Monday, January 7, 2013

.persimpangan dilema.


Assalamualaikum..

Wah wah wah tajuk aku kemain persimpangan dilema. Memang kat simpang dilema je tak boleh nak lintas kenderaan banyak. Hahaha adess. Sekarang aku dalam dilema. Seminggu tak updet entry tu aku tengah dilema nak updet mende. Tapi bukan sebab dilema tak tahu nak updet ape tapi aku tengah dilema lain. Ha paham ? Ayat aku pun dilema jugak ni. Puihh. Disebabkan taknak korang dilema bukak blog aku balik-balik entry yang sama, aku gagahkan juga diri taip entry walaupun dalam dilema. Huh apekahh. -___-'

Minggu lepas dalam dilema, minggu ni pun rasa-rasa dilema jugak. Ahh sudah. Bermula minggu ni bermula lah jugak pembaharuan dalam hidup aku. Dalam-dalam dilema kena gigih jugak buat sesuatu untuk menepis segala dilema. Hahaha aku sendiri pening dengan ayat aku. Sampai satu tahap aku cuma mampu mengeluh je. Penat kau tahu. Penat penat penat. Otak aku penat sangat nak pikir dah ni. Tapi ape-ape pun hidup mesti diteruskan. Persetankan dilema tu semua. Haa tu diaa.

Bila aku dengan background sama warna macam ni lah yang boleh buat aku dilema. Arghh.




*tak boleh nak taip banyak-banyak, makin banyak aku taip makin aku dilema. Huu




33 comments:

CikZaniff said...

apa yg dilema sgt itu..sabar ye

Nens Collection said...

dilema ape tu dik..ade org masuk minang ke..lalalalala~~~

Jna marcello said...

Na pun tgh dilema Nana..
camno?

Syazwan Che Deraman said...

ok..dilemma.
tapi pasal apa ye?.

kerja?

Indah Mulya said...

apa la yg dilema sgt tu nana? hehe..slesai leklok lah eh? btw, kita ada top yg sm!!!! high five sket! :D

Chic Na said...

arghhh.. dalam dilema gak ni tak tau nak komen ape. takyah nak dilema2 sgt la nana. dilema betul lah. haha..

ct kektus said...

bahaya betul dilema anda ni. ish3.


ni pon dilema tengok mana satu orang mana satu dinding. haha :D

cik nana said...


zaniff : owhhh dilemaaaa. huk..-_-'



NC : Bhahaha kalau org masuk meminang tak sempat nak dilema dah. hahaha



Jna : haha ntah lah Na oi. Meh gimme 5 sesam dlm dilema. huk



wan : tak tau dilema pasai pa. haha



indah : dilemaaaa ni indah. hahadoi.xtau nak selesai tu yg dilema. haha. eh oh eh same keee ? haha ada gengg !



cikna : hahaha ciknaaa dilema jugak ni nak balas pe komen cikna. hahaha. mane boleh takpayah. dilemaaaa lah. haha @.@'



ct : hahaha dilema tu tanda sihat. wakaka. cer tengok betul2 mane org mane dinding. haha

✿A I N A A✿ said...

bila dilema, nyanyilah lagu nelly- dilemma.. heheh main main lak ena.. apapun, cantik gambar tu, bulat2... ngeeee ngan mata sis yg bulat tu.. awww cantik!

aien Ayin said...

Oi oi oi dilema ap ni?? Hohoi x hupdate dgn i ni yek. Da dpt surat cinta dr bos keta besau belom? :-)

Icaa! said...

Bulat sungguh muka akak :) Comel!!!!

kopi pasta said...

tertanya2 la jugak aku, apa yg dilema?? dilema nk kahwin? dilema cinta? dilema kerja? haa mana stu...

gigih edit gambar tambah cahaya bulat2 tu..bgus2...

cik nana said...

ainaa : lagu nelly ? ouhh tak tau pulak lagu tu mana 1. makin dilema pikir. dang ! haha. gambar bulat2 tu sebab stress dlm dilema. haha



aien : kannnn mcm byk sangat dah ni hal tak sempat updet kat u. i busyyyy. muahaha. ahhh bos keta besau tu tunggu hari je nak pancitkan tayar. grrr haha



icaa : kalau lah yg bulat tu comel, disudahi dgn ucapan terima kasih. hiks



kopi : sebab tak tau yang mana 1 lah kita kategorikan sbg dilema. ohh ya edit gambar tmbh cahaya bulat2 tu bkn gigih sbb x perlu pun berlari 400m. cuma dgn 1 klik je pongg. hoho

Encik H said...

apa kata kau tumbuk perut sendiri? ayat macam hape entah..sakit jiwa aku baca ayat kau ni..kahkahkah

Shiyda Aqma said...

comelnye org yg sedang dilema ini . hihi :P

Siti Nadiah said...

hehehe, sweet jeee dlm dilema. itsokay dear, be strong ok :) gmbr tu comel :)

cik nana said...


H : apa kata takpayah ckp banyak kau tumbuk je perut kau sendiri. hahaha. ha tu makna nye berkesan lah ayat dilema aku. wakaka



shiyda : mase dlm gambar tu belum dilema lagi. ekeke



nadiah : hihi tenkiu soo much ! ^^

PILOT LOVER said...

ape yg sis dilema kan tu ???..heheh

shu said...

dilema keja eh :)

Eazy Izzuddin said...

oh dilemma...
salam singgah !
:D

boni kacak said...

awak..awak dilema sebab apa ni sebenarnya?

NIA SI DRUMSTICK said...

eh...nana mane??xnampak ponn..ahhahaha...life must go on..

Lyaa Suriany said...

nana nak kena babap ni.
boleh buat contest kira word dilema ni.haha

ayut said...

dilema sungguh ayat...dilema tak johor kalah mlm td??huhuhu...nape plak la si nana ni..cer cite dilema yg melanda tu...

cik nana said...


naz : hmmmmmm *sambil pikir*



k.shu : hmmmm *sambil pikir jugak* ehehe



eazy ; ohhhh dilema dilema. tq :)



boni : hmm hmm hmm tak tau tu yg dilema. bhahaha



nia : haha hai nia. kat sini lah kat sini lah. hikhik



lyaa : takmao takmao kena babap. haha. klu masuk contest ni bleh menang tak? ekeke



ayut : johor kalah malam tadi urut dada buat2 bersabar. hahadoi. takpela-takpela kalah pasni menang. eh tetiba rase johor kalah pun kire dilema jugak lah. haha

zulhilmi tempoyak said...

awk... tabah ye awk... haa.. nk mnunjukkan betapa sweetnye den ni.. ;p

yusenze said...

@zulhilmi klu boleh like aku dah like komen ko der.. hahha..

cik nana, sila tabahkan hati.. nak menunjukkan gua ni cool person.. hahhah..

ohcikgu said...

banyak sangat simpan dalam dilema tu agaknya..

ayut said...

hahahaha...klu dh dilema mmg gitu...adehhh nana ni...

Orkid Edyliyne said...

banyak sungguhlah kan dilemanya..
anyway, cantik baju dan orangnye walaupu sama dengan background... hehe... ^^

gdsbnga said...

rasanya lebih 5 kali akak tulis dilema tuu . hahaha . ni mmg bebetul dilema ni :p

laskar pelangi said...

dilema pasal apa ni? kerja ke ape?

Heiladies Co. said...

SALAM..

CANTIK DAN PANDAI BERGAYA. JOM TENGOK PEPLUM PD HARGA PROMOSI. LEBIH MURAH DARI HARGA ONLINE BIASA TAU.. HALFMOON SHAWL BUNGA LEBAT AND SKIRTS PUN ADA.JOM SHOPPING..

.persimpangan dilema.


Assalamualaikum..

Wah wah wah tajuk aku kemain persimpangan dilema. Memang kat simpang dilema je tak boleh nak lintas kenderaan banyak. Hahaha adess. Sekarang aku dalam dilema. Seminggu tak updet entry tu aku tengah dilema nak updet mende. Tapi bukan sebab dilema tak tahu nak updet ape tapi aku tengah dilema lain. Ha paham ? Ayat aku pun dilema jugak ni. Puihh. Disebabkan taknak korang dilema bukak blog aku balik-balik entry yang sama, aku gagahkan juga diri taip entry walaupun dalam dilema. Huh apekahh. -___-'

Minggu lepas dalam dilema, minggu ni pun rasa-rasa dilema jugak. Ahh sudah. Bermula minggu ni bermula lah jugak pembaharuan dalam hidup aku. Dalam-dalam dilema kena gigih jugak buat sesuatu untuk menepis segala dilema. Hahaha aku sendiri pening dengan ayat aku. Sampai satu tahap aku cuma mampu mengeluh je. Penat kau tahu. Penat penat penat. Otak aku penat sangat nak pikir dah ni. Tapi ape-ape pun hidup mesti diteruskan. Persetankan dilema tu semua. Haa tu diaa.

Bila aku dengan background sama warna macam ni lah yang boleh buat aku dilema. Arghh.




*tak boleh nak taip banyak-banyak, makin banyak aku taip makin aku dilema. Huu




33 comments:

CikZaniff said...

apa yg dilema sgt itu..sabar ye

Nens Collection said...

dilema ape tu dik..ade org masuk minang ke..lalalalala~~~

Jna marcello said...

Na pun tgh dilema Nana..
camno?

Syazwan Che Deraman said...

ok..dilemma.
tapi pasal apa ye?.

kerja?

Indah Mulya said...

apa la yg dilema sgt tu nana? hehe..slesai leklok lah eh? btw, kita ada top yg sm!!!! high five sket! :D

Chic Na said...

arghhh.. dalam dilema gak ni tak tau nak komen ape. takyah nak dilema2 sgt la nana. dilema betul lah. haha..

ct kektus said...

bahaya betul dilema anda ni. ish3.


ni pon dilema tengok mana satu orang mana satu dinding. haha :D

cik nana said...


zaniff : owhhh dilemaaaa. huk..-_-'



NC : Bhahaha kalau org masuk meminang tak sempat nak dilema dah. hahaha



Jna : haha ntah lah Na oi. Meh gimme 5 sesam dlm dilema. huk



wan : tak tau dilema pasai pa. haha



indah : dilemaaaa ni indah. hahadoi.xtau nak selesai tu yg dilema. haha. eh oh eh same keee ? haha ada gengg !



cikna : hahaha ciknaaa dilema jugak ni nak balas pe komen cikna. hahaha. mane boleh takpayah. dilemaaaa lah. haha @.@'



ct : hahaha dilema tu tanda sihat. wakaka. cer tengok betul2 mane org mane dinding. haha

✿A I N A A✿ said...

bila dilema, nyanyilah lagu nelly- dilemma.. heheh main main lak ena.. apapun, cantik gambar tu, bulat2... ngeeee ngan mata sis yg bulat tu.. awww cantik!

aien Ayin said...

Oi oi oi dilema ap ni?? Hohoi x hupdate dgn i ni yek. Da dpt surat cinta dr bos keta besau belom? :-)

Icaa! said...

Bulat sungguh muka akak :) Comel!!!!

kopi pasta said...

tertanya2 la jugak aku, apa yg dilema?? dilema nk kahwin? dilema cinta? dilema kerja? haa mana stu...

gigih edit gambar tambah cahaya bulat2 tu..bgus2...

cik nana said...

ainaa : lagu nelly ? ouhh tak tau pulak lagu tu mana 1. makin dilema pikir. dang ! haha. gambar bulat2 tu sebab stress dlm dilema. haha



aien : kannnn mcm byk sangat dah ni hal tak sempat updet kat u. i busyyyy. muahaha. ahhh bos keta besau tu tunggu hari je nak pancitkan tayar. grrr haha



icaa : kalau lah yg bulat tu comel, disudahi dgn ucapan terima kasih. hiks



kopi : sebab tak tau yang mana 1 lah kita kategorikan sbg dilema. ohh ya edit gambar tmbh cahaya bulat2 tu bkn gigih sbb x perlu pun berlari 400m. cuma dgn 1 klik je pongg. hoho

Encik H said...

apa kata kau tumbuk perut sendiri? ayat macam hape entah..sakit jiwa aku baca ayat kau ni..kahkahkah

Shiyda Aqma said...

comelnye org yg sedang dilema ini . hihi :P

Siti Nadiah said...

hehehe, sweet jeee dlm dilema. itsokay dear, be strong ok :) gmbr tu comel :)

cik nana said...


H : apa kata takpayah ckp banyak kau tumbuk je perut kau sendiri. hahaha. ha tu makna nye berkesan lah ayat dilema aku. wakaka



shiyda : mase dlm gambar tu belum dilema lagi. ekeke



nadiah : hihi tenkiu soo much ! ^^

PILOT LOVER said...

ape yg sis dilema kan tu ???..heheh

shu said...

dilema keja eh :)

Eazy Izzuddin said...

oh dilemma...
salam singgah !
:D

boni kacak said...

awak..awak dilema sebab apa ni sebenarnya?

NIA SI DRUMSTICK said...

eh...nana mane??xnampak ponn..ahhahaha...life must go on..

Lyaa Suriany said...

nana nak kena babap ni.
boleh buat contest kira word dilema ni.haha

ayut said...

dilema sungguh ayat...dilema tak johor kalah mlm td??huhuhu...nape plak la si nana ni..cer cite dilema yg melanda tu...

cik nana said...


naz : hmmmmmm *sambil pikir*



k.shu : hmmmm *sambil pikir jugak* ehehe



eazy ; ohhhh dilema dilema. tq :)



boni : hmm hmm hmm tak tau tu yg dilema. bhahaha



nia : haha hai nia. kat sini lah kat sini lah. hikhik



lyaa : takmao takmao kena babap. haha. klu masuk contest ni bleh menang tak? ekeke



ayut : johor kalah malam tadi urut dada buat2 bersabar. hahadoi. takpela-takpela kalah pasni menang. eh tetiba rase johor kalah pun kire dilema jugak lah. haha

zulhilmi tempoyak said...

awk... tabah ye awk... haa.. nk mnunjukkan betapa sweetnye den ni.. ;p

yusenze said...

@zulhilmi klu boleh like aku dah like komen ko der.. hahha..

cik nana, sila tabahkan hati.. nak menunjukkan gua ni cool person.. hahhah..

ohcikgu said...

banyak sangat simpan dalam dilema tu agaknya..

ayut said...

hahahaha...klu dh dilema mmg gitu...adehhh nana ni...

Orkid Edyliyne said...

banyak sungguhlah kan dilemanya..
anyway, cantik baju dan orangnye walaupu sama dengan background... hehe... ^^

gdsbnga said...

rasanya lebih 5 kali akak tulis dilema tuu . hahaha . ni mmg bebetul dilema ni :p

laskar pelangi said...

dilema pasal apa ni? kerja ke ape?

Heiladies Co. said...

SALAM..

CANTIK DAN PANDAI BERGAYA. JOM TENGOK PEPLUM PD HARGA PROMOSI. LEBIH MURAH DARI HARGA ONLINE BIASA TAU.. HALFMOON SHAWL BUNGA LEBAT AND SKIRTS PUN ADA.JOM SHOPPING..