangat. Rasa nak duduk depan tv je siap pakai jersi Malaysia, buat muka celoreng-celoreng kibar jalur gemilang. Haha.





Esok Malaysia akan bertemu Thailand di semi final ni. Tiap kali berita kat tv aku memang takkan lepas berita sukan nak tau perkembangan team Harimau Malaya. Risau nye Wan Zack injured tu lah kekuatan kita di sayap kanan. Ya aku tahu kita ada Mahali, tapi kena ingat Mahali tu defender. Ahh super risau ni Shakir pun cedera jugak, cuma berita baik Kunalan dah cergas boleh turun padang semula jadi kesebelasan utama. Please Aidil, jangan main kasar duk bentes je player lawan. Risau betul terbentes kat kotak penalti. Risau oi ! Tambah stress bila tgk page AFF kat FB. sebab banyak komen yang macam sampah ! Komen yang mengeji kita. KURANG HAJAR sangat. Puii. Takpelah, semoga esok malam Harimau dah sedia asah kuku tajam-tajam bagi cakar gajah habis-habisan.  Gigit gajah kuat-kuat okay ! Ohh Selamanya Harimau Malaya~ *Eh berdebar jugak esok Apek yang turun ke si Farizal tu turun lagi. Ohh berdebar* mungkin kini sudah tiba masanya untuk penjaring gol terbanyak Harimau Muda di Liga Singapura, Hazwan Bakri beraksi menggantikan Safee Sali atau Wan Zack ??




*Gambar-gambar dari website AFF Suzuki 2012
*Eh nampak tak entry aku kali ni macam 'Berita Sukan Melaporkan bla bla bla....hahaha'
*Eh ahad malam ni boleh pulak 2pupu aku tunang. Kenapa lah betunang malam-malam tengah bola. Sori kitorang datang lepas abes bola lah kalau gitu. Ekeke
*Aku ni tengah risau stress pasal hal lain pun iye jugak tapi hal risau stress tu tak boleh nak diluah di sini. So, risau pasal bola jelah aku boleh cerita. Huk.




25 comments:

✿Gucciey Lavender✿ said...

alaaaaa .. takpe lah . tetap tengok MALAYSIA jugak tanpa wan zack .. T_T

Chic Na said...

risau pasal wan zack haikal je ke? bikin suspen jelah. ingatkan apa td. hikhikhik.. minat bola rupanya cik nana ni.

Shiyda Aqma said...

haha , risau jugak ni tp doakan yg terbaik utk pasukan kita ! argghh .. :P

ayut said...

nak tahu yang risau len tu blh??hihihi..tak kisahla tu..dr waz zack tu injured arah bg la dia rehat..huhuhu..hihihi..nasibla 2pupu tu..pas abis bola la bru smpi :D

jaakechik said...

ooo peminat tegar bola la ni ekk... hihi... bgus2x...

zaty said...

nana..minatnye anda kpd bola yeee.hehe tapi memang risau lah wan zack xd. harap2 yang lain dapat beraksi dgn cemerlang dan bg lah gol byk2 sikit. apek tu tlg lah fokus blk pasni klo dye masuk blk. ok itu je kerisauan sy..kikik

misz aisya said...

what? wan zack tak main? seriusly? alahhhhhhhhhhhhhhhh

hmm. hopefully pemain yg main esok kuat semangat n xover konfiden. bwk bekal gol sblm lawan kat bangkok. selamanya harimau malaya!

nadzirah sofia said...

risau mcm pakwe dah gayanya..haha

fifie said...

2009-safee salee, 2010-idlan talha, 2011-KFCM (apex), 2012-wan zack haikal.
Hahaha. hai wan zack, awak muda tak sesuai dengan kita. tapi kita suka awak. Semoga sembuh cepat wan zack.

✿A I N A A✿ said...

Ena pun risau dengan benda ni.. hope ade yang boleh ganti si wan zack tu untuk esok... saksikan je nanti, thailand pun kuat juga.. riso ooo

shasha yacob said...

ttiba tiba saya pulak yang naik risau. haha, tapi yang peting semanat harimau malaya mesti mariii

cik nana said...


GL : Tetap tengok tu memang tetap tengok. Sebab tetap tengok n terlebih sokong tu lah terisau. Huk~



cikna : bukan risau pasal wan zack injured ke hape, risau wan zack xmain effect team sebab dia jentera serangan dari tepi. adess..ha ni la rupe klu cikna nak tau gadis kaki bola. hahaha cikna jgn suspen sangat. cool babe. haha



syida : mesti kena risau. hahaha. yeahhh insyaallah..



ayut : bak fon no nanti i kol klu nak tau risau yg len tu ape. hahaha kepochi la u ni..alaaa nape wan zack tak bekorban je main jela. hahaha. kannnn kesian 2pupu kite tu. ekeke.



jaa : hikhik. peminat tegar sangaaattttt tau. hee ^^



zaty : aahh ty sangattttt lah minat. noktah! hahaha. tu lah moga2 la sok main bagus semua. ahhh apek lagi berdebar kalau dy yg turun. adeshhh..



aisya : tak sure tapi dgr2 nye mcm tu. hukhuk. xtau lah klu saje nak suprise sok dy main pulak..yesss kita mesti menang kat SNBJ ! mestiiii kalau tak perit kat bangkok nanti!



nadzirah : hahaha. nasib baik bukan pakwe. ekekeke ;p



fifie : 2010 matyo ? hahaha serius tak perasan sebab biasa2 je tgk matyo tu main. kannnn fie. hai wan zack jugak ! hahaha adik2 ni buat adik angkat boleh la fie. hahaha. okay wan zack semoga cepat sembuh ;p



ainaa : klu wan zack tak turun mmg akan ada ganti dy. tapi klu boleh esok dy sembuh boleh turun dah.hihi..kannnnn tu lah seriusss risauuu -_-'



shasha : kannn sha jom risau same2. hikhik. okay jom semangatttt ! go tiger go !




Liyaa Mf said...

Wahhh! Inilah semangat yang kita perlukan. Kemaen lagi siap nak wat muka celoreng bagai. Tgk depan tibi je pun. Hahaha! Selamat bertunang kepada dua pupu tu. Semuga kekal bahagia hingga ke jinjang pelamin dan juga ke akhir hayat :D

Fendy said...

jom tgk bola!

Indah Mulya said...

agak frust lahh wan zack tak main pulak utk game t..adoi..hrp game still best jgak lah nnt na

ct kektus said...

haha. nasib baiklah kite tak minat sangat si wan zack.

haraplah malaysia menang lawan thailand. go malaysia go !

cik nana said...


liyaaa : kahkahkah tak boleh ke nak celoreng2 muka dpn tv? hehehe semangat ni semangat ni..tu la slmt betunang jugak lah kat 2pupu kite tu. ehehe. aminnnn..



fendi : jommmmmmmm !



indah : jgn frust indah. hihi. takpe tetap sokong. aummmmmm..


ct : eh rugi tahu tak minat wan zack ! hahaha.apeeedaaaa. hahaha
harapan nye macam tu lahhh. go tiger !

Lady said...

tu laaa risau jugak malam ni ni, ish!

aien Ayin said...

seri sudahh. camno tuu?? adehhh -_-

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

heheh fenomena wan zack pulek skrg,hahah

NIA SI DRUMSTICK said...

menangis hentak kaki atas lantai la incik beliau bace entry ni nana..ehehe

cik nana said...


lady : seriii T_T'



aien : seri acano acano mesti kena menang kat Thailand. acano, i kan dah cakap wan zack tak turun. krohkrohkroh..



shahfeza : fenomena nye, skrg musim hujan. ekeke. takpelah bagi peluang kt wan zack baru naik tuu..



Nia : moga-moga tak lah. hihi. kegemaran ni..ekeke ;)

aku HaniAsyira said...

nnti dia sembuh ei.. tolong ubatkan dia bg cepat smbuh.. haha

Orkid Edyliyne said...

pasal bola, tak tahu nak komen ape... tapi nak jugak drop komen... hehe... ^^

Sanji Ngatmi said...

untungla cik nana minat bola ... sabo je la bini tak minat bola ... huhu

.Risau ohoiiii.


Assalamualaikum..

Haishh aku ni serba serbi tak kena. Nak buat ni rasa risau, nak buat tu rasa risau. Rase sama macam tunggu turn nak final presentation untuk final comprehensive Jun lepas. Berdebar-debar memang betul-betul kecut urat perut aku. Huhu kalau boleh memang taknak rasa macam tu dah. Tapi sekarang dah bape hari ni perasaan tu muncul balik. Arghh tak tenang betul aku. Dah banyak kali jugak dengar khabar angin ni tapi hati aku menafikan, mati-mati aku nafikan. Tapi tadi bila dah dengar lagi sekali, jumpa plak cerita yang ni, seriusss woooo memulas-mulas terus perut aku. Hukhuk



          Pemain sayap kanan Wan Zack Haikal akan disisihkan Rajagopal untuk dua perlawanan menentang Thailand pada 9 September dan 13 September dalam AFF Suzuki 2012. Jurulatih Harimau Malaya, Rajagopal mengesahkan selepas pemain itu menjalani imbasan pagi semalam akibat otot bahagian paha kanannya terkoyak sejak tiga hari lalu ketika menjalani latihan. Rajagopal berkata ketiadaan Wan Zack adalah satu tamparan hebat buat skuadnya dan kini mengharapkan seorang pemain sayap, S. Kunanlan yang cedera mampu kembali beraksi Ahad ini pada perlawanan separuh akhir pertama di Stadium Nasional Bukit Jalil. Pada mulanya kami sangka kecederaan Wan Zack tidak serius bagaimanapun selepas imbasan semalam jelas sekali bahawa otot paha kanannya terkoyak,” katanya ketika ditemui media selepas latihan semalam. Jelasnya, ketiadaan Wan Zack amat dirasai ketika pasukan kebangsaan berdepan masalah kecederaan pemain yang amat serius kerana seorang lagi pemain, Shakir Shaari juga dijangka tidak bermain kerana cedera buku lali.(sumber copy dari sini)



Okay, nampak dah ape yg aku risau ? Hahahadoidoi  ni serius tahu? Ades Wan Zack, Wan Zack. Eh sekarang kan tengah trend gadis-gadis *ewah ayat gadis-gadis* sedang menggilai si Wan Zack ni. Merata-rata dah nampak muka si Wan Zack. Eh yela mane tak merata aku pun sibuk usha jugak. Wakaka *ampun incik beliau* Eh eh aku minat skill dia okay. Aku memang suka skuad Harimau Muda. Yeahhh. Bak kata cik aien si Fandi Othman tu lagi ohsem. Yela fine fine. Ha baru kau tahu, selalu aku cerita resepi-resepi lah, cerita aku suka DIY-DIY lah, suka baca buku langsir lah yang so mak-mak tu, tapi disebalik cerita tu semua aku adalah peminat bola sepak Malaysia semenjak zaman sekolah lagi. Yaaaa zaman sekolah tahu? Ni bukan minat ikut-ikut ke, minat sebab trend ke, minat terpaksa sebab boipreng minat ke, sama sekali tak. incik beliau i tak minat bola pongg mungkin kekangan beliau selalu kat laut takde kat darat. Aku minat bola sejak zaman Akmal Rizal Ahmad Rakhli striker dulu, zaman-zaman Hairuddin Omar tengah naik, dan sejak zaman si kembar Aidil dan Zaquan main untuk AFC Youth Championship tak silap aku tahun 2004 dulu. Kalau cakap aku minat sejak zaman Allahyarham Mokhtar Dahari tipu pulak ye dop ? ;p  *Jangan tercari-cari Nana yang suka DIY-DIY tu kat entry ni. haha nan hadoooo..

Lepastu kalau nak cakap pasal bola sepak luar antarabangsa pulak, aku minat sebab penangan World Cup 2002 kalu tak silap masa Jepun Korea tuan rumah. Lepastu gigih follow EPL, UEFA, EURO, World Cup semula. Dulu minat betul kat si Owen gigih aku kumpul poster la surat khabar cina la, majalah-majalah sukan, siap berkenalan dengan sorang akak ni dia pun fan Owen siap pos-pos surat semua kat akak tu. Haha alahai rindu akak tu nama dia Dang Anum. Haritu chat dengan cik aien, flashback minat ktorang pasal bola dari zaman sekolah ni bila aku sebut je nama Owen, gila-gila kena gelak dgn Cik Aien. Owen dah outdated katanya. Hahahaha. 4 tahun aku di universiti memang aku jarang follow bola dah. 4 tahun dunia aku cuma studio studio, design design design sampai lah grad. Hukhuk. Kesian tahuu. Banyak player yang aku tak kenal. Sobs sobs.

Sekarang dah habis belajar memang aku berazam nak follow bola semula dgn gigih nye. Ditambah kat rumah ibu ayah adik aku memang hantu bola. Lagi-lagi sekarang tengah sibuk AFF Suzuki ni, kitorang 1 rumah memang tengah demam bola. Game haritu Malaysia vs Indonesia, tiap gol Malaysia kitorang bersorak macam nak pecah rumah siap ayah aku hidupkan mercun lagi bila Malaysia gol. Hahaha semangat okay, semangat. Rasa nak duduk depan tv je siap pakai jersi Malaysia, buat muka celoreng-celoreng kibar jalur gemilang. Haha.





Esok Malaysia akan bertemu Thailand di semi final ni. Tiap kali berita kat tv aku memang takkan lepas berita sukan nak tau perkembangan team Harimau Malaya. Risau nye Wan Zack injured tu lah kekuatan kita di sayap kanan. Ya aku tahu kita ada Mahali, tapi kena ingat Mahali tu defender. Ahh super risau ni Shakir pun cedera jugak, cuma berita baik Kunalan dah cergas boleh turun padang semula jadi kesebelasan utama. Please Aidil, jangan main kasar duk bentes je player lawan. Risau betul terbentes kat kotak penalti. Risau oi ! Tambah stress bila tgk page AFF kat FB. sebab banyak komen yang macam sampah ! Komen yang mengeji kita. KURANG HAJAR sangat. Puii. Takpelah, semoga esok malam Harimau dah sedia asah kuku tajam-tajam bagi cakar gajah habis-habisan.  Gigit gajah kuat-kuat okay ! Ohh Selamanya Harimau Malaya~ *Eh berdebar jugak esok Apek yang turun ke si Farizal tu turun lagi. Ohh berdebar* mungkin kini sudah tiba masanya untuk penjaring gol terbanyak Harimau Muda di Liga Singapura, Hazwan Bakri beraksi menggantikan Safee Sali atau Wan Zack ??




*Gambar-gambar dari website AFF Suzuki 2012
*Eh nampak tak entry aku kali ni macam 'Berita Sukan Melaporkan bla bla bla....hahaha'
*Eh ahad malam ni boleh pulak 2pupu aku tunang. Kenapa lah betunang malam-malam tengah bola. Sori kitorang datang lepas abes bola lah kalau gitu. Ekeke
*Aku ni tengah risau stress pasal hal lain pun iye jugak tapi hal risau stress tu tak boleh nak diluah di sini. So, risau pasal bola jelah aku boleh cerita. Huk.




25 comments:

✿Gucciey Lavender✿ said...

alaaaaa .. takpe lah . tetap tengok MALAYSIA jugak tanpa wan zack .. T_T

Chic Na said...

risau pasal wan zack haikal je ke? bikin suspen jelah. ingatkan apa td. hikhikhik.. minat bola rupanya cik nana ni.

Shiyda Aqma said...

haha , risau jugak ni tp doakan yg terbaik utk pasukan kita ! argghh .. :P

ayut said...

nak tahu yang risau len tu blh??hihihi..tak kisahla tu..dr waz zack tu injured arah bg la dia rehat..huhuhu..hihihi..nasibla 2pupu tu..pas abis bola la bru smpi :D

jaakechik said...

ooo peminat tegar bola la ni ekk... hihi... bgus2x...

zaty said...

nana..minatnye anda kpd bola yeee.hehe tapi memang risau lah wan zack xd. harap2 yang lain dapat beraksi dgn cemerlang dan bg lah gol byk2 sikit. apek tu tlg lah fokus blk pasni klo dye masuk blk. ok itu je kerisauan sy..kikik

misz aisya said...

what? wan zack tak main? seriusly? alahhhhhhhhhhhhhhhh

hmm. hopefully pemain yg main esok kuat semangat n xover konfiden. bwk bekal gol sblm lawan kat bangkok. selamanya harimau malaya!

nadzirah sofia said...

risau mcm pakwe dah gayanya..haha

fifie said...

2009-safee salee, 2010-idlan talha, 2011-KFCM (apex), 2012-wan zack haikal.
Hahaha. hai wan zack, awak muda tak sesuai dengan kita. tapi kita suka awak. Semoga sembuh cepat wan zack.

✿A I N A A✿ said...

Ena pun risau dengan benda ni.. hope ade yang boleh ganti si wan zack tu untuk esok... saksikan je nanti, thailand pun kuat juga.. riso ooo

shasha yacob said...

ttiba tiba saya pulak yang naik risau. haha, tapi yang peting semanat harimau malaya mesti mariii

cik nana said...


GL : Tetap tengok tu memang tetap tengok. Sebab tetap tengok n terlebih sokong tu lah terisau. Huk~



cikna : bukan risau pasal wan zack injured ke hape, risau wan zack xmain effect team sebab dia jentera serangan dari tepi. adess..ha ni la rupe klu cikna nak tau gadis kaki bola. hahaha cikna jgn suspen sangat. cool babe. haha



syida : mesti kena risau. hahaha. yeahhh insyaallah..



ayut : bak fon no nanti i kol klu nak tau risau yg len tu ape. hahaha kepochi la u ni..alaaa nape wan zack tak bekorban je main jela. hahaha. kannnn kesian 2pupu kite tu. ekeke.



jaa : hikhik. peminat tegar sangaaattttt tau. hee ^^



zaty : aahh ty sangattttt lah minat. noktah! hahaha. tu lah moga2 la sok main bagus semua. ahhh apek lagi berdebar kalau dy yg turun. adeshhh..



aisya : tak sure tapi dgr2 nye mcm tu. hukhuk. xtau lah klu saje nak suprise sok dy main pulak..yesss kita mesti menang kat SNBJ ! mestiiii kalau tak perit kat bangkok nanti!



nadzirah : hahaha. nasib baik bukan pakwe. ekekeke ;p



fifie : 2010 matyo ? hahaha serius tak perasan sebab biasa2 je tgk matyo tu main. kannnn fie. hai wan zack jugak ! hahaha adik2 ni buat adik angkat boleh la fie. hahaha. okay wan zack semoga cepat sembuh ;p



ainaa : klu wan zack tak turun mmg akan ada ganti dy. tapi klu boleh esok dy sembuh boleh turun dah.hihi..kannnnn tu lah seriusss risauuu -_-'



shasha : kannn sha jom risau same2. hikhik. okay jom semangatttt ! go tiger go !




Liyaa Mf said...

Wahhh! Inilah semangat yang kita perlukan. Kemaen lagi siap nak wat muka celoreng bagai. Tgk depan tibi je pun. Hahaha! Selamat bertunang kepada dua pupu tu. Semuga kekal bahagia hingga ke jinjang pelamin dan juga ke akhir hayat :D

Fendy said...

jom tgk bola!

Indah Mulya said...

agak frust lahh wan zack tak main pulak utk game t..adoi..hrp game still best jgak lah nnt na

ct kektus said...

haha. nasib baiklah kite tak minat sangat si wan zack.

haraplah malaysia menang lawan thailand. go malaysia go !

cik nana said...


liyaaa : kahkahkah tak boleh ke nak celoreng2 muka dpn tv? hehehe semangat ni semangat ni..tu la slmt betunang jugak lah kat 2pupu kite tu. ehehe. aminnnn..



fendi : jommmmmmmm !



indah : jgn frust indah. hihi. takpe tetap sokong. aummmmmm..


ct : eh rugi tahu tak minat wan zack ! hahaha.apeeedaaaa. hahaha
harapan nye macam tu lahhh. go tiger !

Lady said...

tu laaa risau jugak malam ni ni, ish!

aien Ayin said...

seri sudahh. camno tuu?? adehhh -_-

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

heheh fenomena wan zack pulek skrg,hahah

NIA SI DRUMSTICK said...

menangis hentak kaki atas lantai la incik beliau bace entry ni nana..ehehe

cik nana said...


lady : seriii T_T'



aien : seri acano acano mesti kena menang kat Thailand. acano, i kan dah cakap wan zack tak turun. krohkrohkroh..



shahfeza : fenomena nye, skrg musim hujan. ekeke. takpelah bagi peluang kt wan zack baru naik tuu..



Nia : moga-moga tak lah. hihi. kegemaran ni..ekeke ;)

aku HaniAsyira said...

nnti dia sembuh ei.. tolong ubatkan dia bg cepat smbuh.. haha

Orkid Edyliyne said...

pasal bola, tak tahu nak komen ape... tapi nak jugak drop komen... hehe... ^^

Sanji Ngatmi said...

untungla cik nana minat bola ... sabo je la bini tak minat bola ... huhu