Wednesday, February 20, 2013

.Semangat Stadium.


Assalamualaikum..

Saat jam 3 pagi ini aku gagahkan jua taip entry sambil terduduk di birai katil demi serangkap entry yang fresh takut esok aku dah lupa nak cerita apa itulah sebabnya aku masih di sini jam 3 pagi ni ada paham? Eh selalu macam ni memang taklah aku nak menaip lagi sebab selalunya macam ni aku dah ke alam mimpi cinderella dah. Hikhik. 

Tak tido lagi ni pun sebab baru lepas borak sakan dengan ayah aku. Hei ayah aku baru balik dari Stadium Larkin tengok game Liga Super Johor Darul Takzim lawan Lions XII Singapore tu haaa tak di bawak ditinggalkannya aku anak perempuan dia yang makan tido mimpi bola ni ha. Cess. Alasannya kat stadium nanti tak duduk kat grandstand nanti takut kena hujan aku demam. Wuwuwu so suwitt. Haha. Okay lah ayah fine fine aku kat rumah pun sentiasa tercongok kat page ni nak tahu dah berapa gol ape tu semua nak tunggu ayah aku tweet lambat lah kan. Hihi. Syok gila dengar ayah aku cerita dia duduk dekat dengan Ultras geng sorak yang sentiasa bersorak walau ape pun terjadi. Siap demo lagi macamana dorang sorak lagu ape dorang nyanyi tu semua. Haha sambil ayah aku cerita sambil aku feeling aku yang duduk dekat dengan geng Ultras dalam stadium. Ekeke.

Oh sebenanrnya nak dijadikan cerita aku excited tunggu ayah aku balik sebenarnya. Jam 1 pagi jugak kot ayah aku sampai rumah aku kemain tunggu bukak kan pagar semua nampak ayah aku pegang beg plastik terus sengeh-sengeh intai beg plastik tu dengan harapan ada lah buah tangan untuk aku. Ecewahh verangan ye aku verangan jeee sekali ayah aku cakap, 'ayah belikan Adaa(adik aku yang bongsu) sorang je baju'. Terus rasa nak masuk dalam dan berlari naik bilik dan tido. Memberontak lah kononnye tak dapat baju. Haha.

Adik dengan ayah punya baju. wuu wuuu jeles i T______T'



Eh eh tapi ayah aku dah cakap tunggu next game nanti dia melanje baju Harimau Selatan. Aummmmm. Boleh pakai pergi joging. Hikhik. Okay kesat-kesat air mata tak jadi nangis. :)




25 comments:

Sanji Ngatmi said...

bestnyer dapat tgk game live depan mata

wawa dzr said...

alala kesiannye,.pnjm je baju adik tu..hehe

btw, follow sini *blog baru*

ct kektus said...

teringin jugak nak p stadium. tapi member cakap, kang waktu nak balik kemain sesak. huhuu

haa, next game mintak ayah belanja 2 helai. tak payah nak feling2 nangis dah. hihii

ELeEa said...

alololo...ciannya...hehehe
=)

trah zain said...

pergh,, untung la,,hik3..
eh, bawak pegi jogging je ke? (^___^)

MizzTina said...

cantik la baju tu..

Cik Nur said...

Alololo...sian Nana, xpe Nana nest time ye..Baju rimaulaya lagi.. :)

Tungguuuuuu...

✿A I N A A✿ said...

hehehe sabar ye kak... semangat betul ayah akk dengan bola.. ayah ena, tengok kat rumah jelah.. huuuuuuuuuu

ayut said...

kehkehekeh.....tunggu nest game yer nana.cian dia.nnt ckp kat ayah ayut nk jgk ea :p free gifts...lalalala :D
#tukar header lg...!cantik! ^^

shu said...

sbar eh Nana..nnt turn Nana pulak dpt..hehe..

Liyaa Mf said...

Alahai. Yeke? Ingatkan ayah wat surprise sebenanye ada untuk Nana ayah sorok2kan. Rupanya memang takde. Mentabah je la Nana :'(

Hahaha!

gdsbnga said...

semangatnyaaaa ayah kak nana !
haha tkpe lain kali adalah tuu buah tangan utk akak :p

Chic Na said...

alolo.. siannya. harapan tinggal harapan nampaknya. hehehe.. ayah dah janji kan next time nak belikan. kalau tak beli jugak baru merajuk k. hahaha..

Lady said...

haha... kesiann.. tunggu lainkali yee.. sabar3

PILOT LOVER said...

alahai sian nyer.. tak pe sis tunggu the next baju pulak ye nanti :)

~AmyLiana86~ said...

sabar ye dik..xde rezeki lg..hehehe

♥ CIKZEK ♥ said...

pminat bola ghupenye si merah jambu ni. hehehe :))

cik nana said...


sanji : main jelah game kat laptop. haha kompem depan mata.. :p



wawa : huu tak muat -_-'



ct : tu lah kena pandai cari port parking baik punya baru senang nak balik :) bukan 2 helai, nak 5 helai terus. haha



Elea : Huk :'(



trah : haaa tu pun kalau rajin pegi joging. kehkeh



k.tina : kannnn :)



Nur : ekeke cian kannn kite. takmo baju rimau malaya nak rimau selatan. aummm



ainaa : err akak lagi semangat tapi takdapat pegi. huhu.



ayut : ngehngeh. sokay sokay. err nak jugak?bolehhhh. hehe..hikhik header baru lagi ni.. :)



k.shu : hehe okayyyy!



k.liyaa : ahh tak mensempat nak mensorok memang nan hadooo pun. hahaha



ayuz : kannnn yeayyy semangat ! hikhik



cikna : haha tu lah dah siap sedia utk merajuk pasni. kehkeh



lady : hihi baikkkkkk..



naz : hihi tu lah tak sabar ni. hee



k.amy : hihi okes :)



cikzek : haaaa tu diaaa. kehkehkeh

fiQ said...

xpe walaupun xde baju..jnji dapat pahala bukakan pintu untuk ayah.. :)

NIA SI DRUMSTICK said...

alolo..sian..die xdpt baju.ehek...
sob2..nnti suh suami belikan.ahaha..

cikeyrah said...

masa tue nak g stadium tapi jem sgt, terus x jadi g . .hee

aku HaniAsyira said...

tak sabar lah tu nak baju kann..kannn.kannn

kesat dah air mata tu??

Encik H said...

aku sebenarnya nak komen pasal bola..then masa scroll ke bawah, aku nampak nama aku kat GENG HOT PINK..

masalahnya skg kan, kenapa pink??? hahaha..gigirl sungguh la letak aku kat HOT PINK..grrrrr

Shakirah Rosli said...

wah .thanks. saya nak cuba buatlah yg blom pernah buat ^^v

cik nana said...

fiq : Alhamdulillah :)



Nia : pura-pura sedih je ni Nia. hahaha



cikeyrah : kena pegi awal2 lah camtu..



atil : kehkehkeh dah kesat2 air mata pakai baju baru ni. ;p



H : kau tak payah ye nak sebenarnye sebenarnye sangat. kau memang komen suke lari tajuk. dah blog aku blog pink gegurl gegurl. bhahaha. takkan aku semata-mata nak bubuh kau sorang kat wane BIRU! nampak tak takde kaitan kaler kat situ tu yang kau kena buang negeri. hahaha ;p



shakirah : ^^

.Semangat Stadium.


Assalamualaikum..

Saat jam 3 pagi ini aku gagahkan jua taip entry sambil terduduk di birai katil demi serangkap entry yang fresh takut esok aku dah lupa nak cerita apa itulah sebabnya aku masih di sini jam 3 pagi ni ada paham? Eh selalu macam ni memang taklah aku nak menaip lagi sebab selalunya macam ni aku dah ke alam mimpi cinderella dah. Hikhik. 

Tak tido lagi ni pun sebab baru lepas borak sakan dengan ayah aku. Hei ayah aku baru balik dari Stadium Larkin tengok game Liga Super Johor Darul Takzim lawan Lions XII Singapore tu haaa tak di bawak ditinggalkannya aku anak perempuan dia yang makan tido mimpi bola ni ha. Cess. Alasannya kat stadium nanti tak duduk kat grandstand nanti takut kena hujan aku demam. Wuwuwu so suwitt. Haha. Okay lah ayah fine fine aku kat rumah pun sentiasa tercongok kat page ni nak tahu dah berapa gol ape tu semua nak tunggu ayah aku tweet lambat lah kan. Hihi. Syok gila dengar ayah aku cerita dia duduk dekat dengan Ultras geng sorak yang sentiasa bersorak walau ape pun terjadi. Siap demo lagi macamana dorang sorak lagu ape dorang nyanyi tu semua. Haha sambil ayah aku cerita sambil aku feeling aku yang duduk dekat dengan geng Ultras dalam stadium. Ekeke.

Oh sebenanrnya nak dijadikan cerita aku excited tunggu ayah aku balik sebenarnya. Jam 1 pagi jugak kot ayah aku sampai rumah aku kemain tunggu bukak kan pagar semua nampak ayah aku pegang beg plastik terus sengeh-sengeh intai beg plastik tu dengan harapan ada lah buah tangan untuk aku. Ecewahh verangan ye aku verangan jeee sekali ayah aku cakap, 'ayah belikan Adaa(adik aku yang bongsu) sorang je baju'. Terus rasa nak masuk dalam dan berlari naik bilik dan tido. Memberontak lah kononnye tak dapat baju. Haha.

Adik dengan ayah punya baju. wuu wuuu jeles i T______T'



Eh eh tapi ayah aku dah cakap tunggu next game nanti dia melanje baju Harimau Selatan. Aummmmm. Boleh pakai pergi joging. Hikhik. Okay kesat-kesat air mata tak jadi nangis. :)




25 comments:

Sanji Ngatmi said...

bestnyer dapat tgk game live depan mata

wawa dzr said...

alala kesiannye,.pnjm je baju adik tu..hehe

btw, follow sini *blog baru*

ct kektus said...

teringin jugak nak p stadium. tapi member cakap, kang waktu nak balik kemain sesak. huhuu

haa, next game mintak ayah belanja 2 helai. tak payah nak feling2 nangis dah. hihii

ELeEa said...

alololo...ciannya...hehehe
=)

trah zain said...

pergh,, untung la,,hik3..
eh, bawak pegi jogging je ke? (^___^)

MizzTina said...

cantik la baju tu..

Cik Nur said...

Alololo...sian Nana, xpe Nana nest time ye..Baju rimaulaya lagi.. :)

Tungguuuuuu...

✿A I N A A✿ said...

hehehe sabar ye kak... semangat betul ayah akk dengan bola.. ayah ena, tengok kat rumah jelah.. huuuuuuuuuu

ayut said...

kehkehekeh.....tunggu nest game yer nana.cian dia.nnt ckp kat ayah ayut nk jgk ea :p free gifts...lalalala :D
#tukar header lg...!cantik! ^^

shu said...

sbar eh Nana..nnt turn Nana pulak dpt..hehe..

Liyaa Mf said...

Alahai. Yeke? Ingatkan ayah wat surprise sebenanye ada untuk Nana ayah sorok2kan. Rupanya memang takde. Mentabah je la Nana :'(

Hahaha!

gdsbnga said...

semangatnyaaaa ayah kak nana !
haha tkpe lain kali adalah tuu buah tangan utk akak :p

Chic Na said...

alolo.. siannya. harapan tinggal harapan nampaknya. hehehe.. ayah dah janji kan next time nak belikan. kalau tak beli jugak baru merajuk k. hahaha..

Lady said...

haha... kesiann.. tunggu lainkali yee.. sabar3

PILOT LOVER said...

alahai sian nyer.. tak pe sis tunggu the next baju pulak ye nanti :)

~AmyLiana86~ said...

sabar ye dik..xde rezeki lg..hehehe

♥ CIKZEK ♥ said...

pminat bola ghupenye si merah jambu ni. hehehe :))

cik nana said...


sanji : main jelah game kat laptop. haha kompem depan mata.. :p



wawa : huu tak muat -_-'



ct : tu lah kena pandai cari port parking baik punya baru senang nak balik :) bukan 2 helai, nak 5 helai terus. haha



Elea : Huk :'(



trah : haaa tu pun kalau rajin pegi joging. kehkeh



k.tina : kannnn :)



Nur : ekeke cian kannn kite. takmo baju rimau malaya nak rimau selatan. aummm



ainaa : err akak lagi semangat tapi takdapat pegi. huhu.



ayut : ngehngeh. sokay sokay. err nak jugak?bolehhhh. hehe..hikhik header baru lagi ni.. :)



k.shu : hehe okayyyy!



k.liyaa : ahh tak mensempat nak mensorok memang nan hadooo pun. hahaha



ayuz : kannnn yeayyy semangat ! hikhik



cikna : haha tu lah dah siap sedia utk merajuk pasni. kehkeh



lady : hihi baikkkkkk..



naz : hihi tu lah tak sabar ni. hee



k.amy : hihi okes :)



cikzek : haaaa tu diaaa. kehkehkeh

fiQ said...

xpe walaupun xde baju..jnji dapat pahala bukakan pintu untuk ayah.. :)

NIA SI DRUMSTICK said...

alolo..sian..die xdpt baju.ehek...
sob2..nnti suh suami belikan.ahaha..

cikeyrah said...

masa tue nak g stadium tapi jem sgt, terus x jadi g . .hee

aku HaniAsyira said...

tak sabar lah tu nak baju kann..kannn.kannn

kesat dah air mata tu??

Encik H said...

aku sebenarnya nak komen pasal bola..then masa scroll ke bawah, aku nampak nama aku kat GENG HOT PINK..

masalahnya skg kan, kenapa pink??? hahaha..gigirl sungguh la letak aku kat HOT PINK..grrrrr

Shakirah Rosli said...

wah .thanks. saya nak cuba buatlah yg blom pernah buat ^^v

cik nana said...

fiq : Alhamdulillah :)



Nia : pura-pura sedih je ni Nia. hahaha



cikeyrah : kena pegi awal2 lah camtu..



atil : kehkehkeh dah kesat2 air mata pakai baju baru ni. ;p



H : kau tak payah ye nak sebenarnye sebenarnye sangat. kau memang komen suke lari tajuk. dah blog aku blog pink gegurl gegurl. bhahaha. takkan aku semata-mata nak bubuh kau sorang kat wane BIRU! nampak tak takde kaitan kaler kat situ tu yang kau kena buang negeri. hahaha ;p



shakirah : ^^